Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Incredible mod HTC Desire

HTC Incredible mod HTC Desire

Rygte: En ny HTC-mobil står klar i kulissen. Læs her om forskellen på HTC Incredible og HTC Desire.

Rygterne svirrer på nettet om en kommende HTC-model med kodenavn "Incredible". Angiveligt skulle en brugermanual være lækket og dermed bekræfte eksistensen af mobilen.

På specifikationerne minder den umiddelbart rigtig meget om HTC Desire, dog med få undtagelser.

HTC Incredible er lettere og mindre, men har stadig samme skærmstørrelse som Desire, og kører ligeledes på Qualcomms 1 GHz Snapdragon-processor.

En vigtig nyskabelse er dog kameraet, der går fra 5 til 8 megapixels samt tilføjelsen af 8 GB intern hukommelse.

Herunder kan du se forskellene på specifikationerne.

Vi skal være helt ærlige og sige, at vi faktisk intet ved om produktet end det rygterne fortæller. Måske er det en and - eller måske er det et produkt til et andet marked end vores.

Time will tell...

HTC Desire vs. HTC Incredible


HTC DesireHTC Incredible
Vægt135 gram130 gram
Mål119 x 60,0 x 12,0 mm.117 x 55,8 x 11,9 mm.
Processor1 GHz Qualcomm Snapdragon1 GHz Qualcomm Snapdragon
Kamera5 MP8 MP
Skærm3,7 tommer (800x480 pixels)3,7 tommer (800x480 pixels)
SkærmtypeAMOLEDAMOLED
Hukommelse576 MB Ram / 512 MB Rom576 MB Ram / 512 MB Rom
Intern hukommelseIngen8GB (udvides via microSD)
Batteri1400 mAh1300 mAh
GPS m.v.AGPS, kompas, lys/bevægelse sensorAGPS, kompas, lys/bevægelse sensor
BluetoothVersion 2.1Version 2.1
Headset3,5 mm standard jackstik3,5 mm standard jackstik
StyresystemAndroid 2.1 med HTC SenseAndroid 2.1 med HTC Sense
Trådløst netværkJa. 802.11 b/gJa. 802.11 b/g


Ikke alle specifikationer på HTC Droid Incredible er bekræftet.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Blue poppy 23-04-2010 11:00:14

Jeg har brug for at vide snarest muligt om Evo eller Incredible kommer til danmark. Hvem kan man kontakte for at få en endelig svar? Der må være nogle som bestemmer det et eller andet sted.

0 0
23-04-2010 12:06:17

Den er sq svær, HTC er ikke så gode til datoer...

0 0
Blue poppy 23-04-2010 17:09:57

jeg har skrevet direkte til htc og spørgte dem - og som jeg forventede, de "dansede" rundt om svaret. De fortalt en hel masse om visse selskaber har visse aftaler med en bestemt model. Men i hvert fald kan de / vil de ikke sige hvornår eller om evo eller incredible kommer til danmark. ØV!

0 0
Lars 15-04-2010 20:30:36

Men sur røv, vi får den ikke her.

0 0
13-04-2010 13:40:25

Skærmen på HTC's Evo skulle gerne blive 4,3", denne har samme størrelse som Desire's 3,7".

Jeg så gerne de lavede en Android telefon med den store 4,3" skærm, som nogen af os med store fingre efterspørger :-)

Sprint er en af de store teleselskaber i USA som har rettighed til HTC Evo.

0 0
Christian S. 13-04-2010 12:31:04

Det der er da bare en HTC Evo, den har været annonceret i lang tid. Den har i hvert fald ca. samme specs som HTC Evo'en og ligner på en prik (bemærk det iPhone like design, med den lange højtaler øverst på forsiden).

Evo'en kan ses her lanceres gennem noget kaldet Sprint (har ingen ide om hvad det er), men den skulle efter sigende være 4g: http://now.sprint.com/evo/

0 0
Mad_Viking 14-04-2010 15:22:55

Sprint er en teleudbyder i USA, og de har noget som nogen kalder 4G (andre kalder det WiMAX).

http://en.wikipedia.org/wiki/Sprint_Communications

0 0
13-04-2010 10:35:57

Da jeg først så billede tænket jeg; "Yes!, endelig HD2 med android".

Desværre har den ikke den store skærm jeg gerne så på en Android telefon :(

Men er da stor fan af de 8GB, 8MP og N-standard Wifi.

Det virker dog bare som en pimpet Desire...

0 0
Malte 13-04-2010 06:40:54

Jeg har svært ved at se, hvorfor HTC skal komme med så mange, nærmest ens modeller, der kommer jo en hver 14. dag. Har selv en Hero med en Desire på vej, men når efterfølgeren allerede er på trapperne, kan man let komme til at fortryde.

0 0
Jesper Søgaard 13-04-2010 09:44:18

Det er jeg fuldstændig enig i, Malte.

Fint nok at de gerne vil være store på markedet, men det blev Apple altså med bare én telefon.

Hvis man ikke har noget nyt at byde på, hvorfor så overhovedet lave en telefon? I stedet burde de gennemteste deres produkter yderligere, videreudvikle HTC Sense og forbedre deres telefoner, hvor de halter - blandt andet kameraet. Og kaste flere megapixels i er bare ikke svaret!

Kvalitet fremfor kvantitet.

0 0
Daniel Jørgensen 13-04-2010 12:12:50

Det er typisk HTC.. De har faktisk også fået kritik for det og til MWC mener jeg også de sagde at de ville lave færre telefoner og fokusere mere på softwaren det kommende år, som jo så er nu. Men umiddelbart ser det jo så ikke sådan ud .. -.-

Jeg synes ellers denne incredible ser fed ud. Dog tror jeg ikke det er en vi får her til Landet. Som Tech_Ninja er inde på kunne det meget vel være Verizons bud på Desire.

0 0
Tech_Ninja 12-04-2010 22:21:53

kunne det ikke være verizon´s bud på desire de har lavet hero´en om til droid eris.
håber det virkelig ikke for jeg synes det er den fedest android telefon lige nu.

0 0
Jonas Jensen 12-04-2010 18:06:33

Batteriet på Desire er større og ellers sætter Desire sig flere gange højere end encredible

0 0
Daniel Jørgensen 13-04-2010 12:10:34

Det må da vist være højere på en negativ måde så .. For umiddelbart virker Incredible da bedre end Desire på det hele bortset lige fra Batteriet..

0 0
Onkel_Per 12-04-2010 17:41:59

Mon ikke der er en lille fejl i målangivelsen? ;-)

"Mål 119 x 600 x 120 mm. 117 x 558 x 119 mm."

Skulle vist have været:
"Mål 119 x 60 x 11,9 mm. 117 x 55,8 x 11,9 mm."

0 0
Mobilsiden.dk 13-04-2010 22:06:10

Hej OnkelPer.
Jo - der manglede lige et par kommaer. Det er hermed rettet.

0 0