Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Evo 3D er nu på hylderne

HTC Evo 3D er nu på hylderne

HTC’s bud på en 3D-telefon er klar i handlen fra tirsdag den 9. august. Læs flere detaljer her.

HTC Evo 3D er en topmodel, og kan det samme som HTC’s anden topmodel HTC Sensation. Men 3D'eren er krydret med muligheden for at se/optage 3D-film og -billeder, samt spille 3D-spil.

HTC Evo 3D leveres sammen med HTC Watch, der er en ny on-demand videotjeneste, som giver adgang til at downloade og afspille film med danske undertekster. Der vil i nærmeste fremtid også være 3D film på ´hylden´.

Der vil også om kort tid være tre 3D-spil, som sendes til telefonen via en opdatering.

HTC Evo 3D har en vejledende udsalgspris på omkring 4.800 kroner uden abonnement.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Ghafuri 09-08-2011 11:16:25

Ham manden der arbejdede i butikken tog HTC EVO 3D ud af skuffen, også måtte jeg prøve den. Han ville ikke selv anbefale den, da den havde en software fejl, så når man havde taget et 3D billed,og man ville se billedet igen, kom det sløret, og skærmlagene skiftede hele tiden.

0 0
Villiam 09-08-2011 12:18:25

det var også en prototype han havde ;) ligesom når du prøver en beta version af ting på din pc ;)

0 0
labodilsen 08-08-2011 18:39:53

Hvis nogen er interesseret i forskelle mellen denne og sensation, kan flg. link anbefales:

http://www.gsmarena.com/htc_evo_3d_vs_htc_sensation_4g_head_to_head-review-626.php

0 0
Villiam 08-08-2011 18:31:23

har man haft den med telia i en uge og damn den er nice :D og dem som piver over plads mangel, i skal hellere bede om bedre batteri levetid ;) da pladsen kan udvides med kort, og programmer kan flyttes med programmer fra marked. og jeg håber snart der kommer flere film og spil i rigtig 3d så man kan udnytte skærmen ordentligt :) uden abonnement har den kunne få's i en uge nu og ikke først i morgen ;)

0 0
08-08-2011 21:23:08

Problemet med 3d på en mobil er at skærmen er for lille og de spil man kan spille når stadigt ikke pc og konsol spil til sokkeholderne. Jeg nemt se det fede i 3d spil men kravet er at spillet er fedt. 3d effekt i causual spil er bare en gimmick. Nu har jeg ikke set prisen, men hvis forskellen er lille sammenlignet med sensation så kan jeg godt forstå folk der vælger en evo 3d i stedet, jeg som sådan ikke modstander af 3d.

Jeg har i øvrigt set den testen mod en sgsii, og selv om sgsii vinder, så er evo 3d bestemt ikke en snegl, tværtimod.

0 0
Andreas 08-08-2011 19:20:07

Har snakket med 2 Telia butikker og ringet til dem, der er ingen som vil kendes ved denne telefon... Har du købt den gennem Telia? Hvis ja, hvordan?

0 0
Villiam 08-08-2011 19:49:01

jeg kontaktede dem og sagde jeg ville have mobilen med et godt abonnement fra dem :) men ok, jeg har også været loyal kunde hos dem i mange år, så det kan godt være det har været en hjælp :)

0 0
David 08-08-2011 21:13:56

lol.. passer vidst ikke helt Villiam.

0 0
Villiam 09-08-2011 09:08:25

well, så kan du vidst svare mig på hvorfor jeg har den og fået den fra telia ? efter som du er så klog ;) jeg fik den fra telia d. 1. aug. på en forlængelse :)

0 0
lhkoch 08-08-2011 16:05:19

...mest ligegyldige produkt. Jeg kan overhovedet ikke se et behov for 3D. Gammeldags? Måske... Men forklar mig venligst, hvad det nytter for mig som bruger!?

0 0
David 08-08-2011 21:12:34

suk.. Har du været med fra starten, og også brokket dig over at tv'et fik farver?

0 0
Villiam 08-08-2011 19:58:17

det er det af samme grund som at alle nye film kommer i 3d. jeg fortrækker selv 2d film i biffen. men 3d på mobilen er da en nice gadget :)

0 0
08-08-2011 18:30:22

Hvis du er glad fore hovedpine så er det sikkert et fantastisk produkt, ellers vil jeg give dig ret i at de stadig mangler at finde en anvendelse til det, men det skal nok komme.

0 0
Andreas 08-08-2011 13:28:32

Jeg har snakket med Telenor og Telia, hvor de har undersøgt dette for mig, men hverken Telia eller Telenor kan bekræfte at de vil sælge den fra imorgen. Hvor kommer den på hylderne imorgen?

0 0
Andreas 08-08-2011 15:52:18

Har fundet den til salg hos Elgiganten, ærgeligt teleudbyderne ikke ser ud til at få den på hylderne endnu...

0 0
Nygaard 08-08-2011 13:26:41

Mere intern hukommelse - FORSTÅ DET NU HTC!!!
Alle konkurrenterne har fanget den, men HTC fortsætter i deres eget tåbelige spor og smider i stedet et lille SD kort med i kassen. Hvordan kan det være så svært at indse, at det ikke holder?

0 0
blackknightdk 08-08-2011 15:29:36

kan kun give dig ret. Det er simpelthen sååå ringe af HTC og den store grund til jeg ikke gider dem mere. KOM nu ind i kampen

0 0
Hans Jákup Danielsen 08-08-2011 12:49:09

hvis jeg ikke tager fejl ud fra det billeder, så ser det ud som HTC endelig har lært noget...
den der 3D knap ser ud til at være en kamera knap også (camera mode), håber bare ikke der er for at skifte kamera tilstand

0 0
Casper 08-08-2011 12:01:33

ser umildbart super fed ud på papiret, men om den er det er jo så en anden sag

0 0
Nino 08-08-2011 11:57:21

"HTC Evo 3D er en topmodel, og kan det samme som HTC’s topmodel HTC Sensation". Hvorfor hedder den så ikke HTC Sensation 3D? Det er alt for besværligt for forbrugerne at gennemskue hvilken HTC smartphone er "topmodellen" !

0 0
Mikkel 09-08-2011 13:54:18

Jeg må tilslutte mig. Stor fan af HTC, da jeg kørte Sense. Har siden rootet mit device. Og må sige, at Vanilla Android bare er sagen. Og når forvirringen om, hvad topmodellen er, er tiltagende, så stiger interessen for Samsung. Her er der ingen tvivl om topmodel. Og deres ene topmodel slår alligevel HTC's i performance.

Kører pt. Desire med CyanogenMod 7 ROM. Men hvis jeg skulle skifte i dag, så blev det Samsung Galaxy S II. Og så ville jeg roote den fra dag 1.

0 0
08-08-2011 18:28:31

Du har fuldkommen ret. Hvis jeg var stoppet med at læse mobilnyheder efter at HTC Desire 1 blev lanceret og skulle ind i en butik og købe topmodellen fra HTC, så ville jeg forvente at HTC Desire S var topmodellen. Men faktum er nok at jeg ville gå derfra uden en mobil og meget forvirret.

0 0
Lebion 08-08-2011 12:18:12

Ja det er lidt forvirrende. Tror måske det har noget at gøre med (correct me if I'm wrong) at det er den sidste i Evo serien der vist nok primært kører i USA. Skulle mene at Desire HD også hed noget med evo derovre.

0 0
Andreas 08-08-2011 15:45:07

Det er korrekt, Evo har kørt i USA på lige fod med Desire herover. Men da der ikke kommer nogen Desire 3D så kommer Evo til Europa

0 0