Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Her kan du følge Apples "Lets talk iPhone"-event i aften

Her kan du følge Apples "Lets talk iPhone"-event i aften

Kommer der en iPhone 5? iPhone 4S? Hvad vil Apples fortælle verden denne gang? Følg med her...

INFO: CHATTEN ER LUKKET FOR DENNE GANG!

Den nye Apple topchef Tim Cook vil tirsdag den 4. oktober 2011 klokken 19.00 (dansk tid) gå på scenen. Det sker med overskriften "Lets Talk iPhone".

Mobilsiden.dk åbner nedenstående livechat-univers klokken 18.30, hvor du kan debattere med redaktionen, og hundredevis af engagerede brugere, om Apples præsentation.

Alle hovedpunkter og nyheder bringes i chatten mens det sker, men der er ikke tale om livestream.

Kom og deltag i en hyggelige iPhone-aften her på Mobilsiden.dk.

Det er på denne side, at du er på nu, at vi livechatter, så gem linket. Opret eventuelt en reminder i boksen herunder.

Følg Mobilsiden.dk
Facebook
Twitter

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mikael Jensen 04-10-2011 19:58:14

Det er ligemeget... Årets STØRSTE skuffelse. iPhone med det samme møg grimme design.

Fuck you apple.

0 0
Mikael Jensen 04-10-2011 19:52:36

Kan jeg se det live?

Og hvorfor kan jeg ikke skrive i chatten?

0 0
Henrik 04-10-2011 19:36:53

http://macnation.newz.dk/liveblog/let-s-talk-iphone

Men Mobilsiden i kan se jeg fri.. engadget er også lagt ned ;)

- Glæder mig nu mere til den 11/10 .

0 0
04-10-2011 19:18:54

fix nu jeres chat - hvad er det for en amatør side?

0 0
LukasMendez 04-10-2011 18:54:40

Hej! Lige noget andet... Hvorfor viser den ikke når jeg skriver på den her LIVE EVENT?

0 0
Phunjap 04-10-2011 18:42:45

http://www.apple.com/jp/retail/ginza/ der er en tekst med Iphone 4s ;) fake elelr real?

0 0
Phunjap 04-10-2011 18:46:00

oversat fra google:

iPhone 4S, dukkede op.
14. oktober fra 8:00 for at starte Apple Store. For at hjælpe dig med at vælge den transportør og sats planen er rigtige for dig. personale, fordi det sætter iPhone, og er klar til at begynde at bruge, inden de forlader butikken. Læs mere Læs mere

0 0
Aron Rösing 04-10-2011 18:21:24

er lige skiftet fra ios til android og fra macosx til ubuntu, kom så apple få mig til at fortryde det!

0 0
04-10-2011 18:15:30

håber ikke Apple skuffer..

0 0
JB 04-10-2011 17:58:08

Flot at du lige hiver en 13 måneder gammel nyhed frem der... ;)

0 0
DJ 04-10-2011 17:11:11

Ej, hvor klamt. Så skal man have et apple produkt for at se streamingen...
Således får de ikke så meget kritik alligevel --> The Evil Empire !

0 0
DJ 04-10-2011 14:28:49

Mange tak, det var lige jeg havde brug for... :-)

0 0
frits 04-10-2011 14:16:34

http://www.ustream.tv/channel/applelivekeynotes

with ustream

hilsen frits, ham selv

0 0
Bjarke Hansen 04-10-2011 17:39:25

Super...

Gad vide hvordan det Ustream fungere? der står der i øjeblikket er ca. 21000 der "kigger" med, og den streamer med den 0,7Mbit det giver ca. 2GB/s

0 0
Bjarke Hansen 04-10-2011 18:55:18

Ja nu kan de ikke følge med længere... der er 120.000 der kigger med, og det hakker kraftigt... men ok, det bliver vel heller ikke live streamning direkte fra apple,, så der er nok nogle der falder fra.

0 0
DJ 04-10-2011 14:29:32

Mange tak, det var lige jeg havde brug for... :-)

0 0