Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Flyer får nu Android Honeycomb

HTC Flyer får nu Android Honeycomb

En stor Android-opdatering kan snart hentes til tabletcomputeren Flyer fra HTC.

HTC Flyer kan snart opdateres til Android 3.1 Honeycomb. (Foto: Mobilsiden.dk.)
HTC Flyer kan snart opdateres til Android 3.1 Honeycomb. (Foto: Mobilsiden.dk.)
Foto: Mobilsiden.dk

HTC Flyer, den version med indbygget 3G, kan snart opdateres til den tabletvenlige udgave af Android, kendt som 3.1 Honeycomb.

HTC bekræfter opdateringen via deres Facebook side. Her skriver de, at udrulningen netop er startet.

Når Android Honeycomb er på HTC Flyer vil brugerfladen være den seneste version af HTC Sense-brugerinterfacet.

WiFi-udgaven af HTC Flyer vil modtage denne opdatering på et senere tidspunkt.

Som altid med Android-opdateringer er det lidt forskelligt, hvornår en update kan hentes til den enkelte enhed, da softwaren udsendes i etaper.


HTC Flyer - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Zeeshan 13-12-2011 20:17:25

Michael S. hvordan har du modtaget din opdatering til Flyer, jeg har stadig ikke modtaget min endnu, og min flyer er en 3G

0 0
Mads Laursen Vig 07-12-2011 11:03:58

Og så blev Flyer lige pludselig et interessant produkt igen!

0 0
gert 06-12-2011 16:01:35

kommer der så en ny anmeldelse når den nu bliver opdateret til 3,0 ?

0 0
Klintø 06-12-2011 11:00:53

Honeycomb 3.2.1 og Sense for Tablet 1.1

og den er ude nu, altså 3G versionen :-)

0 0
Klintø 06-12-2011 11:01:51

fylder ca. 210 Mb....

0 0
MrNevermind 06-12-2011 09:01:38

Det virker altså underligt at flyer bliver opdateret til Honeycomb, når du Ice Cream sandwich, lige er udkommet... Desuden er Honeycomb version 3.0 og ICS 4.0.

Hvilken Android version får Flyer?! Jeg vil gætte på ICS 4.0... får styr på jeres kilder...

0 0
Ahmani 06-12-2011 09:22:43

HTC Flyer får ikke Ice Cream Sandwich men Honeycomb som Mobilsiden korrekt skriver. Lige præcis Honeycomb var udviklet til at give en bedre brugeroplevelse på tablets. Det er Ice Cream Sandwich ikke på samme måde, hvorfor man naturligvis vælger Honeycomb.

De har dog taget fejl af 3.2.x og 4.0, hvilket må siges at være mindre heldigt når man tænker på, at denne viden er Mobilsidens levebrød.

0 0
06-12-2011 11:28:03

At ICS ikke er lavet til tablets er da noget vrøvl at skrive. ICS er lavet således at du ikke har 2 forskellige versioner, en til mobil og en til tablets, men kun en version der dur til alle.

0 0
Michael.S 06-12-2011 09:00:27

Hej John

I skriver nedenstående

"opdateres til den tabletvenlige udgave af Android, kendt som 4.0 Honeycomb".

Honeycomb er andriod 3.x osv.

4.0 er ICS :-)

Har selv lige opdateret min uden problemer til den aktuelle version 3.2.1

Man skal dog være opmærksom på at den ændres meget i forhold til måden at betjene den på!

0 0
Mobilsiden.dk 06-12-2011 10:01:23

Hej Michael

Det var en smutter, beklager.
Jeg har rettet teksten.

0 0