Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC bekræfter Android 2.3 til Desire-familien

HTC bekræfter Android 2.3 til Desire-familien

HTC’s ældre Desire-smartphones blive opgraderet til Android 2.3 Gingerbread.

Android 2.3, kendt som Gingerbread, vil i andet kvartal blive rullet ud til HTC Desire HD, HTC Desire Z, HTC Desire og den kommende nye model HTC Incredible S.

Det bekræfter HTC’s nordiske direktør Peter Frølund overfor Mobilsiden.dk

- “Jeg kan bekræfte, at vi ruller Gingerbread ud til Desire HD, Z og den oprindelige Desire. Men jeg kan ikke komme det nærmere, end at det vil ske i løbet af andet kvartal 2011,” siger direktøren.

Den kommende HTC Desire S bliver ved salgsstarten i april måned, født med Android 2.3 Gingerbread.

Læs også:
 - Her er Android versionerne på de nye HTC modeller

Web-TV: Første kik på HTC Desire S

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Rasmus Duerlund 19-04-2011 14:11:23

Jeg gad vide om de får rettet fejlen med "de to stopure" :D

0 0
Christian Willman 15-04-2011 10:56:00

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Christian Willman 15-04-2011 10:55:51

Ville også gerne vide om er der noget nyt om 2.3 til HTC Desire (: ?

0 0
Bjørn Clemensen 21-03-2011 10:12:44

Er der nogle nye rygter eller ny viden om, hvornår man regner med det kommer?

0 0
Kofoed 05-03-2011 17:06:36

Det var da også på tide vi fik det at høre, er glad for de har valgt at smide det ud til den oprindelige Desire :D

0 0
v-strom 08-03-2011 23:21:16

Det var en rigtig god nyhed, som bare styrker mit billede af HTC.
:D

0 0
02-03-2011 22:25:45

Godt gået, HTC! Virkelig fedt i også opdaterer HTC Desire, og de andre 2 hurtigere end forventet.

Men kunne de ikke tilbyde "rene" Android-opdateringer til alle deres mobiler, så man købte den med HTC Sense, og så blev man tilbudt Android uden UI når det udkom, hvis man ville have de seneste opdateringer frem for Sense, og så kunne man så også vælge at takke nej, og satse på man fik en Sense-opdatering? Just a thought...

0 0
JohnnyNr5 01-03-2011 22:59:01

Jeg føler mig sgu godt behandlet. Det er den slags man husker, næste gang der købes telefon. Min Desire stod i forvejen ikke til udskiftning (godt bygget og med helt fornuftig hardware), og jeg er derfor taknemmelig for, at slippe for at roote den.

Dælme god stil HTC!:-)

0 0
Malte 01-03-2011 19:48:11

Jeg ser stadig ingen grund til at udskifte min Desire.

0 0
mikk443m 01-03-2011 14:08:00

fedt der kommer 2.3 til desire men hvad med sence bliver det også opdateret til det nyeste på desire

0 0
Norupz 01-03-2011 15:35:54

Selvfølgelig gør der det ;) HTC sender ikke bare en opdatering ud med ren ANDY 2.3, det er Android 2.3 med Sense.. Det behøver du ikke og bekymre dig om..

0 0
Cebastian 01-03-2011 15:45:06

Ikke sikkert, at det er det han mener. Sense oplevelsen på en Desire og Sense på en Desire HD/Z er anderledes på flere områder. Jeg tror han spørger om Sense på den alm. Desire opgraderes til Det nye Sense, hvilket jeg umiddelbart tvivler på, men det kunne da godt ske :) Evt. root din tlf. og installer DesireHD Rom, den fungerer rigtig godt :) Jeg er dog skiftet over til GingerVillain :D

0 0
mikk443m 01-03-2011 21:02:44

ja det var bare om der kommer det nyeste sence på, men jeg håber ihvertfald, syntes skins er fede

0 0
mikk443m 01-03-2011 21:03:56

*sense

0 0
Brian Koch 31-03-2011 09:04:55

tvivler meget på sense bliver opdateret til den der er på z og hd da de to telefoner kom på markedet meldte htc ud at den nye del af sense kun kom på nye modeller af htc men ikke på de ældre modeller som desire, legend og wildfire

0 0
Jesper Søgaard 01-03-2011 14:04:37

Jeg havde ikke regnet med at få opdateret min HTC Desire. Egentlig havde jeg nok regnet med at Gingerbread ville komme til Desire Z, HD og nyere. Det var da en glædelig nyhed. Måske jeg holder fast ved den gamle Desire lidt endnu :)

0 0
David K 01-03-2011 13:37:28

at det ikke ender i en "HTC Hero" situation med en update der bliver lovet, men aldrig kommer.

Men fedt hvis de opgraderer til 2.3, det altid rart.

0 0
Rena 01-03-2011 13:22:07

Dejlig at, HTC endeig har givet et timeframe for udgivelsen af 2.3 til Desire Familien.

0 0