Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Desire får alligevel Android 2.3

HTC Desire får alligevel Android 2.3

Først lovede HTC, at Desire ville blive opdateret til Android 2.3 Gingerbread, så trak de i land - men nu siger HTC, at opdateringen alligevel kommer.

Tilbage i marts måned lovede HTC, at Desire-familien, inklusiv HTC Desire, ville blive opgraderet til Android 2.3 Gingerbread.

Men i denne uge trak HTC via deres Facebook-side i land, og forklarede, at Desire ikke har nok hukommelse til at trække Gingerbread-versionen af styresystemet.

Men nu meddeler HTC via selvsamme Facebook-gruppe, at :”i modsætning til, hvad vi sagde tidligere, kommer vi til at bringe Gingerbread til Desire.”

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Bjørn Clemensen 27-06-2011 17:52:12

'i starten af denne uge' jf. denne note: https://www.facebook.com/notes/htc-uk/desire-and-gingerbread-update/225607660802056

0 0
Asger Dempsey 18-06-2011 00:31:44

Men hvornår får vi mon opdateringen at se til Desire- jeg går spændt og venter nemlig:)

0 0
DX 16-06-2011 13:15:57

om det bliver en fuld version af 2.3. Det bedste var jo hvis HTC fjernede alle de "fyld" app der er lagt ind fra fabrikkens side og lod det være op til kunden selv, 100% at bestemme hvilke app man vil downloade i marked. Adskillige af de tvungne programmer kunne sagtens undværes.

0 0
Rami 17-06-2011 21:12:50

HTC har netop meldt ud, at de ser sig nødsaget til at skære nogle apps fra, for at skabe samme brugeroplevelse i Gingerbread som i tidligere udgaver.

For mig at se er det super! Bruger stort set ingen af de apps der fulgte med fra start, så væk med dem! Iøvrigt synes jeg det lyder af at der er chance for de lægger Sense 2.1 på, hvilket ville være intet mindre end perfekt!

Venter i spændingen på hvad opdateringen bringer med sig - selvom jeg er utrolig tæt på at roote min Desire :o)

0 0
Patrick W. 16-06-2011 12:44:36

Jeg har en Desire, og jeg har også problemer med hukommelsen. Betyder det så, at jeg bliver nødt til at fjerne nogle applikationer, eller kan jeg gøre andet? Jeg har flyttet alle de applikationer over på SD-kortet, hvor det er muligt.

0 0
Rasmus 20-06-2011 16:51:47

Havde samme problem. Havde kun 2-3 MB tilbage. Har geninstalleret den (nulstilling af fabriksdata), installeret samme apps igen, og vupti så er der nu 92 MB fri!!!! Skal åbenbart gøres engang imellem (for mig 6 måneder siden).

0 0
K. Urban 16-06-2011 13:09:15

Hehe... du kunne også vælge at roote... efter jeg faldt over nyheden om at HTC ikke ville lave en 2.3 update, blev jeg så frustreret at jeg brugte 20 min.(læs: overraskende kort tid) på at sætte mig ind i hvordan jeg skulle roote min desire, og så ca. 1 time på rent faktisk at roote, installere Cyagen mod 7, og få det hele op og køre (mail osv.) og jeg må sige at det var overraskende nemt og smertefrit... nu har jeg alle de apps jeg brugte før + dem jeg gerne ville have + 68MB fri plads + muligheden for at udvide pladsen via. dalvic.

Det kræver at man sætter dig lidt ind i det, men resultatet er faktisk et noget federe setup af det hele, det eneste jeg mangler, HTC sense's dialer.

0 0
Ottomand 16-06-2011 13:28:53

Kan du linke til den side du brugte for at sætte dig ind i hvordan man rooter sin desire? Jeg er helt noob hvad angår root osv. og kunne godt bruge lidt hjælp :-)

0 0
Brian M. 16-06-2011 13:59:56

Jeg gjorde lige præcis det samme, rootede min Desire igår og smed CM7 på. Vil sige at jeg aldrig har oplevet min Desire køre bedre end den gør nu.
> Ottomand til root fulgte jeg http://www.appsandroid.dk/joomla/root-guidehtc-desire-wildfire-med-unrevoked.html

samt en samlede og ret lige til guide http://www.androidpolice.com/2010/05/08/complete-guide-how-to-flash-a-custom-rom-to-your-android-phone-with-rom-manager-full-backup-restore/

0 0
K. Urban 16-06-2011 14:16:59

Og så lige et godt fif så skal du hente gapps og installere lige som rommen, for hurtigt at få market osv. fra google ind. Hvis du har problemer med at hente store apps fra marked, kan du hente og installere S2E og sætte flueben i "download cache" så kører det også ;-)

0 0
Patrick W. 16-06-2011 15:56:57

Jeg er ikke interesseret i at reboote min telefon - jeg vil gerne beholde HTC Sense, da jeg egentlig er meget tilfreds med det. Jeg ved godt, at det fylder lidt mere og gør det hele lidt langsommere, men alligevel. :-)

Mit spørgsmål gik mere på, om der var nogen, som havde et alternativt forslag til, hvordan jeg kan skabe mere intern hukommelse på min HTC Desire, så der er plads til opdateringen. Uden at reboote - ellers et godt forslag. ;-)

0 0
Tom 16-06-2011 19:14:13

Roote, ikke reboote.
At reboote er sådan set bare genstarte.

0 0
Patrick W. 16-06-2011 23:40:47

Hehe, by bad, mener selvfølgelig roote. ;-)

0 0
K. Urban 16-06-2011 13:16:50

rettelse: faldt over Ray Dialer efter tip fra en kollega, så må jeg indrømme jeg ikke mangler sense mere.

0 0