Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC HD7 vs. Desire HD

HTC HD7 vs. Desire HD

Se forskellene og lighederne på HTC HD7 og HTC Desire HD.

Den ene kører Google Android og den anden er en Windows Phone 7, du kan i nedenstående video se nærmere på lighederne og forskellene i de to telefoner.

De har f.eks. begge en 4,3" touchskærm, men hver deres styresystem - og så er kameraet i HTC Desire HD et 8 megapixel kamera, selvom de i video'en får sagt de begge har et 5 megapixelkamera.

Hvilken af de to HTC telefoner er din umiddelbare favorit?



Afstemning

Hvilken af de to HTC telefoner er din umiddelbare favorit?
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

TJ 20-10-2010 09:04:20

God dag mand økse skaft

0 0
Mad_Viking 20-10-2010 10:15:29

Det kan man også:
HTC Desire HD 88.55%
HTC HD7 11.45%

0 0
Nygaard 20-10-2010 00:22:35

Men tror nu alligevel at jeg springer denne generation over. Der er simpelthen ikke nok nyt at komme efter, i forhold til min nuværende Desire.

0 0
Kim 19-10-2010 11:26:26

Jeg vil bare sige at CPU'en i HD'eren er den nye Snapdragon fra Qualcomm som hedder QSD8255 hvor den i den gamle Desire hedder 8250, ikke den vilde forskel set ud fra navnet, men den nye skulle være en del hurtigere og bedre til afvikling af grafik, faktisk skulle den være bedre til spil end iPhone 4 :P

Bare lidt info :)

0 0
Peter 20-10-2010 10:30:03

desire QSD8250 65nm cpu.
desire HDQSD8255 45nm cpu = mindre strøm og hurtiger.

0 0
Jesper Søgaard 19-10-2010 12:11:51

Tak for info :) Det jeg hæftede mig ved var at clockfrekvensen var den samme. Jeg er nemlig ikke specielt imponeret over Snapdragon processoren i min Desire. Man føler tit at den er lidt presset.

Iflg. denne anmeldelse er den 8255eren 30% hurtigere end den gamle. Det lyder interessant!
http://review4mobile.co.cc/2010/09/htc-desire-hd-gets-benchmarked-its-rom-ported-to-the-hd2

0 0
Jesper Søgaard 19-10-2010 10:04:37

Android:
Umiddelbart vil jeg sige Android. Det er selvfølgelig nemmere at forholde sig til et system man kender og godt kan lide. Dog synes jeg stadig det er tåbeligt at man ikke kan slå HTC Sense fra. Det ser endnu værre ud på så stor en skærm. Processoren er også et svagt punkt. Så vidt jeg husker er det den samme der sidder i HTC Desire. Den har ikke ligefrem et kraftoverskud.

WP7:
Det er desværre for nemt at finde kritikpunkter på WP7. Ingen dansk software, ingen marketplace endnu, ingen flash.

Hardware:
Designmæssigt synes jeg HD7 ser federe ud. Jeg bryder mig ikke om det matbrune look på Desire HD. Fronten på WP7 er også lidt mere stilren, men det er småting.

For at kunne foretage et kvalificeret valg skal jeg selvfølgelig have en HD7 i hånden, men som det ser ud nu så er Desire HD min næste telefon.

0 0
Mad_Viking 19-10-2010 12:51:06

Dog synes jeg stadig det er tåbeligt at man ikke kan slå HTC Sense fra.

Hvilken telefon har du?
For jeg har ingen problemer med at slå Sense fra, både på Magic, Hero og en Legend.

0 0
Jesper Søgaard 19-10-2010 13:40:05

HTC Desire. Jeg har lagt Launcher Pro indover, men Sense kører stadig i baggrunden.

0 0
Mad_Viking 19-10-2010 14:24:33

http://www.mobilsiden.dk/tips/hvordan-slar-jeg-htc-sense-fra,lid.10696/
Virker også på Desire, har lige testet det på en vens.
Ved dog ikke om det virker med Launcher Pro.

Håber at det kan hjælpe.

0 0