Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Desire HD opdateres med Sense 3.0

HTC Desire HD opdateres med Sense 3.0

En opdatering med en ny version af brugerflade HTC Sense er på vej til HTC Desire HD.

Kunder med en Android-mobilen HTC Desire HD har netop modtaget en glædelig meddelelse fra HTC, hvis de ellers abonnerer på deres kundemails.

Nyheden er en opdatering af Desire HD med brugerfladen og menusystemet HTC Sense 3.0, der blandt andet byder på en ny låseskærm, 3D-agtig grafik og adgang til filmtjenesten HTC Watch.

Opdateringen rulle ud over de næste par uger, men flere læsere af Mobilsiden.dk fortæller, at de allerede har modtaget opdateringen.

Enheden opdateres ved, at hente opdateringen ned direkte på mobilen, der selv fortæller, hvornår den er klar til at blive opdateret.

Tak til Robin for fotos.


HTC Desire HD - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

ministyw 17-12-2011 09:36:26

Er jeg den eneste, som har oplevet, at DHD generelt er blevet langsom og hakkende siden opdateringen?? Uanset hvad jeg trykker på, så er der en hakkende overgang til det jeg har valgt... Flere gange har jeg trykket en ekstra gang, fordi jeg tror den ikke har registreret mit valg i første omgang!

Nogen forslag til indstillinger for at undgå det?

Ellers er jeg enig i, at brugerfladen generelt er et skridt op ad stigen, men når telefonen hakker, så stiger blodtrykket hurtigt...! ;-(

0 0
Erling 17-12-2011 11:46:24

Ikke noget jeg har bemærket i nævneværdig grad. Det eneste sted jeg for alvor synes der er sløv og hakkende opførsel er, sært nok, HTC´s hjemmeside. Synes de har skudt sig gevaldigt i foden ved at have en hjemmeside der er den rene gift for deres egne håndsæt. Det har bare ikke ret meget med tlf. at gøre. Ellers er der ikke noget at klage over.
MVH
ELO

0 0
louise hald 14-12-2011 00:35:34

Jeg har nu opdateret min HTC desire s, MEN! nu kan jeg næsten ingenting! kan ikke gå på nettet, den slår internettet til og fra hele tiden. Jeg kan ikke gå på facebook eller andre ting. Kan dog godt sende sms og ringe. Hver gang jeg prøver at åben et program skriver den: Programmet Google services Framework (proces com.google.process.gapps) er standset uventet. prøv igen.
er der nogen der skal hjælpe? :(

0 0
Erling 14-12-2011 13:19:23

Jeg har faktisk haft et lignende problem engang. For mig var løsningen et nulstille telefonen til fabrikstilstand. Menu/indstillinger/hukommelse/nulstilling af fabriksdata. Jeg kigger godt nok på en DHD men jeg tror de er ens i den retning. Du har sikkert mulighed for at slette data på kortet også. Det kan du jo vælge at gøre hvis du syn´s. Det kan faktisk være en god idé for der er mange app´s der lægger data på kortet. husk blot at lægge billeder, musik og hvad du ellers vil gemme på et andet sted i mellemtiden. Bagefter er der så alt arbejdet med at installere app´s og lægge kontakter ind igen. Det er decideret "brute force" problemløsning der på ingen måde finder den egentlige årsag, men det plejer at virke. Hvis det ikke hjælper er der nok noget der gik i udu under installationen af den nye rom. Så skal den geninstalleres. Jeg har ikke tid til at grave i dét lige nu men en smule research på:

http://www.xda-developers.com/

plejer at løse mine mobilproblemer.

MVH
ELO

0 0
Sven A. 12-12-2011 11:21:23

Jeg syntes opdatering er god på mange måder. Det eneste jeg syntes er ringe, er kvaliteten på kalenderen. Syntes grafikken er blivet dårligere, dog er det mange flere og bedre funktioner....

0 0
Mark 09-12-2011 18:56:18

Har også lige opdateret min til 3.o, men samtidig opdaterede den også til Android 2.3.5.

-Mark

0 0
Kim 09-12-2011 16:44:16

Har nu mistet tre opkald med den nye opdaterede version af HTC 3.0 !
Det sker ved at tlf er låst og der ankommer et kald udefra. Når jeg så forsøger at trække det grønne ikon ind i cirklen blokere SW og der kommer et fejlmeldingsvindue frem !

Er der andre der har oplevet fejl med den ny (flotte og lækre) version ?


Er der et sted hvor man kan få problemet løst ?

//Kim

0 0
Erling 09-12-2011 18:38:18

Det lader til at den rom er til Desire S.
Hvis det er tilfældet kunne der måske være noget brugbart i nedenstående søgning.

http://forum.xda-developers.com/search.php?searchid=104796980

Jeg har ikke tid til at grave dybere lige nu.
MVH
Erling

0 0
Erling 09-12-2011 18:19:21

Jeg har ikke skiftet rom i umindelige tider. Den sidste jeg kørte hed 2.50.405.2 og den nye hedder 3.12.405.1. De er begge til DHD. Grundet artiklens emne er det måske et liidt dumt spørgsmål jeg stiller her men -- Er det DHD du bruger. Jeg plejer at skifte hver gang der kommer en ny udgave og det versionsnummer siger mig ikke rigtigt noget?

MVH
Erling

0 0
Erling 09-12-2011 13:53:39

Hvis du er rootet eller vil roote skal du ikke installere denne opdatering uden videre.
I stedet ligger der en rootet version af selvsamme opdatering her:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1382235

Bemærk: Radioen skal installeres separat.

0 0
Erling 09-12-2011 13:55:02

Nå ja forresten - det link er til DHD.

0 0
Peter Andersen 09-12-2011 13:51:47

Jeg har en Desire S, og fik Sense 3.0 opdateringen engang i sidste uge.
Indtil videre rigtig positiv overfor den, kan godt lide låseringen - kunne ha' ønsket mig mere end blot 4 "kvik-start-muligheder", Marked kører godt, og der er i det hele taget lige lidt mere lækkerhed over fonte osv...
Mon den kommer til Wildfire S også?!

/P

0 0
PhilipHoller 09-12-2011 10:08:32

Jeg har nu haft min HTC Desire HD i et år. Jeg er utroligt tilfreds med den, men et af de store kritikpunkter har altid været skærmens udvaskede farver. Jeg synes dog at med HTC 3.0 har gjort farverne langt bedre. måske er det bare baggrunden som er mere farverig, men jeg er personlig meget tilfreds med resultatet, det køre utroligt godt og flydende :)
- Tak til HTC

0 0
henrik Jensen 09-12-2011 09:27:19

jeg hentede opdateringen i går, og det overraskede mig possessivt at HTC har sendt sådan en opdatering ud, til en ikke helt ny telefon.
Med alle de nye funktioner, er det som om at man står med en helt ny telefon i hånden, og så kører det bare rigtigt godt på telefonen.
Tak HTC jeg elsker jer ;-)

0 0
Rena 09-12-2011 09:28:58

Lige opdateret min og glæder mig til at se, hvad Sense 3.0 bringer HTC Desire HD :)

0 0
Dennis 09-12-2011 09:24:48

Så burde Desire Z da også få opdateringen? Den kom ud på samme tidspunkt som Desire HD...

0 0
Jesper Søgaard 09-12-2011 11:13:04

Min Desire Z har ikke fået opdateringen endnu...

0 0
Rena 09-12-2011 12:20:05

Dennis spørger om Desire Z, så også får opdatering til Sense 3.0.

Jeg vil tror det, men kan ikke være sikker

0 0
Jens Randrup 09-12-2011 08:41:46

Opdateringen er også sendt til den lille model

0 0
Klintø 09-12-2011 08:38:18

I skal søge efter opdateringen....

"indstillinger - om telefon - softwareopdateringer og kontroller nu" :-)

Incredible S har også fået samme opdatering...

Begge opdateringer burde være klar, hvis ikke, så kommer den en af de nærmeste par dage!

0 0
Thomas Kjeldsen 09-12-2011 12:02:04

Yes....... Endelig.. :-)

Er netop ved at hente den til min Incredible S..
Glæder mig til at se hvordan den fungere bagefter....

Så blev det alligevel en god weekend.. :-)

0 0
Klintø 09-12-2011 13:48:04

Thomas, glæd dig.... Mega fed opdatering, som kun gør den bedre og lidt mere smart :-)

0 0