Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC-ejere kæmper for at få HTC Sense 3.0

HTC-ejere kæmper for at få HTC Sense 3.0

Da HTC lancerede HTC Sense 3.0, blev det gjort klart at det var kun til Sensation og kommende modeller, og altså ikke ældre modeller. Brugerne kæmper dog for at få det.

HTC lancerede tilbage i april måned HTC Sense 3.0, men gjorde også klart allerede dengang, at det kun kom til HTC Flyer og Sensation, samt kommende modeller. Og altså ikke til ældre modeller.

Nu er der dog i mellemtiden opstået en protest fra brugere, på hjemmesiden www.groubal.com, hvor de indsamler “underskrifter”. Det protesten går på er, at brugerne føler sig en smule snydt over, at have købt så nye telefoner fra HTC som eksempelvis HTC Desire S og Incredible S.

Førnævnte modeller var nærmest kun lige kommet på markedet, da HTC lancerede Sensation og HTC Sense 3.0.

Du kan følge kampen for HTC Sense 3.0 på ældre modeller her, samt på deres nyoprettede Facebookside.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mads Laursen Vig 10-08-2011 12:26:03

Jeg har rootet min Desire HD, og kører med en Sense 3.0 rom på den, og det kører perfekt! Fuldstændig lige så godt som med standard. Det er meget smooth og utroligt lækkert at se på. Har endnu ikke oplevet nogen form for fejl eller lag :)

0 0
Thomas Kristensen 10-08-2011 19:02:30

Jeg nægter at tro på at Sense 3.0 i den custom rom du har, er helt magen til den som er på min HTC Sensation, jeg nægter også at tro på at det køre lige så godt :)

Jeg prøvede det på min HTC Desire, ved godt at den ikke er lidt så kraftig som DHD
Men der kørte det sådan nogenlunde og der manglede også nogle ting, de fleste af de Sense 3.0 rom der finder er en kombination af Sense 2.1 og Sense 3.0
De der baseret på Sense 3.0 og ikke 100% Sense 3.0

Desuden er der også flere bugs i de custom roms

Dog skal det lige siges at xda gør et fantastisk job
Jeg har prøvet rigtig mange custom roms, og dem med Sense 3.0 var bedre end stock sense 2.0
Men det stadig ikke så flydene og lige så hurtig som stock Sense 3.0

0 0
Kasper Pedersen 16-07-2011 12:55:48

Som der selv er sagt så er de ældre Htc Modeller for langsomme, Har selv en Htc Incredible S og jeg har Sense 3.0. Kan kun sige at det køre af Helvede til.... har prøvet 3 forskellige rom med sense 3.0 og det køre lige dårligt med dem alle.

0 0
Thomas Kristensen 13-07-2011 12:55:54

Grunden er at Sense 3.0 kræver en del mere af hardwaren, som så ikke er god nok i HTC Desire S og Incredible S

Så jeg kan godt forstå at de ikke udgiver Sense 3.0 til mobiler som de ved at den ikke kommer til at køre 100% på

0 0
Søren 12-07-2011 15:09:19

Først og fremmest, ville jeg hellere kæmpe for at få nedgraderet sense på min sensation, det kører jo ad helvedes til, min gamle htc telefon kørte flere længder bedre!!! Har dem som brokker sig, mon prøvet det? :)

Og så var der lige en der skrev at htc glemmer deres "gamle" telefoner... Min desire er blevet opdateret i et år efterhånden, og hvis den lovede 2.3 opdatering kommer, så tager jeg virkelig hatten af for dem, de glemmer bestemt ikke deres folk!!!

Jeg syns heller ikke at dem som fx har købt desire s, lige inden sensation blev offentliggjort, er blevet snydt.... Markedet bevæger sig hele tiden frem, og der vil altid komme noge nyt, sådan er der bare... Hvis man vil have der nyeste, koster der knaster, og så er der jo bar at vælge hvad man vil!! Tudefisser!

0 0
Søren 12-07-2011 15:10:34

Haha, ved ikke lige hvad der sker her, men en post ville ha været nok ;)

0 0
Benjamin Jensen 13-07-2011 00:20:04

Kan du ikke lige gentage det? ;)

0 0
Per Hansen 12-07-2011 15:20:33

Ja, det har du helt ret i, men teknikken sejrer sommetider over mennesket :-)

0 0
Søren 12-07-2011 15:09:18

Først og fremmest, ville jeg hellere kæmpe for at få nedgraderet sense på min sensation, det kører jo ad helvedes til, min gamle htc telefon kørte flere længder bedre!!! Har dem som brokker sig, mon prøvet det? :)

Og så var der lige en der skrev at htc glemmer deres "gamle" telefoner... Min desire er blevet opdateret i et år efterhånden, og hvis den lovede 2.3 opdatering kommer, så tager jeg virkelig hatten af for dem, de glemmer bestemt ikke deres folk!!!

Jeg syns heller ikke at dem som fx har købt desire s, lige inden sensation blev offentliggjort, er blevet snydt.... Markedet bevæger sig hele tiden frem, og der vil altid komme noge nyt, sådan er der bare... Hvis man vil have der nyeste, koster der knaster, og så er der jo bar at vælge hvad man vil!! Tudefisser!

0 0
Søren 12-07-2011 15:09:16

Først og fremmest, ville jeg hellere kæmpe for at få nedgraderet sense på min sensation, det kører jo ad helvedes til, min gamle htc telefon kørte flere længder bedre!!! Har dem som brokker sig, mon prøvet det? :)

Og så var der lige en der skrev at htc glemmer deres "gamle" telefoner... Min desire er blevet opdateret i et år efterhånden, og hvis den lovede 2.3 opdatering kommer, så tager jeg virkelig hatten af for dem, de glemmer bestemt ikke deres folk!!!

Jeg syns heller ikke at dem som fx har købt desire s, lige inden sensation blev offentliggjort, er blevet snydt.... Markedet bevæger sig hele tiden frem, og der vil altid komme noge nyt, sådan er der bare... Hvis man vil have der nyeste, koster der knaster, og så er der jo bar at vælge hvad man vil!! Tudefisser!

0 0
Søren 12-07-2011 15:09:11

Først og fremmest, ville jeg hellere kæmpe for at få nedgraderet sense på min sensation, det kører jo ad helvedes til, min gamle htc telefon kørte flere længder bedre!!! Har dem som brokker sig, mon prøvet det? :)

Og så var der lige en der skrev at htc glemmer deres "gamle" telefoner... Min desire er blevet opdateret i et år efterhånden, og hvis den lovede 2.3 opdatering kommer, så tager jeg virkelig hatten af for dem, de glemmer bestemt ikke deres folk!!!

Jeg syns heller ikke at dem som fx har købt desire s, lige inden sensation blev offentliggjort, er blevet snydt.... Markedet bevæger sig hele tiden frem, og der vil altid komme noge nyt, sådan er der bare... Hvis man vil have der nyeste, koster der knaster, og så er der jo bar at vælge hvad man vil!! Tudefisser!

0 0
Søren 12-07-2011 15:08:59

Først og fremmest, ville jeg hellere kæmpe for at få nedgraderet sense på min sensation, det kører jo ad helvedes til, min gamle htc telefon kørte flere længder bedre!!! Har dem som brokker sig, mon prøvet det? :)

Og så var der lige en der skrev at htc glemmer deres "gamle" telefoner... Min desire er blevet opdateret i et år efterhånden, og hvis den lovede 2.3 opdatering kommer, så tager jeg virkelig hatten af for dem, de glemmer bestemt ikke deres folk!!!

Jeg syns heller ikke at dem som fx har købt desire s, lige inden sensation blev offentliggjort, er blevet snydt.... Markedet bevæger sig hele tiden frem, og der vil altid komme noge nyt, sådan er der bare... Hvis man vil have der nyeste, koster der knaster, og så er der jo bar at vælge hvad man vil!! Tudefisser!

0 0
Søren 12-07-2011 15:08:53

Først og fremmest, ville jeg hellere kæmpe for at få nedgraderet sense på min sensation, det kører jo ad helvedes til, min gamle htc telefon kørte flere længder bedre!!! Har dem som brokker sig, mon prøvet det? :)

Og så var der lige en der skrev at htc glemmer deres "gamle" telefoner... Min desire er blevet opdateret i et år efterhånden, og hvis den lovede 2.3 opdatering kommer, så tager jeg virkelig hatten af for dem, de glemmer bestemt ikke deres folk!!!

Jeg syns heller ikke at dem som fx har købt desire s, lige inden sensation blev offentliggjort, er blevet snydt.... Markedet bevæger sig hele tiden frem, og der vil altid komme noge nyt, sådan er der bare... Hvis man vil have der nyeste, koster der knaster, og så er der jo bar at vælge hvad man vil!! Tudefisser!

0 0
Lebion 12-07-2011 14:18:56

Så kan vi jo glæde os over at der er noget der hedder mods. Kan dog godt se problemet for folk som ikke kan/ønsker at roote deres telefon. Min oplevelse er i hvert fald at Desire HD godt kan køre Sense 3.0 uden at den hakker. Hvis dette er tilfældet, så burde så mange andre vel også kunne køre det.

0 0
Thomas Kristensen 13-07-2011 13:00:57

Har selv prøvet Sense 3.0 på min desire
Og det køre altså ikke særlig godt, det virker fint, men er langsomt, det hakker og lukker ned hele tiden

Men derimod har jeg stor success med RCMix S HD
Som køre med en kompi af Sense 2.2 og 3.0

0 0
Lebion 13-07-2011 18:22:40

Jeg køre Coredroid. Virker fantastisk :)

0 0
Emil madsen 12-07-2011 12:36:35

Htc chacha har da htc sense 3.0, ikk?

0 0
Michael Fallwickl 12-07-2011 12:41:19

Af hvad jeg kan se på de diverse videoreviews på Youtube, så har den kun HTC Sense 2.1.

0 0
Emil madsen 14-07-2011 13:06:46

Sjovt.. Den har jo ellers den der skærmlås-funktion som sensation!

0 0
12-07-2011 12:02:38

Det er jo HTC i en nøddeskal. Køb deres topmodel, og forvent -max- at få opdateringer 4 mdr. Det blev jeg grundigt træt af efter mange år som trofast HTC-kunde (WinMo/Android). Jeg har nu en iPhone 4. Beklager androidfans, men jeres platform er rodet, fragmenteret og forvirrende for folk som ikke er computerkyndige. Det er en 'ommer'.

0 0
Henrikmand 12-07-2011 12:00:39

Et eller andet sted, er man nødt til at skære igennem!

Det kunne jo have noget at gøre med hardwaren... Flyer kører med 1,5 ghz og Sensation er dual-core.

De 2 "gamle", Desire S og Incredible, ville muligvis kunne køre med Sense 3.0, men det ville nok ikke være optimalt, og give en dårlig oplevelse.

0 0
John 12-07-2011 16:24:10

Det kan sagtens lade sig gøre.

http://www.youtube.com/watch?v=NmiQs2SIKU8

0 0
zonetrooper90 12-07-2011 12:55:41

Jeg mener at ha læst en artikel hvor HTC bekræfter at "de gamle" mobiler ikke kan køre Sense 3.0 pga. hardware...

0 0
Naggie21 12-07-2011 11:47:37

Nogle gange har kunden bare ikke ret. De har fået den telefon de har betalt for. De var aldrig blevet lovet Sense 3.0, men kræver det alligevel? Jeg kan lidt bedre forstå det, når folk brokker sig over at de ikke får opdateret Android kernen. Men det der er for tåbeligt.

0 0
David 12-07-2011 13:08:33

Hvorfor? crhist jeg er træt af at høre om hvad forskellige Android mobiler kan få og ikke få, det er sgu snart det eneste mobilsiden handler om..

0 0
Raaert 12-07-2011 11:42:57

Og for os der ikke har HTC - Hvad er forskellen på Sense 3.0 og det foregående(2.?).

0 0
Danni Hansen 12-07-2011 11:48:48

Ville fandme også syntes det var mega nedern at de laver det nummer, da telefonerne der er så nye.

0 0