Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Desire S og Incredible S får også Ice Cream Sandwich

HTC Desire S og Incredible S får også Ice Cream Sandwich

Både Desire S og Incredible S er nu kommet på Android Ice Cream-listen hos HTC.

HTC Incredible S og Desire S bliver senere i år opdateret til Android 4.0 Ice Cream Sandwich. (Foto: Mobilsiden.dk).
HTC Incredible S og Desire S bliver senere i år opdateret til Android 4.0 Ice Cream Sandwich. (Foto: Mobilsiden.dk).

Hvis du har en HTC Desire S eller Incredible S er der ingen grund til at se misundeligt til, når Sensation-serien bliver opdateret til Android 4.0.

HTC har nemlig annonceret på Facebook, at Ice Cream Sandwich også vil komme til Desire S og Incredible S. Opdateringen er planlagt til at ske senere i år.

Derudover så planlægges der også en opdatering af HTC Evo 3D og Desire HD.

HTC har ikke sat en mere præcis dato på, hvornår de forskellige opdateringer vil ramme Danmark, men Mobilsiden.dk følger sagen.


HTC Desire S - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Peter Frederiksen 13-02-2012 09:44:28

Jeg skiftede til samsung efter HTC desire Gingerbread skandalen, så det er rart at se at HTC har forstået kundepleje, men det er for sent jeg kommer ikke tilbage!

0 0
nafa 12-02-2012 17:11:42

Mon de også får det nye Sense med i pakken:)

0 0
Kim Rieneck 10-02-2012 12:18:41

Flyver sådan da også har en 4.0 den er da ikke særlig gamle smiler.

0 0
FSP 10-02-2012 11:29:02

Så mangler HTC bare lige at nævne Desire HD og jeg er en glad mand. Tror bare desværre ikke det kommer.....

0 0
FSP 10-02-2012 11:54:09

Og Desire HD er nu bekræftet af HTC
http://beep.tv2.dk/entry.php/id-414570.html

0 0
Erling 10-02-2012 13:01:54

Sådan!!!
Det er altså en af de områder hvor htc brillierer. Deres after sales support fås ikke ret meget bedre.

@ Kim Rieneck: Nej du har helt ret - Flyer er noget nyere end DHD - Det kan da også være den ryger med. Jeg tror bare der også bliver skævet til salgstallene.

MVH
Erling

0 0
Kurt 12-02-2012 12:52:46

Ja det er jo utroligt at HTC kan det der, Normalt for HTC nemlig på snuden fordi de ikke vil opdatere deres mobiler der er mere end 6 md gammle.

Men nu uha da de er gode og selv deres support jamen dog ;)
Det er jo utroligt hvad sådan en opdate kan gøre ved folk IK ;)

0 0
Erling 12-02-2012 13:30:35

Hej Kurt!

Normalt for HTC nemlig på snuden fordi de ikke vil opdatere deres mobiler der er mere end 6 md gammle.


Jeg skal ikke kommentere på hvad andre har sagt om htc´s support men personligt har jeg altid været jævnt godt tilfreds.

Der er ingen firmaer hvor alt er perfekt hele tiden og jeg skal gerne indrømme at have brokket mig højlydt dengang htc fandt på at låse deres bootloadere så root access ikke længere var mulig. Men de endte med at "se lyset" og ændre politik.

Hvis du sammenligner med andre firmaers generelle tilgang til kundepleje så ligger htc absolut ikke i bunden.

Javel - forskellige firmaer har forskellige politikker og dermed forskellige fordele i kundesammenhæng men set med det gustne overblik er jeg godt tilfreds med htc - og det er absolut ikke noget nyt.

VH
Erling

0 0
Kim Rieneck 12-02-2012 13:04:33

Jo min Flyver har nu 3.2.1 men håber der kommer 4.0 den er ikke så gamle

0 0
Kim Rieneck 10-02-2012 13:42:13

Jeg købt den nu billige for 2000 kroner og den er god.

0 0
Anders 10-02-2012 12:01:30

Yes mand, hvor er det bare fedt mand! Har selv en Desire HD og syntes den er rigtig god så derfor skal den selvfølgeligt også have det nyeste software! ;)

0 0