Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Legend sælges fra mandag

HTC Legend sælges fra mandag

Helt efter planen er HTC Legend nu på vej mod butikkerne i Danmark.

Når nye mobiltelefoner skal ud på markedet rammes de ofte af forsinkelser i forhold til de først udmeldte datoer.

Men i tilfældet med HTC Legend er processen fra fabrikken til butikkerne i Norden, gået helt efter planen.

Den første sending lander i enkelte butikker mandag den 22. marts. De efterfølgende dage kommer mobiltelefonen mere bredt ud til alle forhandlere. Det oplyser HTC til Mobilsiden.dk

Legend kommer også til Norge og Sverige på samme tidspunkt.

Prisen uden abonnement er aktuelt, ifølge Mobilpriser.dk, omkring 3.400 kroner.

Læs også:
 - Test: HTC Legend - del 1

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Linn 19-03-2010 14:25:56

Har været ude at spørge TDC, og de sagde de slet ikke var sikkert, at de ville sælge den. Den skulle først testes. Og de sagde heller ikke de solgte HTC HD2, er det rigtigt?

0 0
Mobilsiden.dk 20-03-2010 11:12:15

Hej Linn. Så har du nok desværre fået fat i en sælger som ikke er opdateret.

Her er hvad indkøbschefen i TDC tidligere har sagt:
http://www.mobilsiden.dk/index.php?aId=10961

0 0
nickolass 18-03-2010 09:47:33

jeg synes virkelig ikke folk kan være bekendt at gå ned i en butik og prøve og evt bruge ekspedientens tid, og så købe telefonen et andet sted, det er så respektløst...
ja jeg er forhandler og sådan nogle kunder aarrhhh....
der er altså fordele ved at købe i en butik som i skriver... og mange butikker kan altså godt lave en god pris( hvis de gider )
men dog vil jeg sige selvom jeg køber legend til indkøbspris så skal man altså stadig bruge mindre end 170kr om mdr før det kan betale sig, ellers er det billigere med abonn...

0 0
18-03-2010 10:03:19

Det syntes jeg godt nok var en af de dummeste kommentarer jeg har set! Hvorfor skulle man ikke gå ned og prøve telefonen i en butik?? Og så købe den andensteds. Hvis man ikke ønsker at betale det butikken tager for det, så har man al sin ret til at gå et andet sted hen og købe den. Derimod kan man også vælge at være tryk, og ved butikken har en nogenlunde god service - for det er der godt nok mange der heller ikke har! Og hvis du er forhandler som du selv skriver, hvad med at lave en cost-benefit analyse af din forretning inden du kaster dig ud i sådan noget. Du burde da vide at kunder kan finde på at komme ned og prøve mobilen, og så købe den et andet sted. Men det er jo dit valg som forhandler, og det syntes jeg også er den bedste måde at forhandle elektroniske produkter på, men bag efter må man så ikke begynde at klage over at nogle kunder er sådan. Så må du jo bare tilbyde dem så meget mere service end online butikker.

0 0
JRoos 18-03-2010 10:53:29

Og det kan jo også være ligemeget ift. at 90% af alle mobilbutikker kun har åndssvage demo-modeller man ikke kan bruge til noget..

0 0
vonGoldschmidt 18-03-2010 07:18:17

Peter, står lidt i samme situation som dig. Har selv haft problemer med Telia Online, som endte i at jeg gik ned og købte den i en Telia butik. En af mine kammerater havde også lignende problem med 3, hvorfor han også endte i butikken (3).
Så hold dig hvertfald fra Telia og 3. De er også dyre anyways.

0 0
Peter Hviid 17-03-2010 20:47:16

jeg er også en af dem der helt sikkert skal ud og have en legend...
men spekulere om man tør købe den online det er trods alt mere bøvlet hvis den går i stykker og skal til rep..?
eller hvad siger i, har i gode erfaringer med at købe online?

0 0
Visky83 17-03-2010 11:51:20

Hej,
Hvilke butikker lander den først i? Vil gerne lige ind og se/prøve den inden køb:-)

0 0
Mobilsiden.dk 17-03-2010 16:10:55

Hej Jeppe. Efter min bedste overbevisning lander den hos de store operatører som de første steder.

0 0
Lysdal 17-03-2010 11:57:35

Prøv nogle af de "store" Telia, Telenor, TDC også videre.

Jeg har grebet chancen og bestilt den inde på http://www.mobilityshop.dk ^^

0 0
Dress 17-03-2010 14:17:54

Jeg har valgt og gøre præcis det samme som dig, og fra samme sted endda! glæder mig fanma til at få den! :D

0 0
Nickell 17-03-2010 10:30:48

Hmm, er lidt lun på at smide penge efter den her og nu, har dog lovet kæresten at hun måtte låne penge til at betale sin restskat... Dertil, så kunne det være rart at få købt en tlf med 'håndjern' hos CBB, de giver lidt rabat når man binder sig. Men når man alligevel er tilfreds med sit selskab, så kan man jo ligeså godt udnytte sig af deres rabatter... man ligger jo i forvejen sine penge hos selskabet, hvilket er det eneste de kræver til gengæld!

0 0