Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Her får du den billigste iPhone 4S

Her får du den billigste iPhone 4S

Salget af iPhone 4S er startet, men der er stor forskel på teleselskabernes priser. Se her, hvor du billigst får fingrene i den nye iPhone.

Fredag den 28. oktober startede salget af Apple iPhone 4S i Danmark.

Telia, Telenor og 3 holdt natåbent, og skød salget i gang, mens TDC har været mere tilbageholdende, og først i dag har lagt priserne på iPhone 4S på deres web-shop.

Kigger man på priserne fra de fire teleselskaber, er der ret stor forskel. Faktisk er der knap 1000 kroners forskel på den dyreste og den billigste iPhone 4S.

Det er hos TDC, du kommer til at slippe flest slanter for iPhone 4S. Her betaler du mindst 6.033 kroner for en iPhone 4S 16GB i bindingsperioden på seks måneder. Se priseksemplet fra TDC herunder. 

Den billigste får du til gengæld hos Telenor, hvor du slipper med 5.046 kroner for iPhone 4S 16 GB i bindingsperioden på seks måneder.

Hos Telia koster en iPhone 4S mindst 5.288,5 kroner, mens den hos 3 koster 5.342 kroner i de første seks måneder.

Alle teleselskabernes priser er inklusiv abonnement. Der er forskel på, hvad abonnementerne indeholder hos de forskellige teleselskaber.

Mobilpriser.dk kan man finde priser på iPhone 4S uden abonnement. Her koster den billigste iPhone 4S i skrivende stund 6210 kroner. 

Hos Apples officielle shop kan iPhone 4S 16 GB erhverves for 4699 kroner uden abonnement. 

Lavprisselskaberne får også iPhone 4S på hylderne.


Læs også:
Her er priserne på iPhone 4S hos Telia
3 er klar med priserne på iPhone 4S
Telenor endelig klar med priserne på iPhone 4S

TDCs priser på iPhone 4S
TDCs priser på iPhone 4S
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

TeleStar 27-01-2012 22:53:20

Alternativ: http://iphone4sabonnement.dk

0 0
TeleStar 02-11-2011 09:26:40

@Elias H. Nielsen:

Priserne bliver ved med at ændre sig. Brug en af alle de prisbtabeller som er lagt online, f.eks. http://www.billigsteiphone4s.dk for at få de seneste priser.

0 0
hotpop 02-11-2011 10:25:12

Der mangler selskaber på den liste og den er ikke særlig brugbar!

0 0
Smileface 31-10-2011 07:45:13

Hej, for at huske Steve Jobs, er TinyDeal.com tilbyder gratis iPhone 4/4S sagen. Hvis du er interesed i det, kan du tjekke ud: http://www.tinydeal.com/index.php?main_page=remembering&px=imt7

0 0
hotpop 31-10-2011 15:31:24

Tak for spam!
Og nej. Der er INGEN der giver gratis Iphones ud...

0 0
Peter 29-10-2011 15:16:41

Hmm så vidt jeg kan se er BiBob billigere end de nævnte og det endda uden abbonnement! ;)

0 0
hotpop 29-10-2011 21:20:21

Der er nævnt Apple, og ingen er billigere end Apple, og kan ikke blive det.

0 0
Kim Harder 30-10-2011 10:53:55

Kan ikke se nogen iPhone til 1000 kr. og der under? det kan man ved både f.eks. Nokia og Samsung, så nej æblet er ikke billigst.

0 0
hotpop 30-10-2011 13:16:40

Det er Apple det drejer sig om!

0 0
Mathias 31-10-2011 17:02:01

Kommer an på hvordan du ser på det hotpop. Hvis du KUN vil have en Iphone, og ingen abonnement.. Ja. Så er Apple billigst, men som N også skriver, så skal man huske at forbruget skal oveni prisen. Der er Apple altså sjældent billigst hvis du skal have et abonnement der kan give dig mest muligt ud af smartphonen.Så der skal altid regnes priser med forbrug. Også selvom du køber uden abonnement og beholder dit eget.

0 0
29-10-2011 20:00:47

En mobil uden abb. kan med de nuværende abb. overhovedet ikke være billigere. Du skal tænke på at alt dit forbrug formentligt er dækket ind de næste 6 måneder...Det er det ikke uden, så du kan ligeså godt ligge dit 6 måneders forbrug oveni. Kig så på dit tal, og det vil 99% sikkert være noget højere...Ellers har du ikke brug for en smartphone :D

0 0
BE 29-10-2011 13:59:30

Guden eller GURUen er død og sammen med ham vil produktet og religionen også dø.
Har man aktier skal man sikkert sælge dem nu, før det går ned af bakke.

0 0
hotpop 29-10-2011 14:46:53

Job har sørget for at Apple nu er et etableret mærke, så nej.
Behold endelig aktierne. De bliver mere værd!

0 0
hotpop 29-10-2011 14:47:16

Job = Jobs

0 0
Silas 29-10-2011 13:40:50

Man kan jo ikke sammenligne priserne hvor abonnementerne er markant forskellige! Nu ender et hav af naive mennesker nede i telenor butikken i den tro på at telenor er billigst!

Telmore er det sted hvor jeg har fundet den laveste pris, hvis abonnementet skal indeholde Data, hvilket et iPhone abonnement SKAL!

0 0
hotpop 29-10-2011 14:50:28

Telmore er desværre også det sted, hvor det er mest uigennemskueligt.
Så vidt jeg kan se, kører de blot med 99 kr. mindsteforbrug, for man har ikke mulighed for at vælge hvad der passer en bedst - så Telmore kan godt gå han og blive RET så dyre!!!

0 0
Elias H. Nielsen 28-10-2011 22:52:16

Så vidt jeg kan se er Telenor faktisk en af de dyreste.
Deres tilbud er faktisk ret så smart, fordi de får folk til at tro at det er inklusiv de 6 måneders normale abbodement der følger med. MEN DET ER DET IKKE.

Hvis man går ind og bestiller 6 gb, fri sms/mms, og 5 timers tale, kommer en Iphone 4s med 32 gb, til at koste omkring 8.000 kr, hvorimod den ved 3 Danmark koster 6.042, for 6 måneder med 10 gb data og næsten det samme som ved telenor.

Så telenor er på ingen måde billigere end 3.

Mvh. Elias

0 0
hotpop 29-10-2011 14:53:26

Deres tilbud er faktisk ret så smart, fordi de får folk til at tro at det er inklusiv de 6 måneders normale abbodement der følger med. MEN DET ER DET IKKE.


Nej det er dig der har læst det hele LIDT for hurtigt, for der står at det blot er smartaftalen!

0 0
Elias H. Nielsen 29-10-2011 15:26:02

TELENOR

Engangsbeløb
Udbetaling 200 kr.
Oprettelse m. onlinerabat 0 kr.
Fragt 0 kr.
Engangsbeløb i alt 200 kr.
Månedlig betaling
Smartaftale 6
700 kr.
5 timer 130 kr.

Fri surf, 10 GB 100 kr.
Fri sms og mms 50 kr.
I alt pr. md. 980 kr i 6 mdr.
Mindstepris 6.146 kr.

3 Danmark

Abonnementspris pr. måned 399 kr. i 6 mdr.

Oprettelse: 249 kr.

Inkluderet taletid 6 timer

Inkluderet data 10 GB

Mobil med 3Max: 2.699,00 kr.

Abonnement pr. md.: 399,00 kr.

Oprettelsesgebyr: 249,00 kr.

Min. pris 6 mdr.: 5.342,00 kr



Så vidt jeg kan se er 3 Danmark 804 kr billigere. Når man købe ved 3 er prisne jo inklusiv 3 max i 6 måneder. Det er den ikke ved telenor?..
Eller er jeg bare helt galt på den?

0 0
hotpop 29-10-2011 16:52:51

Spørgsmålet er om du har brug for 10 Gb?
Hvis jeg siger du ikke har, er der 93% chance for at jeg har ret.

(Ja jeg sidder i et teleselskabs kundeservice. Hvilket er ikke relevant, men relevant i forhold til den viden jeg har om kundernes brug af deres abonnement ;))

0 0
Elias H. Nielsen 29-10-2011 17:22:30

Tja, altså 3's abbodement er med 10 gb, så det er velt helt fair jeg tilføjer 10 gb data hos telenor, når 3 også gør det? - Om man bruger det, eller ikke bruger det, det er en anden side af sagen.

Men vil da give dig ret i at jeg heller ikke vil komme til at bruge 10 gb. Men jeg kender en del der gør, og for dem vil det til hver en tid være billigere. Du får altså mere for pengene hos 3, og telenor er altså ikke billigst, når du sammenligner 1:1..

0 0
hotpop 29-10-2011 19:32:40

Korrekt.
Men at vælge selskab pga. pris er kun en lille del af ens engagement når man opretter abonnementet.
Det skal man også opveje.
Det billigste tilbud kan sagtens ende med at have været en dyr affære - i enhver henseende!

0 0
hotpop 29-10-2011 19:33:42

Og selvfølgelig også omvendt.
Og her har Telenor den største kundetilfredshed.

0 0
hotpop 29-10-2011 16:50:30

3 max er jo abonnementet.
Hos telenor er det 5 timer + hvad man her har brug for.

Desuden er der ingen her der har fattet at det er med det billigste abonnement... :D

0 0
hotpop 28-10-2011 23:16:08

Og 3 abb. er også forkert.

0 0
hotpop 28-10-2011 23:14:05

Forkert.
Iphone 4s 16Gb:
4. Indkøbskurv
Engangsbeløb
Udbetaling
200 kr.
Oprettelse m. onlinerabat
0 kr.
Fragt
0 kr.
Engangsbeløb i alt
200 kr.
Månedlig betaling
Smartaftale 24
175 kr.
5 timer
130 kr.

Fri surf, 3 GB
50 kr.
Fri sms og mms
50 kr.
I alt pr. md.
405 kr.
Mindstepris
5.846 kr

0 0
Henrik 28-10-2011 20:33:20

Så er den bestilt hos Apple..
Har et godt abb i forvejen, så kunne lige så godt købe den hos dem der laver den..
Solgte min iPhone 4 16GB for 3000kr og så skulle der jo bare smides lidt håndøre i, for at få den nye iphone 4s..
Så nu venter jeg til den kommer.. Laaang tid ;)

0 0
Mathias 28-10-2011 20:26:06

HUSK! Det er værd, at tage med at Telia har 2 års forsikring. Dvs. at hvis jeg smider min telefon ud fra en bro, kan jeg gå tilbage med den og få en ny til 100 kr. :)
Forsikringen har en værdi af 1000 kr. og det er det eneste teleselskab du kan få det :)

Iphone 4 er kendt for, at være en anelse skrøbelige, men nu er jeg i hvert fald sikret mig Iphone i 2 år, og kun for et par hundrede mere:)
Personligt synes jeg, at det mest fornuftige sted er Telia:)

0 0
Mathias 29-10-2011 21:00:59

Er du helt sikker på det? Jeg tror ikke, at Telenor har forsikring længere. Telia er nemlig også begyndt at reklamerer med at de er de eneste med det tilbud nu om dage. Du må meget gerne linke hvis du kan, for så er der noget jeg har misforstået :D

0 0
hotpop 29-10-2011 21:18:06

http://search.telenor.dk/?sg=&t1=&tp=&q=iphone%20mobilsikring

+ Basis og Udvidet til andre telefoner.

0 0
Mathias 30-10-2011 01:01:50

Jajaaa.. i kan sagtens få forsikring ved telenor, men så må i lige smide 700 kr oveni Telenors pris for de 2 år, som Telia tilbyder automatisk. Den udvidede pris er 936 kr for 2 år. Hvis i vil have forsikring der, skal der regnes lidt ekstra på prisen:) ..
- Jeg synes nu den er uundværlig på en så dyr telefon, da mange skader ikke er selvforskyldt :)

0 0
Mathias 31-10-2011 17:05:54

Jeg retter det så lige til over 2800kroner for 2 års forsikring på Iphone hos Telenor. Selvom diskussionen er død, skal folk ikke leve i troen om den tidligere pris. :D

0 0
hotpop 29-10-2011 21:15:04

Nej du TROR ikke.
Men vi VED de stadig har forsikring :)

0 0
Per 29-10-2011 17:06:37

FORKERT! Hvis telefonen ikke er blevet stjålet, SKAL du kunne FREMVISE telefonen igen, dvs, taber du den ud fra en bro, skal du altså ned og hente den..

0 0
hotpop 29-10-2011 21:16:49

Han mener (ja det er fusk af værste slags) at men kan "komme til" at tabe den, eller smide den i en busk, og så bare melde den stjålet...

0 0
Mathias 29-10-2011 20:58:29

Nej. Der er ikke noget der er FORKERT! overhovedet i det jeg har skrevet. Hvis du læser den igen, kan du se at jeg har skrevet "kan jeg gå tilbage MED den". Hvis den bliver stjålet er det bare med at være hurtigt fremme med at spore den. Der er meget beskyttelse med en Iphone, så de er blevet ekstremt dumme at stjæle, da jeg via GPS'en kan se hvor den er.

0 0
Mathias 28-10-2011 20:16:01

Det synes jeg ville være dumt for alle, når du kan få den til 4699,- hos Apple Store :)

0 0
varmen 28-10-2011 17:06:00

Hej Mobilsiden.

Kan man forvente en liste på priser over alle telefoner fremover, så man ikke selv skal gå ind på teleselskabernes websites for at finde det?

Eller er det kun iPhone der er god nok til dette?

0 0
hotpop 28-10-2011 21:12:36

Hørt om Mobileaks?

0 0
Footiefan 28-10-2011 18:41:12

Det er kun iPhone - thats it! ;-)

0 0
hotpop 28-10-2011 16:01:23

Jep - 2 mdr. WOW! POW! De slog mig ud med det vilde tilbud!

(Ironi kan være anvendt...)

0 0
Silent 02-11-2011 08:53:54

Nu har tilbuddet så kørt siden i sommers, så det er vel et meget godt tilbud.
Selvfølgelig virker to mdr. ikke af meget, hvis man først opretter sig nu.
Men hvem ved, det kan jo være de 10GB fortsætter efter nytår alligevel.

0 0
hotpop 28-10-2011 16:02:06

Specielt vildt når de færreste bruger over 1 Gb data...

0 0
Jonas 28-10-2011 15:27:13

Callme.dk --- Mindstepris 4.753 kr.

Med 6 timers tale, fri sms/mms og 1 GB data

0 0
hotpop 28-10-2011 15:48:46

Callme - billig?
De har jo kun 11 timers tale, og 1/2 Gb data alt efter hvilken pakke man vælger.

0 0
Jonas 28-10-2011 15:54:30

Mm. Præcis. Billig. Medmindre man ringer 50 timer om måneden.

0 0
hotpop 28-10-2011 16:05:42

Eller blot mere end 11 timer :D

0 0
Mathias 29-10-2011 21:02:54

500 mb data er i hvert fald ikke meget på en smartphone :D

0 0
hotpop 29-10-2011 22:34:25

Mjah...
Har fri data og er sjældent over 500 Mb, så det er en sandhed med modifikationer.

0 0
hotpop 28-10-2011 15:49:07

1/2 = 1 el. 2

0 0
Kim Harder 28-10-2011 12:38:53

Vil da næsten tro, at den vil komme længere ned, den startede ved godt 8.000 kr., så mon ikke vi når ned under de 4.000 kr. inden længe?

0 0
Michael 28-10-2011 12:04:36

Den er da billigere ved Callme?

0 0
Camilla 28-10-2011 11:02:11

Hos TDC en den billigste pris på iPhone 4S 16GB 5.253,- inkl. oprettelse. Og det er inkl. fri sms/mms samt 200 MB data.

Det er måske værd at bemærke, at køber man den hos Telenor skal man tilkøbe fri sms og fri data, så i sidste ende er telefonen dyrere her.

0 0
hotpop 28-10-2011 15:46:25

Man skal absolut ikke, men data...
Hallo, det er en smartphone. DET kan ikke undværes!

0 0
Lars Koch Hansen 28-10-2011 10:54:03

Det giver jo ingen mening at den uden abb. koster over 6.000 kroner når man bare kan bestille den på apple's hjemmeside til 4699,-

0 0
Silwer 28-10-2011 16:02:45

Jeg købte den hos TDC i dag uden abb. til 4799,- kr.

0 0