Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Her kan du følge Den Nye iPhone 5 event

Her kan du følge Den Nye iPhone 5 event

LIVECHAT: Følg med her når Apple offentliggør den næste iPhone. Onsdag den 12. september kl. 18.30 sidder vi klar ved tasterne.

Nu er den her, næsten. "It's almost here", skriver Apple i invitationen til pressemøde onsdag den 12. september klokken 19.00 dansk tid.

Mobilsiden.dk sætter alle sejl til og dækker begivenheden intenst. Det gør vi fordi, der er tale om årets største enkeltstående pressemøde i mobilbranchen.

Fra klokken 18.30 sidder redaktionen ved tasterne. Vi er klar til at fortælle alt det som offentliggøres fra Apple. Desuden chatter vi med dig, som følger med.

Vi glæder os til at se dig på chatten onsdag aften - til Danmarks største iPhone aften. Mon ikke det bliver aftenen for "Den nye iPhone 5".

Gem linket til denne side du læser nu. Det er her vi chatter.

Apple har ikke noget video-stream fra eventen. Derfor vil chatten være i tekst.

Følg også med på vores Facebook og Twitter.

Læs også:
Her er iPhone 5 - alt om den nye iPhone
Bekræftet: iPhone 5 får nano-sim
iPhone 5 er ikke verdens tyndeste smartphone
iPhone 5 kommer til Danmark den 28. september
Klar tale fra Apple: iPhone 5 får HD-voice
Næsten sikkert at iPhone med 4G kommer til Danmark
iOS 6 fra Apple kan hentes 19. september

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Erik jensen 12-09-2012 21:47:17

Apple påstår her til aften at iPhone 5 er verdens tyndeste smartphone, men som sædvanlig er Apple fyldt med bulshit.

En simpel Google søgning viser at Android smartphonen fra Huawei Acend P1 sidder med verdensrekorden med kun 6.8 mm og Apple derfor er langt bagefter med deres flommefede 7.6mm.

Intet nyt fra Apple, hverken omkring troværdighed eller tekniske data.

iPhone 5 er simpelthen et totalt flop som end ikke kom på medaljeskammelen,- den er fuldt optaget af Android enheder...

http://androidandme.com/2012/01/devices/huawei-ascend-p1-s-is-the-worlds-thinnest-phone-yet-coming-to-the-us-with-android-4-in-q2/

0 0
ihk 12-09-2012 18:57:14

Samsung går i retten lige efter iPhone 5 er præsenteret og forsøger at få den bannet i Europa/USA, hvis iPhone 5 har LTE (som Samsung har patent på)?
Hvad skal der så ske?

0 0
Claus Jul Larsen 12-09-2012 21:07:42

Jeg håber at Apple kommer til fornuft, hvis Samsung har en god sag mht. LTE og dropper alle sagerne!!

Ellers var der ikke nogen særligt ved 5'eren.

0 0
Jumme 12-09-2012 16:53:39

3's event i Dansk Design Center hvor John G taler, bliver vist nok streamet på deres hjemmeside..?

0 0
Lars Hansen 12-09-2012 13:51:12

Kunne være morsomt hvis iPhone5 ikke blev fremvist:-)

0 0
Martin 12-09-2012 15:56:13

Det ville skabe et endnu større massehysteri.

0 0
Kongand 12-09-2012 10:48:01

I dækker ikke - gerne live - fra når John G fortæller om Apple, som jeg kan forstå, han gør inden event start?

0 0
Benjamin Jensen 12-09-2012 00:17:49

Ja, nu kommer alle de mavesure kommentarer fra Androiderne :D

Forventeligt ;)

0 0
12-09-2012 10:24:31

Ja for der var jo ingen kommentarer fra isheep, da sgs3 blev præsenteret ?

0 0
Benjamin Jensen 12-09-2012 10:26:49

Den er jo ikke præsenteret endnu lille N! Der er vel en forskel??

Men den forskel ser du nok ikke.....

0 0
12-09-2012 14:04:31

Nårh. Så når den er blevet præsenteret, så er det ok at komme med udtalelser ?

0 0
Benjamin Jensen 12-09-2012 17:58:26

Din evne til at forstå ting, og læse indenad er simpelthen ikke eksisterende N. Det kan godt nok gange være en prøvelse at debattere med dig, når du ikke forstår tingene første gang.

At komme med udtalelser som Zeb gør, har jo intet med produktet iPhone 5 at gøre. Det er bare et sædvanligt rant fra hans side. Lige netop deri ligger forskellen. Man går efter manden i stedet for bolden så at sige.

Man kan kritisere et produkt både positivt og negativt når det rent faktisk er blevet introduceret, men ikke før. Så virker man bare som en dum og negativ person, hvilket flere efterhånden gør på mobilsiden!

0 0
12-09-2012 21:04:28

Gå efter produktet og ikke manden ? Det skulle da nødigt komme fra dig, der gerne lige kan fyrer en sviner eller to af. Men alt det man har sagt om iphone 5 før release passede jo, så hvis man syntes den ville blive kedelig,så syntes man det sikkert også nu.

0 0
Benjamin Jensen 12-09-2012 23:56:42

lol du fatter stadig ikke hvad man skriver til dig.

"Manden" er jo Apple og ikke mig eller dig din klovn, og bolden er iPhonen/iPad.

Man kan jo ikke kritisere et produkt før det er landet. Kun hvis man er en misundelig gammel mavesur stodder.

0 0
13-09-2012 06:36:50

Ja ja så kom svineren igen igen. Jeg er da ubemærket klar over hvad der er bolden, men man er som sædvanlig dum, en klovn, latterlig osv når man ikke er enig med dig.

Og selvfølgeligt kan man være negativt kritisk over for et produkt som iphone5, der har fået leaket hver eneste detalje, før den blev released. Det er i hvert fald helt sikkert ikke op til en klaphat som dig at bestemme.

0 0
Benjamin Jensen 13-09-2012 08:54:51

Nu er det jo stadig ikke produktet der bliver svinet til - hvilket jeg har prøvet at fortælle dig flere gange nu. Jeeeez!!!

Det er jo for pokker hele pointen, som du tydeligvis stadig ikke fatter.

Du burde sgu få dine skolepenge tilbage N.

0 0
Jumme 11-09-2012 16:16:35

Er der stadig mulighed for at tilmelde sig eventet imorgen?!
(Nåede det ikke inden Kl 16, fordi min bruger var slettet ved overgang til nyt system)

0 0
Mobilsiden.dk 12-09-2012 08:58:58

Hej Jumme,

Vi kan godt klemme dig ind hvis du er interesseret. Giv mit et ring på 60 82 78 00 inden kl. 12 i dag. Hilsen John G.

0 0
Zeb 11-09-2012 15:34:56

"Det gør vi fordi, der er tale om årets største enkeltstående pressemøde i mobilbranchen."

-Fordi medierne GØR den til den største event.

Men jo jo jeg kigger da også med. Altid sjovt at se hvad Apple nu påstår at have opfundet :)

0 0