Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC One er brugernes favorit

HTC One er brugernes favorit

HTC One løber med størstedelen af stemmerne, som forårets Android-topmodel. Se resultatet her.

Resultatet af afstemningen om
Resultatet af afstemningen om "Forårets Android-topmodel"

Mobilsiden.dk oprettede efter præsentationen af Samsung Galaxy S 4 en afstemning, for at se hvilken af forårets Android-topmodeller, som er jeres favorit.

 - Forårets Android-topmodeller er præsenteret – hvilken er din favorit?

Samsung har de seneste to år løbet med sejren i afstemningen om ”Årets Mobil” – tidligere var det HTC der i 2009 og 2010 havde denne ære, og lige nu ser det ud til, at de igen har gode kort på hånden i konkurrencen om ”Årets Mobil 2013.

Flertallet af brugerne på Mobilsiden.dk har nemlig stemt HTC One, den nye topmodel fra HTC, ind på førstepladsen, som deres favorit. Hele 43,54 procent af brugerne har stemt på HTC One.

 - Overblik: Alt om topmodellen HTC One

Mens Samsung Galaxy S 4 må ”nøjes” med 22,58 procent af stemmerne og dermed andenpladsen. Sony Xperia Z kommer ind på tredjepladsen med 16,15 procent, LG Optimus G på fjerdepladsen med 9,30 procent og Huawei Ascend P2 får 3,71 procent af stemmerne.

Der er 1.913 brugere, som har afgivet deres stemme den sidste uge. Og 4,70 procent af disse valgte inden af de nævnte telefoner.
 

Læs også:
 - Alt om Samsung Galaxy S 4

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Erik jensen 24-03-2013 13:16:47

Med standard abonnement hos ymobile til 79 kr. får man en hastighed på 4 mbit. download og 1 mbit. upload.

Har man brug for hurtigere hastigheder, kan man tilkøbe databoost for 49 kr, med hastigheder op til 32 mbit. download og 5 mbit. upload.

Skal man bruge endnu mere, så giver det nye 4G nett mulighed for næste ubegrænset hastighed. På TDC's 4G mobilnet tilbydes op til 80 mbit. download og 20 mbit. upload
Priserne på de sidste må du selv slå op, da de skifter hele tiden

0 0
Erik jensen 24-03-2013 13:06:47

Da pengene ikke er hvad de har været og et data abn. er et must, især til disse kostbare smartphones hvor særligt HTC ONE, uden indbygget SD hukommelsekort er temmelig afhængig af den data tunge SKY, så har jeg tjekket mulighederne for at få billig data.

Det billigste teleselskab pt. er Ymobile, der er omtrent halv så billige som de biligste men med tre gange så meget data!

3 timers samtale inklusiv 10(ti)Gb data for kun 79 kr/m.

Umiddelbart fungere selskabet fint, da de benytter TCD eller Telenors net.

Når det er sagt, bør det nok nævnes hvis man oplever problemer med regningen/data e.l. skal man nok høre til dem der har lidt hår på brystet..

Omvendt kan man sige, at de andre teleselskaber heller ikke prioritere kundeservice særligt højt, så hvorfor betale dobbelt og tredobbelt for langt mindre?

7 ud af 10 stjerner hos Trustpilot svarer nogenlunde til de andre selskabers niveau, så...

http://www.trustpilot.dk/review/ymobile.dk

0 0
Sonny 22-03-2013 14:38:38

Ding drengen var inde på, at der IGEN er plastik foran kameraet. Det er fandme skidt for en high-end tlf...

0 0
Erik jensen 23-03-2013 14:54:51

Utroligt! Er der stadig nogen som ser Sonnes ensporede propaganda udsendelser!

Boycot, som rigtig mange af os andre har valgt at gøre - det er den eneste mulighed for at få en ordentlige og objektive dansk gadget udsendelser, seertallet tæller mest ved du nok, og Sonne har vist fået rigeligt med stjernedrys over sig.

0 0
David 24-03-2013 08:27:00

Enig, man skal ikke kritisere den grønne gud!! Udover det har han flere gange sagt noget godt om Apple! nu skal han i sandhed boycotes, den grønne gud finder nok en passende straf..

0 0
24-03-2013 16:14:33

Man kan sagtens kritiserer, men behøver jo ikke hive sjoveren frem hver gang man ser et æble....

0 0
Erik jensen 24-03-2013 12:45:09

Det handler ikke om straffe Sonne.

Der er bare ikke grund til at bruge tid på at se en skod udsendelse med opblæste propagerende værter, når man ganske enkelt kan trykke på afbryderen.

Tiden kan benyttes til at besøge sider på nettet, der har en noget mere afbalanceret holdning til tingene. Og tro mig dem er der heldigvis flest af..

0 0
Kim 23-03-2013 16:27:21

Enig i din kritik af Sonne, det show skal bare lukkes ned - men det giver ikke HTCs kopi nogen merit.
HTC laver det samme (lort) de altid har lavet, underkonfigurerede legetøjstelefoner, der ikke er gennemtænkt.
Når man stort set intet budget har til R&D, ja så kommer der sjovt nok ingen innovationer. Godt forsøg, men HTC er og bliver et baggårds kopi-brand, der af en eller anden mystisk grund har fået en Dansk fanskare.

http://www.symbiantweet.com/htc-one-vs-nokia-lumia-920-camera-comparison

0 0
Peter Frederiksen 25-03-2013 09:14:01

@Kim

HTC kopi? af hvad?

0 0
Kim 25-03-2013 10:20:36

808 PureView. I princippet er det en light version af Nokias innovation.

0 0
Peter Frederiksen 25-03-2013 11:59:40

Er det helt den samme teknologi?

0 0
Kim 25-03-2013 12:11:42

Nej, det er i princippet en lightversion...

0 0
Peter Frederiksen 25-03-2013 12:14:07

Hvordan er det en light version?

0 0
Kim 25-03-2013 13:22:42

808 ligger 7 billeder sammen for at reducere støj i de enkelte, og bruger derved de 41 Mpx til 5 Mpx billeder.
HTC laver pixel større, og komprimere dem herefter til 4 Mpx billeder.

0 0
Peter Frederiksen 25-03-2013 15:42:09

De lyder som 2 forskellige teknologier?

Men jeg kan stadig ikke får det til at hænge sammen med dit postulat om Kopi?

0 0
Erik jensen 24-03-2013 12:41:24

Ikke kun en dansk fanskare. Den viser sig at være global.Når jeg besøger div gadget sider foretrækker folk generelt One over S4.

jeg tror at alukabinet (læs bedre design som skiller sig ud fra mængden) og stereohøjtaler i superb kvalitet gør hele forskellen

0 0
23-03-2013 17:14:37

Kim nu er en mobil andet end et kamera ;-) Det er jo desværre det eneste Nokia kan "promovere" for.....

0 0
Kim 23-03-2013 18:53:53

Der ud over, så bliver det gammelt når du siger, at den diskussion vi lige har nu, er det eneste Nokia kan promoveres for.

For... Nokia opfandet det, andre fandt ofte ud af hvor man bedst kunne bruge det. Men Nokia fucking opfandt det hele!
Og hvorfor endda begynde at forsvare HTC?

0 0
Kim 23-03-2013 18:48:28

HTC One promoveres med... hvad andet?

0 0
24-03-2013 07:30:23

Deres lyd, alu design(ikke at det rører mig), skærm, sense 5.0...

0 0
BSG 22-03-2013 14:28:16

Jeg kan godt lide designet på HTC One, også på SG4, fordi den ligner ikke alle de andre.
Sense er genialt, langt bedre end TouchWis hos samsung.
Så min næste mobil bliver HTC One eller SG4 - det kommer tiden at vise :)

0 0
DX 22-03-2013 13:27:25

GSMArena.com: HTC One, Daglig interesse 19% & 1.897.293 Clik. Samsung Galaxy S4, Daglig interesse 96% & 6.723.977 Click. Men HTC får da helt sikkert noget tiltrængt medvind med denne, men om det er nok til at vinde de tabte kunder tilbage, må tiden vise.

0 0
JKay 22-03-2013 13:07:11

Jeg synes også at det er for tidligt at sige noget om hvilken en der er den bedste smartphone... vent et par måneder..
Jeg havde gerne selv set at Samsung Galaxy S4 ikke havde sådan en grim plastik bagside.. og at den havde indbygget FM radio som HTC one har!
Eller at HTC one have super AMOLED skærm, udskifteligt batteri og SD kort og at den havde standard taster i bunden i stedet for HTC i midten..

0 0
Erik jensen 23-03-2013 14:49:04

En FMradio er idag fuldstændigt ligegyldigt, og det er da ogå besluttet af lukke det ned.

Du benytter istedet TuneIn Radio,- den har iøvrigt alle landet FM lokalradiostationer, så du altid har dinlokalradio station med dig, uanset hvor du er.

"Eller at HTC one have super AMOLED skærm, udskifteligt batteri og SD kort og at den havde standard taster i bunden i stedet for HTC i midten.."

Helt enig idinkritikken af HTC ONE, men omvendt er der så meget andet som er en forbedring, særlig alu kabinetet og "rigtige" forstærker og højttaler. Kunne bestemt godt være fristet til HTC One i forhold til en S4 ( har selv en S3 som jeg virkelig er glad for )

0 0
JKay 23-03-2013 20:12:51

FM radio er vigtig for mig. Jeg hører radio hver eneste morgen på vej til og fra arbejde. Hvorfor skulle jeg pludselig til at betale data penge for at hører radio!! FM radio lukker måske i Danmark. Og hvis det sker så er det først i år 2019. S4 reklame med at man kan høre den samme musik i flere S4' er på en gang! Det kan alle andre også der altså har FM radio!!

0 0
Erik jensen 24-03-2013 12:37:50

Hvad er meningen med at havde en avanceret smartphone, hvis man ikke er koblet på nettet?

Jeg mener, hvem køber en bil uden at havde råd til benzinen...

0 0
TF 24-03-2013 22:27:39

Prøv at tage en tur med toget i nordjylland og så fortæl mig om du stadig vil bruge webradio fremfor FM :-)

0 0
Torben 24-03-2013 11:00:32

Jeg tror du skal overveje dit abonnement.
F.eks. ymobile.dk sælger 3 timers snak + 10GB data for 79,- md. på valgfrit net (tdc eller telenor)
Så kan du høre netradio 24/7 uden nogen sinde at løbe tør for data.
Data koster ikke noget i dag, kun hos udbydere der er kontrolleret af tdc, telenor og telia.

0 0
Erik jensen 24-03-2013 12:34:47

Tak for at gøre opmærksom på det noget ukendte Ymobile https://ymobile.dk/,

Det lyder sgu som et rigtigt, rigtigt godt tilbud. Tjekker lige ud og så er jeg den der er flyttet..

0 0
chris 22-03-2013 11:39:06

Jeg er selv Samsung mand (indtil nu) men er meget glad for at Samsung nu får god konkurrence fra andre Android mærker.

HTC one kunne bestemt godt være min næste telefon.

"Monopol" er aldrig godt, hverken fra Apple eller Samsung. Så jo flere gode alternativer jo bedre er det for os forbruger.

0 0
Jonas_a 22-03-2013 12:34:39

Skal også skifte min trofaste GS2 ud.
Har kigget på Xperia Z, synes ikke at det var noget særligt ved den, ud over at den kan tåle vand og støv. Designet ser kedeligt ud,t firkant klods, men det er igen en smagssag.
Nu står valget mellem htc One og GS4, må vente indtil de kommer på markedet, og så se nogle anmeldelser.

0 0
Erik jensen 23-03-2013 15:04:18

Av, den er svær. Springet fra GS2 til GS4 er enormt, men omvendt har du stadig samme brugerflade som du kender.

Med HTC ONE skal du op på hesten igen og vende dig til HTCs brugerflade Sense som er smurt ud over det hele med henblik på at interagere med de sociale tjenester Det har rigtig mange det svært med.

Så kun hvis du er meget social anlagt og ikke så teknik orienteret vil du nok havde glæde af Sense.

Af samme grund er der mange som vælger at roote HTC smartphones, alene for at kunne slippe for Sense, men det er jo heller ikke så svært at gøre..

0 0