Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC One får nyeste Android opdatering

HTC One får nyeste Android opdatering

Årets Smartphone 2013 bliver nu opdateret til Android 4.4 KitKat i Norden.

HTC One, som Mobilsiden.dks læsere stemte ind på en førsteplads, som Årets Smartphone 2013, bliver nu opgraderet til den nyeste Android version.

HTC Danmark meddeler således til Mobilsiden.dk, at Android 4.4 KitKat-opdateringen lige nu rulles ud til HTC One i Norden.

Dermed bliver HTC One den første Android-mobil i Norden, der opdateres til KitKat, udover Googles egne modeller og Motorolas Moto.

Med Android 4.4 KitKat følger nye Bluetooth-profiler, sikkerhedsforbedringer, trådløs print, med mere. Det er dog værd at bemærke, at den nye opdatering fjerner understøttelsen af Flash Player. Er du glad for din Flash Player, kan du derfor overveje, om opdateringen er det værd.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Ennos 08-02-2014 13:51:33

Antutu viser på min HTC One næsten 2000 mere, end før jeg opdaterede. Der må alligevel være blevet effektiviseret en del fra 4.3 til 4.4.

0 0
Hhov 04-02-2014 21:01:07

Det er en htc one og lige opdateret. Virkede heller ikke med 4.3 android

0 0
Hhov 04-02-2014 20:59:25

Nogen der har en løsning med Bluetooth der ikke vil forbinde med bil radio
Den forbinder men springer fra efter 30 sek.

0 0
Aleksander Berg 31-01-2014 14:36:17

Efter jeg har opdateret min One, virker mit Wi-Fi ikke længere, og jeg er ikke den eneste! Nogen der har nogle idé om hvordan det vil blive fikset??? Tak

0 0
preben nielsen 30-01-2014 12:36:19

Havde lige behov for at få installeret standard recovery igen før opdateringe kunne rulle på, men derfra gik det uden problemer. Man opdager næppe forskellen på 4.4.2 og den 4.3 jeg kørte før, men det er nu rart at være helt opdateret. Nu skal vi bare lige se hvad Sense 6.0 medfører ;-)

0 0
ronni 29-01-2014 14:36:39

ja jeg kører custum rom. fra nogle der hedder omega. og kan klart anbefale det..

0 0
preben nielsen 29-01-2014 01:06:14

Tjekkede lige og yes... den downloader nu 4.4.2.

HTC I love you !

3 0
ronni 28-01-2014 18:30:28

jeg har en samsung galaxy s4 og har kørt med kit kat 4.4.2 i snart 2 uger. har ikke mærket sønderlig forskel siden 4.1 så der er ingen grund til det hype..

0 5
Robert 28-01-2014 20:13:15

Hvis du har kørt med 4.4.2 i 2 uger så er det garanteret Cyanogenmod.

3 0
Jonas 28-01-2014 17:29:40

er der ingen andre der mener at det er negativt at de stopper med at understøtte flash?

ved godt at "eksperterne" siger at det er færdigt på længere sigt..

2 0
Joergen Ramskov 29-01-2014 10:52:04

Efter min mening er det intet problem. Flash har været død på mobile enheder i længe, rent faktisk er det vel aldrig rigtigt kommet igang...

Er pt. ved at hente og installere opdateringen

0 0
28-01-2014 22:24:13

Flash har da ikke været understøttet længe.

0 0
Michael A 29-01-2014 10:34:22

Jo, i HTC's egne browsere har det været understøttet indtil-og-med 4.3.
Mange andre producenter har rigtig nok droppet det for længst, samt f.eks. chrome.

4 0
Kim Stæhr Hansen 28-01-2014 15:14:03

hmm og min lg g2 er stadig på 4.2 :(

0 0
28-01-2014 15:35:44

LG hænger generelt med deres opdateringer. Det var grunden til at jeg ikke sprang på G2. De mangler at bevise, at de rent faktisk servicerer deres kunder, efter man har købt telefonen. Ærgerligt, ellers fede telefoner de har præsteret på det sidste.

3 0
Klintø 28-01-2014 14:26:23

T9 tastaturet er tilbage :-)

1 0
Michael A 28-01-2014 13:36:10

Så gjorde HTC det igen. Helt med i front, foran Samsung, LG, Sony osv. Bare deres 4.4 bliver lige så stabil som 4.3 har været - så forbliver jeg en glad mand :-)

7 0
Kim Rieneck 28-01-2014 12:52:17

De glemmer helt deres billige mobiler og kunder der har dem typisk det gør andre firmaer ikke.

0 3
Daniel Jørgensen 03-02-2014 11:44:09

Hvis du vil have nyeste opdateringer må du købe en ordentlig telefon.. Længere er den faktisk ikke.. Du kan ikke forvente at der bruges ligeså lang tid på deres billige modeller som de dyre.. Det gør andre firmaer heller ikke nej.

0 0
Sebastian 28-01-2014 12:21:46

"Dermed bliver HTC One den første Android-mobil i Norden, der opdateres til KitKat, udover Googles egne modeller og Motorolas Moto"

Altså er det IKKE den første opdaterede KitKat telefon. Spøjs selvmodsigende sætning...

0 8
Robert 28-01-2014 19:59:29

Men det er jo rigtig nok at det er første producent som har været ind og efterbearbejde KitKat og lagt deres eget skin på, I forhold til Moto og nexus telefonerne.

4 0
Robert 28-01-2014 20:01:48

Hov glemte at tilføje min Note 3 er MEGET tæt på også at få KitKat da opdateringen er rullet ud i ca. halvdelen af Europa.

0 2