Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Her får du The new iPad billigst!

Her får du The new iPad billigst!

Mobilsiden.dk erfarer at der allerede nu er begyndt en ”priskrig” på The new iPad fra Apple, som netop i dag er landet på hylderne i butikkerne.

Diverse webshops har indtil i dag solgt den nye iPad til overpriser, men nu hvor den er kommet officielt på det danske marked er ”priskrigen” for alvor skudt i gang.

Apple selv sælger den billigste model (16 GB med WiFi) til 3.699 kroner, men allerede nu forsøger webshop forhandlere landet rundt at få prisen ned. Bilka har den netop nu på Mobilpriser.dk til 3.679 kroner inklusiv levering, samt Danmarks bedste bytteservice.

Prisen gælder også for Bilka varehusene erfarer Mobilsiden.dk.

Generelt er Bilka 20 kroner billigere end Apple’s vejledende priser på alle versionerne af den nye iPad.

Du kan se flere priser på den nye iPad på Mobilpriser.dk.


Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

24-03-2012 13:24:27

Ej hvor ærgeligt så gik jeg fandme glip af hele 20 KRONERS RABAT i går eftermiddags.. Nej hvor surt, jeg ærger mig da godt nok gul og blå lige nu. NOT!

0 0
24-03-2012 13:26:18

Og de 20 kroner jeg kunne have sparet, var sq nok ikke det der ville have sprunget mit budget i går ;)

0 0
Regin Larsen 23-03-2012 13:01:20

Så er jeg altså gået glip af en besparelse på 0,54%!

0 0
Bjarke Hansen 23-03-2012 12:45:20

Prøv lige at kald det priskrig, vat det lige jeres basering på priskrig at bilka ar den til en flad tyver billigere. Prøv lige at find bedre måder at tjene til jeres dagsløn end elendige srtikler uden bund i nogle virkligheder.

0 0
23-03-2012 13:10:33

En krone sparet er en krone tjent;-)

0 0
Bjarke Hansen 23-03-2012 13:48:55

Ja det er rigtigt, men hvis man lige prøver at undersøge lidt mere, så er det faktiskt 30kroner DYRERE i Bilka end hos apple..
Mobilsiden havde lige glemt at undersøger om bilke´s pris på mobilpriser.dk var den rigtige! og det er den ikke, da man skal betale 50kr i levering så den koster 3729,- fail fail fail...

Men dem der vil have ipad er nok ligeglade. Hvis man skal tale om priskrig, så er det vel dem der går imod apple´s prismanipulation og sænker prisen med 10% men så stopper apple jo bare samarbejdet

0 0
madslvig 23-03-2012 22:16:12

Så kunne man selvfølgelig lige snuppe cyklen/bussen/bilen og bevæge røven ned i den lokale Bilka og hente den ;)

0 0
Bjarke Hansen 24-03-2012 13:59:04

Rigtigt, men det laver ikke om på at artiklen er baseret på en pris fra mobilpriser som er inkluderet levering som der står

0 0
Sven A. 23-03-2012 12:33:52

Syntes det er grimt at 4G bruges fortsat i reklamerne, som om man kan få 4G ved brug af den nye iPad. Det som er bare er at det står med MEGET lille skrift, at 4G kun kan bruges af AT&T- og Verizon-netværk i USA og på Bell-, Rogers- og Telus-netværk i Canada.

At Apple ikke ejer etik....

0 0
Kristian Johnsen 23-03-2012 12:26:50

Jeg kan sagtens forstå, at I gerne vil have folk til at forstå, at det er den nye iPad, I skriver om, men hold nu op med at kalde den for The new iPad... Den hedder bare iPad!

0 0
Patrick Rasmussen 23-03-2012 12:46:16

apple kalder den selv "Thee new ipad"
Kig selv http://www.apple.com/ipad/

0 0
Lindberg 26-03-2012 10:17:09

Den hedder bare "ipad". Man kan så omtale den som 3. generations ipad eller "den nye ipad". Men det lyder idiotisk at kalde den for "The new ipad", når det jo ikke er det den hedder!
http://en.wikipedia.org/wiki/IPad_(3rd_generation)

0 0
Mobilsiden 26-03-2012 11:05:01

Apple selv har meddelt den hedder "the new iPad" - på dansk den nye iPad...
http://www.apple.com/dk/

0 0
Kristian Johnsen 23-03-2012 15:19:47

Nej, det kalder de den ikke... Det står der kun, fordi det er "den nye iPad"... ;-) Beep har været i kontakt med dem for at spørge, hvad de skulle kalde den - og Apple svarede: "Bare kald den for iPad"... Der står også kun "iPad på kassen, når man køber den... Der står ikke "The new iPad"... ;-)

0 0
madslvig 23-03-2012 22:15:13

Der står kun "iPad" på alle kasserne. Der står f.eks. ikke "iPad 2" på kassen til iPad 2

0 0