Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC: Android 4.3 er Sense 5.5 er klar til HTC One

HTC: Android 4.3 er Sense 5.5 er klar til HTC One

Udrulningen af Android 4.3 og HTC Sense 5.5 til HTC One er i gang.

Udrulningen af opdateringen Android 4.3 og HTC Sense 5.5 er netop begyndt i Danmark, oplyser HTC Danmark.

Det ser derfor også ud til, at HTC er den første topmodel på det danske marked, som modtager Android 4.3.

Har du endnu ikke modtaget opdateringen på din HTC One, så skulle den altså være lige rundt om hjørnet.

HTC One Max er den første telefon, fra HTC, som kommer med Android 4.3 og HTC Sense 5.5 direkte fra salgsæsken.

Efter opdateringen til version 4.3 har HTC One også fået den nye Sense-udgave, der blandt andet giver mulighed for, at benytte det nye muligheder i HTC Blinkfeed.

Den nye software fylder omkring 675 megabyte, og installeres direkte på telefonen over WiFi-forbindelsen.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Thomas Hansen 31-10-2013 22:22:05

Er der andre end mig der har problemer med batteriet efter 4.3 opdateringen ??

Jeg har læst Amerikanske brugere oplevere dårligere batteri tid..

Jeg sammenlignede en kollegas HTC one med 4.2.2 og min med 4.3, og på 4.3 kunne man se at OS brugte ENORM mange resurser på at køre, hvilket resultere i dårligere batteritid..

0 0
31-10-2013 23:08:26

OS bruger mere strøm end tidligere, jeg oplever det samme, men den samlede tid er nogenlunde uændret, kun nogenlunde, og det ikke til den gode side..
Derimod synes jeg ikke telefonen bliver så varm som før opdatering, måske indbildning, men den kunne blive seriøs heis tidligere, det er ikke slemt nu..Nogen erfaringer med det..??

0 0
LSK 29-10-2013 12:57:24

Kommer opdateringen også til minien? Jeg ved godt det ikke er en topmodel, men den er da nyere og kan sagtens køre det :)

0 0
Gert Winther 27-10-2013 21:26:43

Jeg skal også bruge telefontastaturet til mine store fingre.
Lamt de bare har fjernet det, håber de hurtigst muligt får den tilføjet igen.

2 0
Marcus Dam 25-10-2013 23:23:31

Ifølge nyheder på Nettet, så opdateres One X også til 4.3.

Jeg er dog mere interesseret i, hvornår at KitKat kan installeres på telefonerne. Der går forhåbentlig ikke så lang tid som denne gang, da der skulle være en del flere opdateringer og forbedringer i forhold til at gå fra 4.2 til 4.3.

0 0
25-10-2013 22:15:20

Andre end mig der oplever at der på skærmen står : opdatering ødelagt, hvorefter den genstarter og stadig kører 4.2.2..???

0 0
Michael A 25-10-2013 23:47:21

Nej den kørte ren ind som updates plejer at gøre på på HTC One. Vi er flere kolleger og familiemedlemmer der også kun har oplevet problemfrie opdateringer.
Prøv evt. at lave en backup af dine data, og udfør derefter en total nulstilling. Kør telefonen gennem opsætningen og derefter opdateringen, før du installerer dine favorit applikationer.

0 0
26-10-2013 10:45:08

Hej Michael
Jeg prøvede et par gange over wifi, men det ville den ikke, hvilket undrer mig, da der aldrigg er problemer af nogen art med The ONE.
Prøvede så at opdatere OTA, og så kørte det lige i kassen, ingen problemer overhovedet, så nu kører den 4.3 med de små forbedringer og muligheder det har bragt. Ser mere frem til kitKat,.. Synes i øvrigt det kommende "OS" fra Cover ser meget lovende ud, kender du / i noget til det.?
Og tak for svar i øvrigt,,:-)

0 0
Michael A 29-10-2013 12:15:32

Jeg så en demo for nylig om deres lock-screen, og det så virkelig lovende ud. Nytænkning på den fede måde og samtidig særdeles brugervenlig. Det er så fedt at den slags kommer, for det smitter nødvendigvis af på de konkurerende OS'er....

0 0
Marcus Dam 25-10-2013 20:33:09

Rigtig mange brugere klager over ovenstående, og har også selv oplevet problemer med det.

Når man ønsker at sende en sms, så er det nogen knap til at trykke send på eller til at vedhæfte en fil, kun en "afslut" knap. Denne fejl opstår, når telefonen "lægges" ned.

Det kan godt lade sig gøre på normal vis, hvis man holder telefonen i lodret stilling.

0 0
spawn 28-10-2013 14:13:45

Ingen problemer her
Når jeg lægger telefonen ned og vil besvare en sms har jeg både send knappen og vedhæft knappen

0 0
26-10-2013 10:48:54

Det fungerer som vanligt, dvs helt perfekt på min efter opdatering.. Hvad med en geninstallation, har du prøvet det..?

0 0
Marcus Dam 28-10-2013 05:17:32

Har prøvet at fjerne Swiftkey efter installationen og startet forfra, men det har ikke hjulpet, så lige p.t. bruger jeg HTC's eget, men det er dog ikke lige så godt.

0 0
Carl 25-10-2013 20:04:45

Nogen der ved noget om 4.3 også kommer til One X/X+?

0 0
Torben 25-10-2013 19:14:44

hvor er mit telefon tastatur. De er for små tasterne ved SMS. Jeg skal bruge dem nu......

0 1
Mark Werner 25-10-2013 16:20:45

Efter Update af HTC ONE til Android 4.3 fik jeg kvit og frit +25 GB Cloud Space på Google Drev i 2 år.

0 0
Malte 25-10-2013 15:51:18

Nu kan den simpelt hen deaktiveres og dens home screen forsvinder. Dejligt! Den anden af de to nye funktioner, som jeg efter to dage allerede sætter stor pris på er Do Not Disturb" funktionen.

Resten er blot pjank og plat, men det er så ligemeget,

0 0
jramskov 25-10-2013 14:05:35

Jeg opdaterede i går. Jeg havde håbet at det ville gøre det muligt at bruge de fysiske knapper som shutter til kameraet, men sådan skulle det desværre ikke være :(

0 0
Thomas Kristensen 04-11-2013 19:58:27

Det kan godt lade sig gøre ved at bruge custom rom

Jeg bruger ViperOne og der kan jeg bruge volume knapperne til at tage billed eller starte video optagelse
Derudover giver det vildt mange andre muligheder og tilpasnings muligheder :)

0 0