Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Legend får snart Android 2.2 Froyo

HTC Legend får snart Android 2.2 Froyo

HTC har nu officielt meldt ud, at en opdatering af HTC Legend til Android 2.2., er på vej i løbet af nogle uger.

HTC Legend
HTC Legend

Siden opdateringen af HTC Desire til Android 2.2, også kendt som Froyo, har ejere af HTC Legend gang på gang spurgt på en tilsvarende opdatering til deres mobilen.

Nu melder HTC officielt ud på deres Facebook-side, at de rent faktisk arbejder på denne opdatering.

- "I løbet af de komende uger vil HTC Legends som ikke er branded til en teleoperatør, begynde at modtage opdateringen", lyder det fra HTC.

Dem som har en Legend, der er branded må vente indtil opdateringen er godkendt at den pågældende operatør.

Læs også:
 - Mobiltest af HTC Desire
 - Mobiltest af HTC Legend


HTC Legend - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mike R 03-12-2010 12:29:30

Nu er der snart gået en måned, har endnu ikke fået en opdatering frem endnu. Har søgt lidt og set at Verizons brugere har fået opdateringen, er der nogle nyheder til de danske brugere af legend ? :)

0 0
Mike R 08-11-2010 13:55:34

Den helt store ting som der følger med den opdatering er flash 10.1 og at du kan gemme apps på sd cardet

0 0
Dan 08-11-2010 00:43:16

http://crave.cnet.co.uk/mobiles/android-22-froyo-vs-android-21-eclair-vs-android-15-cupcake-speed-taste-49305763/

http://www.differencebetween.net/object/gadgets-object/difference-between-android-2-1-and-2-2/

Har selv kørt det siden august på min Legend (rootet)
Den er en del hurtigere og har en del forbedringer mhs browsing mm.

Hvis HTC laver det som på Desiren, kommer den også til at kunne dele netværk via wifi til andre enheder,
enda uden at enhederne til sættes til Ad-hoc mode som mange enheder ikke er i stand til.
Ret fed feature som selv min rootet Legend ikke er i stand til.

0 0
Hotpop 07-11-2010 13:37:16

Men er der nogen der gider at fortælle hvad fordelen er?
Jeg har haft min Legend i ½ år nu, og har ikke oplevet nævneværdige problemer, så hvad retter denne opdatering af fejl?

0 0
Trumf 06-11-2010 15:56:37

Engadget har fået det bekræftet af HTC at Wildfire får Froyo, hvilket de skriver i denne artikel:
http://www.engadget.com/2010/06/29/htc-expect-desire-legend-and-wildfire-to-get-froyo-beginning/

Hvordan kan det så være at I her på siden gang på gang siger at det ikke er noget de har sagt ?
Kunne I ikke kontakte HTC selv og høre ??

0 0
Kim Rieneck 06-11-2010 16:07:30

Oversættelse fra Engelsk til Dansk
Det er sommer. Det er varmt. Naturligvis alle ønsker at slikke nogle frosne dessert i en eller anden form. Kort efter Nexus One fik sin absolut officielle Android 2,2 opdatering, HTC har endnu en gang sprang ud for at fortælle os om sine egne Froyo tilbud. Den taiwanesiske mobil gigant har meddelt Recombu at det er forventet "flere af vores 2010 modeller, herunder Desire, Legend og Wildfire" at deltage i Google's seneste grønne bot party "begynder i 3. kvartal." Vi gik til den ulejlighed at bekræfte dette med HTC os selv, og mens dette ikke er virkelig meget af en opdatering fra selskabets tidligere udtalelse i form af tidsramme, her er håbet, at i det mindste nogle af sine kunder vil få leveret inden sommer fiesta ender.

0 0
Trumf 06-11-2010 16:27:04

Måske det skal tilføjes at den oversættelse er lavet af en maskine, måske Google.

Forventningen går på om det bliver i Q3 og ikke hvorvidt det kommer til at ske eller ej.

0 0
Mike R 06-11-2010 14:58:13

Der har der lige været en nyhed om at de ville starte på at lave en opdatering til heroen til 2.1

0 0
Olde 06-11-2010 14:33:51

Har htc valgt at glemme alt om Hero?
Er den allerede Outdated?

0 0
Jon 09-11-2010 15:17:56

Så vidt jeg ved har hero lige fået 2.1:)

0 0
Anders 06-11-2010 11:51:23

Man må håbe Wildfire også får opdaterringen... TV2 Beep skrev bare at Wildfire og Legend ville få den i oktober... det viser hvor dårlig gadgetsside det er!!

0 0
vonGoldschmidt 06-11-2010 11:44:57

Hurrah, det var en god nyhed :D

men skal lige høre, hvordan finder man ud af, om ens Legend er branded?

0 0
Hotpop 07-11-2010 13:39:32

Læs her: http://androidforum.dk/forum/viewtopic.php?t=3068

0 0
Kim Rieneck 06-11-2010 02:30:59

Hej hvornår kommer den til Wildfire???

0 0
Mobilsiden.dk 06-11-2010 09:41:30

Hej Kim. Der er ingen officielle meldinger vedrørende hvor/hvis osv., at der kommer en tilsvarende update til Wildfire eller Hero.

0 0
Mads Boye 05-11-2010 23:56:24

Os med Hero. Så kan det være der kommer en fuldt fungerende Froyo ROM port, med HTC sense til HTC Hero'en :-) Kunne være rigtig lækkert :-)

0 0
ztyle 05-11-2010 23:55:25

Min kærestes, har på det seneste været meget utilfreds med stabiliteten på sin Legend, så meget at hun har haft overvejet en sort iPhone 4(som min) selvom hun ikke kan li' sorte mobiler.

og vis 2.2 er bare halvt så god som der er blevet givet udtryk for, så er det en besparelse for mig på 1200+200*6=2400.

Så jeg er egentligt også glad for denne nyhed :)

0 0