Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Hold styr på din regning med ny app

Hold styr på din regning med ny app

Den danske applikation, Mobil Saldo, giver dig muligheden for at holde styr på din saldo, tale- og dataforbrug.

Prøv den danske applikation, Mobil Saldo, der kan hente din aktuelle saldo hos dit teleselskab, så du hele tiden kan følge den, direkte på mobilen.

Saldovisning virker med følgende teleudbydere: BiBob, CBB Mobil, Happimobil, Lebara, NanoMobil, Nettalk, Oister, Onfone og Telmore.

Alle selskaber understøttes ikke med oversigten over dit taletids- og dataforbrug, her er det pt. kun muligt med følgende teleselskaber: BiBob, CBB Mobil, NanoMobil, Nettalk, Oister og Telmore.

Foruden applikationen er der også en widget til, som automatisk opdaterer saldoen en gang i døgnet – eller den kan opdateres manuelt ved tryk på Widget’en.

Du kan downloade applikationen gratis i Download Mobil Saldo i Android Market.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

nnxiuj 25-01-2012 11:19:05

Smart - altid en god ide at holde teleselskaber i ørerne! http://www.abonnementguide.dk/

Prøvet 2 gange at de har lavet "fejl" på min regning når jeg har været i udlandet...

0 0
Hans 12-01-2012 10:14:40

Har ledt efter sådan et App i noget tid. Virker perfekt.

Tak for tippet. :-)

0 0
Søren Jas Larsen 11-01-2012 20:30:20

Kunne være fedt, hvis den kommer til iPhone.

0 0
Kevin 11-01-2012 17:34:32

ja jeg er da brugt den i mindst et ½ år nu og den virker som den skal.

Både med forbrug og ens data man bruger

0 0
Thomas Kristensen 11-01-2012 16:16:16

Denne app. er altså gammel, mere end 1 år
Og jeg har tit tænkt over hvornår i ville skrive noget om den.

Ham der står bag den, har i rigtig længe nu arbejdet på at få alle teleselskaber med, men han har vist nogle problemer :) De selskaber der er med nu, er også dem som var med for 1 år siden

Han lovede ellers at TDC og 3 ville komme med
Men det kan være det kommer :)

For jeg har faktisk undret mig meget over hvorfor selskaberne ikke selv er kommer med en app til at tjekke forbrug sammen med en widget

Og jo, jeg ved at 3 har deres Planet 3 app
Men det er noget værre lort, det tager 3 min bare at tjekke end forbrug, da den er så mega lang tid om at skifte side :(

0 0
cbp 11-01-2012 14:46:23

Mangler support for 3, håber det kommer hurtigst muligt

0 0
Joddler 11-01-2012 21:51:10

Kan i hans test applikation se at 3 er ved at blive testet, om det lykkes ham at få dem med vides ikke, men kan se at han teste flere selskaber end dem der lige er nævnt her, så vi kan kun krydse fingre for at det lykkes ham..

Pt. arbejder jeg sammen med ham om at få callme til at virke :)

0 0
Tobias Nordahl 11-01-2012 11:43:23

Kan fortælle at appen fungerer fint (Er testet med CBB Mobil). +1 til vcam.dk :-)

Det bliver spændende at se, om udvikleren får nye idéer til funktioner i appen.

0 0