Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Hold styr på TV-programmerne på Windows Phone

Hold styr på TV-programmerne på Windows Phone

Udvalget af applikationer til Windows Phone er stærkt stigende, og TV 2 er nu også klar med deres TVTid-applikation i Marketplace.

TV 2’s TVTid-applikation giver et godt, enkelt og overskueligt overblik over den kommende uges tv-programmer

Ligesom du også let kan tilpasse TV-guiden, så kun de kanaler du ser vises.

Du kan også se uddybende programbeskrivelser i applikationen, samt sætte applikationen til at give dig en påmindelse, så du ikke misser dit ynglings program.

Applikationen er gratis at downloade i Windows Marketplace.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Benjamin Jensen 24-01-2012 10:45:24

Jeg synes personligt at Yousees app er den bedste. Selvom jeg har tvtid installeret på min iPhone, så bliver den ikke brugt.

Yousees app er enkelt opbygget, og det gør hele forskellen.

0 0
24-01-2012 13:10:18

Yup den er rigtigt god.

0 0
Lecter 23-01-2012 23:51:27

Jeg savner ONTV. Et af mine mest benyttede apps på Android.

Den måde man kan oprette påmindelser på er genial.

0 0
Jan Hoffmann 23-01-2012 12:47:20

Send gerne en mail til kundeservice@tv2.dk med, hvor din tvtid crasher på Lumia. Jeg kører selv Lumia og har ikke oplevet crash endnu.

0 0
Styxx 23-01-2012 12:39:21

At de har gjort et bedre stykke arbejde, end med Symbian^3 versionen, der var ubrugelig. Men får min Lumia 800 en af dagene, og skal da klart have denne app :)

0 0
Henrik 23-01-2012 15:07:52

Du har vel set at Symbian^3 versionen er blevet opdateret fornyligt. Den fungerer rigtig godt på min N8, i modsætning til den gamle version. Der er ingen reklamer i Symbian versionen.

Desværre mangler der en mulighed for at kunne lægge et program ind i kalenderen, så min favorit er stadig TVGuiden.

0 0
Styxx 23-01-2012 16:32:16

Nope, det har jeg ikke set. Så bare at den stadig havde en dårlig rating, så gik ud fra den stadig var ringe. Var jo ikke som sådan fordi den var dårlig. Tiden var bare ca. halvanden time foran, så man kunne ikke rigtig bruge den til noget. Men prøver lige den nye :)

0 0
Mikkel Rasmussen 23-01-2012 11:46:19

Dansk TV Guide af Claus Jørgensen er bedre.

0 0
John 23-01-2012 12:36:59

Enig. Og langt mere stabil. TV Tid går konstant ned på min Lumia 800.

0 0
Mobilsiden.dk 23-01-2012 11:59:30

Hej Mikkel

Jeg har ikke noget med TV Tid at gøre. Men jeg vil bare sige, at reklamer er en nødvendighed, hvis apps ikke skal koste noget. Trods alt er udviklingen ikke gratis.

0 0
Mikkel Rasmussen 23-01-2012 12:57:21

Det var heller ikke ment som et angreb, bare en henvisning til en bedre app uden reklamer. Undskyld hvis det opfattedes sådan.

Dansk TV Guide er også gratis.

0 0
Rene 23-01-2012 12:54:11