Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Desire X er officiel

HTC Desire X er officiel

Desire har været en af de absolut mest succesfulde telefoner fra HTC, nu er de klar med en ny. Mød Desire X her.

HTC har netop i dag løftet sløret for HTC Desire X på dette års IFA-messe i Berlin.

Desire X kommer med 1 GHz dual-core Qualcomm Snapdragon S4 processor og integration med Beats Audio.

Telefonen har 4 tommer Super LCD WVGA skærm, Android 4.0 Ice Cream Sandwich og et 5 megapixels kamera med en række funktioner.

Kameraet tager gode billeder, selv når lysforholdene ikke er optimale, hvilket skyldes HTC ImageClip, en f/2.0 blænde, 28 mm vidvinkel linse, BSI sensor, HDR-funktion og en automatisk justerbar flash.

Lagringen og delingen af fotos, videoer og andre filer kan ske hurtigt og nemt, oplyser HTC.

HTC Desire X har Dropbox integration, hvilket giver dig 25 GB gratis lagerplads i skyen i to år.

HTC Desire X er allerede tilgængelig på det danske marked fra september måned. Hvad prisen bliver er endnu uvist.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Søren 30-08-2012 16:21:17

I modsætning til alle fårene herinde, synes jeg den er sprød! Thumps up HTC!

0 0
Søren Resbo 30-08-2012 09:03:05

Hey HTC, 2010 ringede.. de vil have deres specs tilbage..

0 0
Hans Jákup Danielsen 30-08-2012 09:20:04

nu siger rygterne at det skal være erstatning for One V.
og en snapdragon S4 (MSM8225) mege lig den i sensation XL bare lavere clock og to kerner, så den skal nok have lidt spark i.
så jeg synes specifikationer er fine i forhold til hvilket segment den er sigtet efter

0 0
Sven A. 30-08-2012 09:37:58

Men det kan jo være at jeg ikke har forstået noget... men skulle de ikke lave forskellige serier?

X-serien var topproduktet?

Kan man så gøre folk mere forvirret?

0 0
Peter Frederiksen 30-08-2012 11:09:53

Ja, det er meget forvirrende.

HTC One serien er Top produkterne indenfor hver deres HIGH, MED og LOW End

Det ser ud til at Desire serien (X,S og C) er en cheaper serie, hvor kvaliteten ikke er som One serien i forhold til materiale valg.

Jeg ved om det er sådan, det skal forståes?

0 0
Henrik 30-08-2012 12:34:33

Why bother?
Det er jo bare en Android-slap på noget rimeligt generisk hardware og HTCs generiske design. Gaaab...

0 0
Peter Frederiksen 30-08-2012 12:53:20

Måske for at tilbyde noget til en hver pengepung?

0 0
Sven A. 30-08-2012 09:12:24

ja, det er utroligt de bliver ved at ringe tilbage til fortiden..

Desire var en topmodel den gang... nu er det en skrabet model vedrørende hardware specs (dog måske kamera selv bedre)....

Skuffende...

0 0