Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Desire S får Sense 3.0 og Android 2.3.5, eller?

HTC Desire S får Sense 3.0 og Android 2.3.5, eller?

Noget tyder på, at en stor opdatering er på vej til HTC Desire S. Men HTC vil hverken be- eller afkræfte oplysningerne.

De seneste godt ti dage har der svirret informationer på diverse tech-blogs, om en stor opdatering til HTC Desire S. På Mobilsiden.dk har vi også tidligere skrevet om en ny software til Desire S.

Opdateringen skulle bringe systemsoftwaren op på Android 2.3.5, og brugerfladen HTC Sense op til version 3.0, samme udgave der findes på HTC Sensation.

Noget tyder på, at det primært er kunder i Storbritannien hos operatøren Vodafone, der indtil nu har fået opdateringen, men de officielle opdateringer er svære at frembringe.

HTC er tavse

Om HTC er i gang med at rulle en stor HTC Desire S-update ud, er temmelig uklart, da HTC ikke selv vil hverken be- eller afkræfte oplysningerne, selvom man skulle tro, at det ville være simpelt for producenten at vide, om der sendes opdateringer ud i et bestemt område af verden.

Mobisiden.dk har spurgt HTC Danmark om følgende:

- Kan I bekræfte, at der rulles opdatering ud til Desire S?
- Vil denne update komme til Norden? Og i givet fald hvornår?

Men svaret er ikke særligt opløftende.

- "Det er ikke noget jeg kan kommentere på. Vi melder ud herfra, når vi har nyt om kommende opdateringer etc.," siger PR Manager hos HTC Nordic, Rikke Juul Hansen.

Tilbage er blot at vente på, om HTC Desire S ejere i vores markedsområde, kan fortælle mere end HTC kan fra officielt hold.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

John 20-10-2011 21:58:20

Skide godt HTC ! =)

0 0
Jens Randrup 20-10-2011 12:54:35

Jeg har lige modtaget en system opdatering, men 2.3.5 og sense 3.0. Så den er kommet til danmark.

0 0
Raaert 12-10-2011 14:02:47

Tobias Nordahl > Jo, det er den så.

http://www.cyanogenmod.com/devices/htc-desire-s

0 0
Tobias Nordahl 12-10-2011 18:05:52

Det trækker jeg så i mig igen - Jeg har bare hørt om mange der har efterspurgt det til CM7, og ment at det ikke var tilgængeligt - Men det er måske kommet ved 7.1.0 (Ser næsten sådan ud på deres side)

0 0
Tobias Nordahl 12-10-2011 18:05:51

Det trækker jeg så i mig igen - Jeg har bare hørt om mange der har efterspurgt det til CM7, og ment at det ikke var tilgængeligt - Men det er måske kommet ved 7.1.0 (Ser næsten sådan ud på deres side)

0 0
John 12-10-2011 13:05:32

Her er de mere sikker i sin sag:

http://altomandroid.dk/item/htc-ruller-opdatering-ud-til-desire-s

0 0
Mobilsiden.dk 12-10-2011 21:20:37

Det er fint *de* er sikre, men når ikke HTC vil udtale sig, så *ved* vi det jo reelt ikke - desværre.

0 0
Tobias Nordahl 12-10-2011 09:43:12

Jeg ejer selv en HTC Desire (Bravo) og den har kørt med CM i lang tid nu...

Jeg kører CM 7.1.0 (Android 2.3.7) og det fungerer fantastisk (-: Det er næsten blevet til en helt ny telefon efter den seneste opdatering, hvis blot man ikke skal spille store spil, og indlæse mega hjemmesider (Hvor Bravo forståeligt nok ikke er så hurtig som de nye enheder).

Kan klart anbefale folk med en Desire (Bravo) at smide CM7.1.0 på deres enhed - man skal dog huske at garantien ryger.

Desværre er Desire S ikke officielt understøttet af CM endnu.

0 0
Kurt L Andersen 11-10-2011 15:27:55

Først for man at vide Desire HD ikke kan klare Sense 3,0 fordi den ikke har ram nok og plads nok, den har mere plads end Desire S og samme hukommelse. Og hvorfor vil HTC sige om det kommer eller ej, de skide højt og flot på deres kunder. Men jeg kender så også flere kunder der begynder at skide på HTC.......

0 0
Michael A 11-10-2011 10:15:05

"... Storbritannien hos operatøren Vodafone, der indtil nu har fået opdateringen, men de officielle opdateringer er svære at frembringe"

Hvad er formålet med princippet i kun at rulle opdateringer ud i f.eks. GB hos visse operatører? HTC har før udmeldt at deres mobiler kan opdateres 18 mdr. efter de er lanceret - så kom da med det!!!

0 0
Michael Schwebs 11-10-2011 09:02:47

Ved i om denne opdatering også kommer til Incredible S ?? De to modeller kom på marked på nogen lunde samme tidspunkt. Men har ikke kunne finde noget på nette om en opdatering til andre modeller end Desire S.

0 0