Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Runnymede - ny monstermobil i støbeskeen

HTC Runnymede - ny monstermobil i støbeskeen

Specifikationer og et enkelt billede af en Android-mobil med 4,7 tommer skærm er dukket op på nettet. Kodenavnet er Runnymede.

Foto: Androidguys.com.
Foto: Androidguys.com.
Foto: androidguys.com

I sidste uge præsenterede HTC den nye Titan-smartphone med en aldeles stor skærm på 4,7 tommer og Windows Phone 7 som styresystem. Der er imidlertid en Android-mobil med samme skærmstørrelse på vej, beretter pocketnow.com.

Ifølge sitets oplysninger er der tale om en enhed, som går under kodenavnet Runnymede. Den skulle blandt andet være udstyret med 1,5GHz-processor, 768MB RAM, otte megapixels-kamera, 1,3 megapixels frontvendt kamera og Android 2.3.4 Gingerbread som styresystem. Desuden medfølger et headset fra Beats, som angiveligt skulle hjælpe en usædvanlig god musikoplevelse på vej.

Efterfølgende fulgte androidguys.com historien op med ovenstående billede, der blandt andet skulle afsløre designet, hukommelsen (16GB eller 32GB), målene (103,6 x 70,63 x 9,9 mm) og priserne.

16GB-modellen er listet til 499 pund (ca. 4300 kr.) , og 32BG-udgaven er listet til 530 pund (ca. 4600 kr.).

Hvad siger I? True or false?
Skriv meget gerne din mening i kommentarfeltet nedenfor.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Nino 10-09-2011 20:10:35

Sådan et par Beats Solo der, koster normalt omkring 1.600 her hjemme. Er det bare mig eller hvis du trækker prisen af hovedtelefonerne fra, så får du en rimelig billig mobil. Jeg kunne da mega godt tænke mig et par Beats, så...
Flere af mine venner har et par og det lyder helt fantastisk! Har længe overvejet at købe et par ;)

0 0
Exert 07-09-2011 15:31:51

Jeg synes HTC har det med at negligere batteriet i deres telefoner. 1600 mAh til en 4.7 tommer skærm og 1.5 dualcore processor virker som en dårlig kombination.

Det virker som om, at det er Android-udgaven af Titan hvilket betyder en 4.7 tommer skærm med 800 x 480. Det er en fail i mine øjne, og uforståeligt når de samtidig sender en 3.8 tommer (Radar) med samme 800 x 480 på gaden. Kom nu HTC - større skærm = større opløsning.

Manglende mulighed for sd-kort virker også som et mærkeligt træk. HTC har tidligere nærmest tvunget brugerene til at bruge sd-kort ved at levere telefonen med meget lidt intern hukommelse (eks. Desire HD), men nu kan de så ikke bruge det kort hvis de vil fortsætte med HTC's topmodel...

Generelt tror jeg ikke den her bliver nogen særlig succes... hvis den er sand.

0 0
Cebastian 07-09-2011 17:31:42

Det er ikke dual-core. MSM8255 er en single-core, ligesom HTC Flyer :) Og 1600 er vel ok, men rigtigt nok. Så stor en skærm, så skulle man tro, at markedet var dem som brugte deres mobiler meget, og så skulle den gerne holde dagen ud ... :)

0 0
Jesper Søgaard 07-09-2011 15:15:34

Jeg har en Desire Z som arbejdsmobil og sammenligner jeg den med min SGSII så er farverne som nat og dag.

0 0
Jesper Søgaard 07-09-2011 15:15:33

Jeg har en Desire Z som arbejdsmobil og sammenligner jeg den med min SGSII så er farverne som nat og dag.

0 0
HrLaursen 07-09-2011 13:43:02

Hvorfor nøjes med Super LCD. FAIL FAIL... Har desværre selv en Desire HD. Skærmen stinker for vildt i forhold til SGS og ikke mindst SGSII.

0 0
Logik 07-09-2011 20:51:50

Prøv at se her; http://www.mobilsiden.dk/nyheder/ekspert-htc-vildleder-om-topmodellen-desire-hd,lid.13993/

Sorry to burst your buble

0 0
David 07-09-2011 21:21:38

"Sorry to burst your buble" Det må du nok sige! jeg hader at tage fejl, specielt fordi jeg altid bruger en del tid på at google mine påstande. Men der står stadig S-LCD i de fleste reviews osv.

0 0
Lund Poulsen 10-09-2011 17:04:42

Ja du har ofte travlt med at være den kloge, bedrevidende og meningsdropper David men ofte rammer du ved siden af ;) måske skulle du lige falde lidt ned he he

0 0
David 10-09-2011 18:27:05

Nu er mobiltelefoner jo også et følsomt emne :) men udover det skal du også være opmærksom på at der er flere ned mig der hedder "David", nogen gange bliver der henvist til ting jeg aldrig har sagt..

0 0
Logik 07-09-2011 21:29:17

Det er lige det.

Her er samme nyhed, bekræftet af HTC

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/htc-beklager-fejlinfo-om-desire-hd-skaerm,lid.14007/

0 0
Cebastian 07-09-2011 14:41:49

Min veninde har en Desire S, og jeg har en Desire med amoled, og forskellen er minimal. Farverne er ikke helt så skarpe, men det er slet ikke udvasket eller dårligt. :)

0 0
David 07-09-2011 15:04:48

Men har du sammenlignet med SGS2? Der er kæmpe forskel.. HrLaursen har en pointe

0 0
Cebastian 07-09-2011 17:28:30

True, men når skærmen virker fornuftigt, er det ikke noget at klage over. Igen. Du får ikke et dårligt billede. Du får et godt billede.

0 0
David 07-09-2011 15:04:47

Men har du sammenlignet med SGS2? Der er kæmpe forskel.. HrLaursen har en pointe

0 0
Lars 07-09-2011 14:23:41

nu er desire hd jo også kun lcd og ikke super lcd. Jeg mener sagtens super lcd kan være en fin skærm.

0 0
David 07-09-2011 15:03:43

Desire HD har super lcd

0 0
AllanL 07-09-2011 18:49:45

Øhh... Nej :) Desire HD HAR IKKE Super lcd. Den har KUN almindelig LCD.. Hvis jeg ikke husker helt forkert så fuckede HTC det op i deres første reklamespots og måtte derefter trække deres betegnelse S-lcd tilbage på Desire HD.

0 0
David 07-09-2011 19:48:51

Prøv nu at google det en lille smule! Det ER S-LCD Der var tvivl om det var amoled ligesom Desire.

http://desirehd.dk/forside/2010/10/htc-desire-hd-skærmen-s-lcd-vs-amoled/

0 0
Cebastian 07-09-2011 13:33:47

minder da lidt mere om en mid-range mobil med kæmpe skærm. Single-core 800x480 opløsning. .. :) Men med Beats Audio, nice. Så kan det være de også vil lave high-end mobil i alm. størrelser :D

0 0
Jesper Søgaard 07-09-2011 13:21:51

Jeg tror på nyheden og specs lyder meget realistiske. Dog lyder Runnymede som et projekt-navn. HTC's marketingsafdeling skal nok få det ændret til noget der klinger lidt bedre.

0 0