Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC EVO 3D kommer også til Europa

HTC EVO 3D kommer også til Europa

Den nyligt lancerede 3D-mobil fra HTC, der er lanceret til det amerikanske marked, kommer også til Europa.

For nylig præsenterede HTC den nye mobil EVO 3D, i et eksklusivt samarbejde med det amerikanske teleselskab Sprint.

Som oftest får vi aldrig de amerikanske mobiler at se på det danske marked - HTC Incredible S er dog en undtagelse. Men nu ser det ud til, at vi måske alligevel får HTC EVO 3D på de danske hylder.

HTC bekræfter nemlig på deres franske Twitter-konto, at EVO 3D også kommer i en europærisk version, og i hvert tilfælde kommer til Frankrig. Derfor kan man roligt håbe på en dansk HTC EVO 3D.

HTC EVO 3D har - udover 3D-effekten - en 1,2 GHz Dual-Core processor, 4,3 tommer skærm, Android 2.3 og mulighed for at optage video i HD med 1080p og 3D video med 720p.

Der er endnu ikke offentliggjort nogen dato for lanceringen.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Dennis 08-05-2011 16:39:39

Er der nogen som kan sige hvornår HTC Evo 3D skal lanceres?

Jeg har læst, at den kommer til Frankrig og dermed også med stor sikkerhed til Danmark. Men jeg har til stadighed ikke kunnet finde nogen som helst lanceringsdato.

Nogen her som ved noget om det?

0 0
Alexander 30-03-2011 20:59:17

I

0 0
Thomas Kristensen 30-03-2011 19:44:00

Det bliver uden tvivl min næste mobil
Og selvfølgelig kommer dem med samme interface som i USA...
Jeg har en HTC Desire nu, og venter kun på at HTC kommer med en mobil med Dual Core, 3D er kun en bonus.

Jeg har i 4 år nu kun haft HTC og været 100% tilfreds med dem, så HTC bliver også de kommende mobiler jeg skal have :)

Er meget spændt på prisen, det skal nok kommer op omkring 5.000,- men det kan jeg også leve med :)

0 0
Alexander 30-03-2011 20:58:05

Ja jeg glæder mig også mega meget jeg har også ventet på en dualcore mobil.

0 0
Christoffer 30-03-2011 20:28:07

ja jeg skrev det lidt forkert :)

det jeg mente var smidigheden i interfacet f.eks. når man skifter mellem de 7 hjemme skærme drejer de utrolig hurtigt så hjemme skærmene kører flere omgange hvilket de ikke gør på de kommende S modeller og de gamle modeller hvor man kun kan skifte mellem 1 ad gangen eller mellem 3 hvis man var hurtig på trackballen og så 3D og dual core jeg har læst fra mobil.nu den bliver måske lanceret 12 april så kan man jo kun håbe :)

0 0
Thomas Kristensen 30-03-2011 21:23:53

Tror at grunden til at det ikke er med i de andre er at det kræver noget mere processor kraft :)
Og Evo 3D er jo en dual core

0 0
Christoffer 30-03-2011 12:45:39

det kunne være man skulle ønske sig den istedet for LG Optimus 3D hvis interfacet er ligesom på Evo 3D i USA...

0 0