Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Incredible S i butikkerne 17. marts

HTC Incredible S i butikkerne 17. marts

HTC er nu endnu mere konkrete om, hvornår deres nye topmodel Incredible S rammer butikkerne.

Da HTC præsenterede den nye Incredible S under Mobile World Congress var meldingen, at den ville komme i butikkerne i marts, men nu er HTC endnu mere konkrete.

HTCs nye topmodel, der til forveksling ligner Desire HD, rammer de danske butikker den 17. marts.

HTC har tidligere fortalt, at Incredible S ved salgsstart kommer til at koste omkring 4.000 kroner uden abonnement.

Incredible S kommer i første omgang i sort, og senere i rød.

Se her første kig på HTC Incredible S:


Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Morten Thomas 06-03-2011 21:47:51

Hejsa.. Er lidt i tvivl. Hvad er egentlig forskellen på de 2 telefoner lige bortset fra størrelse og vægt. så vidt jeg kan se når jeg sammenligner specs er de fuldstændig ens på nær det punkt? Processor er begge 1Ghz snapdragon og så har Desire HD 1,5gb hukommelse og Incredible kun 1?? er det rigtigt?

0 0
Jesper Søgaard 03-03-2011 08:16:58

Jeg står og skal skifte min Desire ud og er nu i et kæmpe dilemma. Hvilken skal man vælge?! Der er så mange forskellige telefoner der har nogenlunde samme specs.

HTC Incredible S
Samsung Galaxy S II
LG Optimus X2
HTC Desire HD
iPhone 4

Lige nu ser Incredible S ud til være et godt valg pga. pris og så fordi den er fra HTC, hvilket er den eneste producent der forstår at sende regelmæssige opdateringer. iPhone 4 synes jeg er så langt i Apple's cyklus at prisen simpelthen er for høj ift. at der sikkert kommer en ny til sommer. LG Optimus X2 synes jeg er et godt alternativ med deres tegra2, men jeg er bange for at de ikke følger med Android-opdateringerne.

0 0
KCDuus 04-03-2011 14:38:56

Jesper Søgaard- Hvorfor skulle LG ikke følge op på Andriod-updates?

0 0
Joddler 03-03-2011 09:15:16

Det skal du ikke være ked af, har det på fuldstændig samme måde,, specielt med hensyn til software, HTC har været mega gode til at give opdateringer til HTC Desire,, og det ser jo ud til de fortsætter den stil,, hvorimod samsung har været mega dårlige,, Froyo er ikke engang ude på alle SGS telefoner endnu, og LG / Motorola har vi ikke set meget til herhjemme:(

Men jeg afventer pris og lancering på SGS 2 og Motorol Atrix, når jeg dem så bestemmer jeg mig.
indtil da kan jeg sagtens fortsat nyde min Desire:D

0 0
JKay 03-03-2011 15:28:36

Jeg synes overhovedet ikke Samsung har været dårlige til opdateringer til SGS... Men det er måske fordi vi har adgang til de mange beta versioner også. Og gpa al den XDA support. LG derimod! Dem vil jeg aldrig mere købe noget fra! Jeg købte en LG Arena som aldrig kom til at virke! Efter flere år!!! Rigtig mange er mega sure på dem!!!

0 0
Shawn S. Ø 26-02-2011 10:13:07

Dejligt at der ikke er længere til ;)

0 0
KimDotDK 25-02-2011 17:11:40

Kunne næsten finde på at købe den. Udelukkende fordi det er den første HTC længe, jeg synes ser godt ud.

0 0
Nicolai 25-02-2011 14:41:39

Jeg har set HTC Incredible S hos Mobilityshop til kr. 3899,- uden abonnement!

http://www.mobilityshop.dk/shop/htc-incredible-s-1659p.html

0 0
sebQbe 25-02-2011 15:41:36

Når vi nu er i gang med at reklamere, så kan jeg forstille mig at man på dba.dk kan finde en Desire HD om en måneds tid meget færre penge. Du kan alligevel næsten ikke kende forskel!

0 0
sebQbe 25-02-2011 15:44:57

*...om en måneds tid til meget færre penge.

Hvorfor har vi ikke en "rediger" knap? John G., jeg kræver en forklaring! :D

0 0
Nicolai 26-02-2011 08:55:12

sebQbe, hvad er grunden til du tror den bliver billigere om en måneds tid uden abonnement?

0 0
sebQbe 26-02-2011 12:39:40

Jeg skriver at prisniveauet på brugte Desire HD mobiler vil falde på Den Blå Avis. Incredible S uden abonnoment vil ikke falde i pris lige foreløbigt.

Jeg forventer at Desire HD vil falde i pris fordi der kommer en bølge af nye mobiler her i marts/april måned og der vil altid være folk som vil have det nyeste nye og derfor sætter deres "gamle" til salg.

Og jo flere der vil sælge, desto flere vil blive villige til at presse deres ønsket salgspris for komme af med deres mobil.

0 0