Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC HD2 - alt om topmobilen

HTC HD2 - alt om topmobilen

Det nye HTC-flagskib HD2 er i butikkerne. Her kan du læse mere mere om top-mobilen.

Kæmpe skærm, lynhurtigt menu- og brugerinterface samt markedets største blærerøvs-effekt. Det er i korte træk HTC HD2.

Prisen uden abonnement starter omkring 4.500 kroner.

Her er alt hvad du skal vide om denne topmodel:

 


HTC HD2 - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

danovich 13-11-2009 16:22:07

Telmore har den nu og deler ud af dem ;)
3200 kr med 299 kr/md i abonnement, eller man kan tilpasse ydelsen efter behovet.

0 0
Bris 12-11-2009 21:30:31

.. Og lynhurtig?.. Det vil jeg godt nok se før jeg tror det!

0 0
Yonas Alizadeh 12-11-2009 22:22:02

Du har sovet i timen.. Har du ikke set de eftersom hundredevis af filmklip der viser HD2's lyn hurtige interface...

Lasse - Her kan du se HD2 med dansk sprog :D :
http://www.youtube.com/watch?v=lBDX3m7FK-I

0 0
Lasse 12-11-2009 16:08:12

Så lige et klip her på mobilsiden, hvor man kan se telefonen i action eller lidt af det.. mens de inteviewer en direktør fra htc, da lagde jeg mærke til at sproget var engelsk, men er det noget som man også kan vælge at squ være dansk eller hvad :)?

0 0
Yonas Alizadeh 12-11-2009 20:19:25

Sproget vil selvfølgelig være på dansk, når du køber den i butikkerne engang :)

0 0
WilhelmvonB 11-11-2009 23:30:19

Jeg glæder mig som et lille barn til at få denne telefon i hænderne!
-jeg skulle gerne modtage et eksemplar af denne überphone på fredag, hvis alt går vel. :D

0 0
Lars 11-11-2009 18:48:56

Hej.

jeg har lige været inde i 3, telenor, TDC og TELIA den, 11/11-2009 og de får ikke HTC HD2, så jeg kan ikke helt forstå at i skriver telia??

0 0
Lasse 11-11-2009 19:58:19

Jeg skrev for nogle få dage siden til telia, da det er den udbyder jeg har om de får telefonen.. Det har jeg fået bekræftet at de gør;

j Lasse

Tak for din henvendelse til Telia

Ja det gør vi. Umiddelbart kommer den på vores lager d. 18-11-09 men der skal telefonen så først registreres i vores system og sendes til de forskellige salgskanaler. Hvis du kontakter os omkring d. 20 november på 80 40 40 40, så kan vi informere om den er klar til salg.

Med venlig hilsen/Best regards
Simone Agerbo Frederiksen
Advisor, Customer Care, Private Market
Telephone +45 8040 4040

Telia Mobile
Holmbladsgade 139, 2300 Copenhagen, Denmark
www.telia.dk
Care for the environment together with TeliaSonera! Replace physical travels with our teleconferencing service

0 0
Lars 11-11-2009 21:33:34

hehe okey så kan de bare ikke finde ud af det i butikken :)

0 0
Yonas Alizadeh 11-11-2009 18:43:54

Indtil videre har der kun været positiv feedback mht batteriet. Kig på nettet, og læs de heldige ejere af HD2's feedback. :)

0 0
Magnus 11-11-2009 18:23:26

Er godt nok spændt på at se hvor mange sekunder dette monstrum kan holde batteri, 1230 mAh har ikke gode odds :(

0 0
Yonas Alizadeh 11-11-2009 17:21:58

Men satans, hvorfor får 3 den ikke? :S

0 0
danovich 11-11-2009 13:06:47

Wooohuuuu! Det var da også tide at den kom, troede en overgang at jeg skulle til at finde en anden julegave til mig selv :)

0 0
Yonas Alizadeh 11-11-2009 10:57:48

"i butikkerne" = hvilke butikker? teleselskaber evt? Hvis ja, hvilke?

0 0
Mobilsiden 11-11-2009 11:42:20

Tak for dit spørgsmål... Jeg kan desværre ikke give dig et helt præcist svar lige nu, men kan fortælle dig at John G sidder og arbejder på en artikel med en masse svar fra HTC netop nu - denne kommer online hurtigst muligt...

0 0
Mobilsiden 11-11-2009 15:05:02

Som svar på dit spørgsmål tidligere - vil HTC HD2 aktuelt komme hos følgende teleselskaber: CallMe, Telmore og Telia.

0 0