Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC lover Jelly Bean til One X

HTC lover Jelly Bean til One X

HTC er netop i gang med udrulningen til Android 4.0.4 - men lover nu at HTC One X-ejere kan se frem til Android 4.1.

Foto: Mobilsiden.dk

Udrulningen af Android 4.0.4 opdateringen til HTC One X brugere er nu i gang, og samtidig med den opdatering blev meldt ud fra HTC, forlyder det også, at HTC UK bekræftede Jelly Bean opdateringen til enheden. Det skriver Afterdawn.com.

 -”På nuværende tidspunkt, kan vi bekræfte, at vi har planer om at opgradere HTC One X, HTC One XL og HTC One S til Jelly Bean. Selvom vores mål er, at bringe de nyeste softwareopdateringer til så mange af vores seneste enheder som muligt, er vi forpligtet til at opretholde telefonens brugervenlighed og ydeevne først og fremmest.”

Om vi får Jelly Bean til HTC One X og One S i Danmark forventes derfor også, men er ikke officielt bekræftet.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

hellas7 13-08-2012 14:39:23

Nu er One X og S (kendte ikke One XL) jo kommet på markedet for 2-3 måneder siden, så det ville da være katastrofalt dårlig support, hvis ikke de blev opdateret. At de ikke engang melder klart ud at One V får opdateringen, er allerede et dårligt tegn.

Jeg ville som forbruger føle mig slemt skuffet, hvis jeg fx ejede en Sensation, der ikke fik opdateringen, når man kan se, at smartphones fra fx Apple og Nokia har support i min. 3 år

0 0
saliuu 13-08-2012 18:56:33

Nokia har support i min. 3 år

Lumia 900 får ikke engang Windows mobile 8, kun 7.8, hvilket mener at den ikke engang får en opdatering til dens api, hvordan fanden er det 3 år support? Det er ikke engang et halv års support.

Apple er en hel del bedre, men 3 år? Folk med en ipad 1 vil være en hel del uenig i den udtalelse
http://www.phonearena.com/news/First-gen-iPad-not-getting-iOS-6-update-Apple-confirms_id31129

0 0
hellas7 14-08-2012 02:13:29

Du har ret i den med Nokias windows phones - dette er også eksempel på dårlig support. Jeg skulle nok have præciseret til mobiler på deres Symbian-platform, der stadig modtager opdateringer.

En iPad, som kom på markedet for 27-28 måneder siden får support indtil Oktober i år, jeg ejer selv en. Du skal dog se på at jeg har understreget, at jeg taler om SMARTPHONES og ikke tablets.

Og uanset om vi taler 25 eller 30 måneder, så er det jo meget mere end min oprindelige pointe med fx HTC One V som måske kun får support i 2-3 måneder eller Sensation, som måske kun får support i 12 måneder.

0 0
14-08-2012 08:36:41

HTC one V er jo en mindre android mobil. Dens hardware vil alligevel ikke kunne understøtte en update ordentligt....Hellere have en mobil der bare virker, end en del halter med nyeste software....Det er jo også forskellen på iOS og android, hvis en mobil ikke kan få den fulde update, så får den ikke en. På iOS fjerner man det der ikke kan understøttes, og updater så mobilen med det der er tilbage.

0 0
hellas7 14-08-2012 10:31:46

Så hvis du tager iPhone 3GS som eksempel, så ville det være bedre hvis den kun havde kørt iOS 3 eller 4? Det argument holder ikke, min 3GS har kørt imponerende flot på iOS 5 og jeg har ikke stødt på en app som den ikke kan køre pga. dårligere specs (med undtagelse af dens manglende flash og front-kamera).

Tværtimod er det da en stor fordel for 3GS at den har fået store opdateringer, der fx gav den multitasking, notification center, bedre browser (+ meget, meget mere) og alle de nye features fra ios 6.

Det er lidt svært at se, hvad du så synes er bedst, men Apple (og Nokia med Symbian) har i hvert fald vist, at man, på trods af svagere specs, stadig kan give god support og tilføje 95% af de nyeste features til ældre hardware. Det vil jeg mene er et problem for Android og WP.

0 0
14-08-2012 13:02:02

ja jeg har så hørt lige så mange pive over hvor sløv 3GS blev efter iOS5, og det blvier nok ikke bedre med iOS6. Og nu er der jo heller ikke vanvittigt mange af de rigtige features fra iOS6 den egentligt kan bruge....

Og din 3GS kører bare infinity blade eller real racing 2 smooth og lækkert ?

0 0
hellas7 14-08-2012 21:47:20

@Morell: I Android-verden skelnes der mellem apps og spil, på Mac (og senere iOS) har det hele bare heddet apps.

@N:
1. 3GS kører skam udmærket på iOS 5 (min gør). Efter iOS 5 er apps begyndt at crashe, men vi taler ca. et crash om ugen (estimat, jeg har ikke talt det).
2. 3GS får LANGT de fleste features med iOS 6, så jo, det kan godt bruges!
3. Infinity Blade kører fint på 3GS, du skal jo huske at dens opløsning er markant lavere og derfor ikke så krævende som 4 og 4S.
4. Jeg må medgive, at jeg ikke har afprøvet Infinity Blade II (som blev lanceret med 4S) og jeg synes racerspil er kedelige. Dog kørte den Asphalt 6 uden problemer.

Men bare lige for at fortælle dem (især Android-fans), der konstant taler om "frihed vs. ddr", så har Apple (og Nokia med Symbian) netop givet brugerne VALGET om at opdatere - det kunne Microsoft og Android-producenterne lære noget af.
Personligt venter jeg dog altid en uge eller to med at opdatere mine to-år gamle enheder - men jeg har altid endt med at opdatere.
Derfor er det heller ikke underligt at over 80 % af alle iOS-enheder kører iOS 5, modsat under 1 % der kører Android 4.1 og 10-15 % der kører 4.0 (kender ikke tallene for WP).

Fortsat god dag
- hellas

0 0
Morell 14-08-2012 18:43:27

skal dog lige siges at det er spil som er lavet til mobiler som har bedre specs.. han snakkede om apps og ikke spil ;)

Men jeg synes det er ærgeligt at de store producenter så som HTC ikke kan finde ud af at lave software som ikke skal trækkes op af diverse nye hardware dele. som sagt. se på iPhone. 3gs kører da stadig flydende som helhed og når man swiper kører det bare ;) men hvis man er utilfreds med opdateringer så må man da købe en ny eller downgrade ;)

0 0
Kim 13-08-2012 14:26:56

Hmmm...altså jeg har ICS 4.0.4 på min gamle Desire, og det kører rigtig fint. Den er rootet selvfølgelig, men undre mig over at One X ikke allerede havde vers 4.0.4 fra starten af.

0 0
FSP 13-08-2012 13:18:46

Fint nok de melder det ud. Men nu er HTC jo ikke ligefrem kendt for at holde ord, hvad opdateringer angår.
Mangler stadig ICS til min desire HD.

0 0