Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Her kan du følge Samsung Galaxy S IV lancering

Her kan du følge Samsung Galaxy S IV lancering

LIVEBLOG: Følg med her når Samsung lancerer deres næste store Galaxy-model, S IV.

Der er lagt op til en stor begivenhed når Samsung klokken 00.00 natten til fredag (dansk tid) inviterer verdenspressen inden for i Radio City Music Hall i New York.

Her forventes de at præsentere Samsung Galaxy S IV.

Mobilsiden.dk sidder klar i salen og dækker begivenheden via liveblog (såfrem netforbindelserne tillader det). Vi sidder klar ved tasterne.

Herunder kan du følge med mens det sker.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kristian 14-03-2013 20:33:28

Har via GSMarena fundet et fuld review af den nye SG SIV på et kinesisk site.
Masser af billeder, specifikationer og sammenligning med xperia Z og SG SIII.
http://mobile.it168.com/a2013/0313/1461/000001461394_all.shtml
Galaxy SIV slår HTC One med en knivsæg i AnTuTu. Desværre ser det ud til at kvaliteten på coveret halter lidt.

0 0
Søren 14-03-2013 22:18:05

Sejt fundet :)

0 0
Kristian 14-03-2013 20:34:39

Nb. brug google translate.. :)

0 0
August 14-03-2013 17:24:33

at Samsung ikke har valgt et tidligere tidspunkt at holde deres announcement på. Apple kan gøre det kl. 10 (lokal tid), så vi andre også kan følge med i lanceringen. De fleste i europa sover jo på dette tidspunkt!

0 0
Søren 14-03-2013 17:55:33

Det er jo ikke den alm. borger, som følger med i dette event. Det er gadgetnørder, som nok skal klare en træt fredag, hvis Samsung viser lidt gadget-lir. :)

0 0
August 14-03-2013 18:11:32

Nå ja, skal formentlig også følge med i dag, men skal op kl. 07;)

0 0
Jim Flower 13-03-2013 17:39:36

Hvor meget research havde det krævet, at finde frem til Samsungs livestream på YouTube? Hvorfor skulle man følge annonceringen her, frem for at se det live selv?

0 0
Rasmus 14-03-2013 14:01:36

hvorfor så meget brok ? de tilbyder bare at du kan se den her og følge andre danske mobil brugers respons på den nye telefon. der er INGEN der tvinger folk til at se det her frem for youtube.

0 0
Jacob Hultmann 14-03-2013 15:56:00

Jeg plejer at se livestream (hvis der er) og samtidig følge med i chatten her på siden, da jeg synes, det er fedt at høre, hvad andre synes om produkterne.

0 0
Bachir Kurdi 13-03-2013 09:10:04

kunne man ikke livestream det på sammobiles hjemmeside ??

0 0
Peter Frederiksen 13-03-2013 10:49:46

Samsung streamer på Youtube... http://goo.gl/myyd4

0 0
Mobilsiden 13-03-2013 09:13:13

Der forventes at være livestream :)

0 0
Villiam 13-03-2013 09:02:55

var det ikke natten til torsdag ? altså 14 marts og ikke 15 ?

0 0
Mobilsiden 13-03-2013 09:12:58

Det er 14. marts - altså i morgen. Torsdag den 14. marts kl. 19 amerikansk tid (New York), hvilket er 00.00 dansk tid .. så midnat til fredag..

0 0