Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Hør Nova FM og The Voice på mobilen

Hør Nova FM og The Voice på mobilen

Brugere af Nokia, Android og iPhone mobiler kan nu høre både Nova FM og The Voice på mobiltelefonen.

Et par nye applikationer gør nu radiostationerne Nova FM og The Voice tilgængelig på et stort udvalg af mobiltelefoner.

- "For at følge op på vores iPhone-applikation som vi udsendte i december måned, er vi nu klar med radio-apps til både Nokia (Symbian) og Android-telefoner", fortæller Rikke Villum fra SBS Radio A/S, som står bag begge radiostationer.

Med applikationerne vil SBS give lytterne mulighed for at høre koncernens radiostationer, i situationer hvor en almindelig radio ikke umiddelbart er i nærheden.

Siden december er The Voice og Nova FM til iPhone blevet hentet henholdsvis 90.000 og 31.000 gange.

Applikationerne kan hentes gratis via Ovi Store (Nokia), Android Market (HTC og Xperia X10) samt App Store (iPhone og iPod Touch). Søg efter "Novafm" og "The Voice Denmark"

DR P3 kan også høres på mobilen, dog kun på iPhone, da Danmarks Radio, endnu ikke har lavet programmer til Symbian og Android.

Læs også:
 - P3: Mobilen er fremtidens radio

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Henrik 18-05-2010 17:27:30

"DR P3 kan også høres på mobilen, dog kun på iPhone, da Danmarks Radio, endnu ikke har lavet programmer til Symbian og Android."

Ja, DR er nogle amatører.
MEN...
Man kan godt høre P3 Netradio på Symbian, hvis man installerer Skyfire browseren (som æder både Flash 10 og Silverlight) og går ind på DRs netradio webside.

0 0
thomas 18-05-2010 16:09:53

endnu en gang er htc så dårlig til at komme med den opdatering! sidste gang jeg køber noget fra htc

0 0
TorbenK 17-05-2010 22:47:39

Sorry. ;)
Jeg kører 2.1.

0 0
TorbenK 17-05-2010 20:30:55

Jeg er skam på det danske Marked.
Applikationen der indeholder både The Voice og NovaFM hedder kort og godt: "The Voice Denmark" og er lavet af Liquid Air Lab GmbH.

0 0
Jacob Pedersen 17-05-2010 20:35:41

Køre din telefon 1.5, 1.6, 2.0 eler 2.1. Min Hero køre jo stadig 1.5 (takket være dovne HTC), så måske det kunne være derfor.

0 0
Sven A. 17-05-2010 21:19:56

Er sikker på at du har ret. Jeg har også HTC Hero, og kan heller ikke finde de 2 apps på Android Market (dansk udgave).

Da jeg bruger hjemmesiden: http://www.cyrket.com
så dukker de 2 apps op med det samme.
Prøver så at scanne ind kode på apps, og får en web-browser adresse. Som igen viser til Android Market. Når den søger, så finder ikke min mobil det apps.

Så det er sikkert pga at det er en HTC Hero med Android 1.5, at det ikke virker.

KOM NU HTC... LAD OS FÅ DEN OPDATERING NUUUU!

0 0
Jacob Pedersen 17-05-2010 21:29:45

Det var netop også hvad jeg har prøvet, med samme resultat. XD

0 0
Mobilsiden.dk 17-05-2010 20:29:34

Applikationerne hedder "NOVAFM" og "The Voice Denmark". Udgiveren er "Liquid Air Lab GmbH"

0 0
TorbenK 17-05-2010 19:38:10

...er et godt (og rigtigt) bud. Men enig, det burde stå i artiklen. Applikationen indeholder både NovaFM og The Voice.
:)

0 0
Jacob Pedersen 17-05-2010 20:15:57

Har fundet Nova FM, men den findes ikke i den danske Adroid butik. http://www.cyrket.com/p/android/com.spodtronic.radio.novafm/

0 0
Jacob Pedersen 17-05-2010 20:11:00

Jeg kan kun finde to applikationer med navnet The Voice. Den ene er svensk, og den anden på Suomi (Hvad end det er).

0 0
Jacob Pedersen 17-05-2010 19:16:46

Ja, jeg mangler også lige et navn på de apps! Ellers kan de godt blive lidt svære at finde. Mærkeligt at det ikke engang står i artiklen.

0 0
TJ 17-05-2010 18:39:43

ÆHHHH ???. Hvad med at oplyse navnet på programmet/udgiveren så man kan finde det! Eller et link ???
Eller det er måske for meget forlangt ???

0 0
Henrik 18-05-2010 17:30:40

I Ovi Store hedder app'en "The Voice Denmark". Link her (bare åbn linket fra mobilen storen launcher automatisk):

http://store.ovi.com/content/35350?clickSource=search

0 0
Henrik 18-05-2010 17:33:17

....og NovaFM:

http://store.ovi.com/content/35382?clickSource=search

0 0
17-05-2010 16:27:46

Så kan det være at der måske snart går hul på "bylden", og vi android ejere kan nogle flere af de apps, der ellers kun har været til rådighed for iphone.

0 0