Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Sensation er officiel

HTC Sensation er officiel

Den blev lækket tidligere i dag, men er nu en realitet - HTC Sensation.

HTC Sensation, der tidligere blev lækket, er officielt blevet præsenteret under HTCs pressearrangement i London. 

Den har en 4,3” qHD (540x960 pixel) SLCD skærm i glas, og en krop i aluminium. Den er 16:9 format - altså rigtig widescreen.

Sensation har 8 megapixel kamera, og funktionen instant capture, der tager billederne hurtigere end nogensinde før, fortalte HTC under præsentationen. 

Den optager video i 1080p og 30 fps, og har en video-trimmer, så kanterne kan skæres til. 

HTC Sensation har også DLNA og HDMI-stik. 

Ny video-tjeneste

HTC Sensation har inkluderet HTC Watch, der er et bibliotek af film og tv-serier, hvor man enten kan leje eller købe adgang til indholdet. Vælger man at købe kan man overføre filmen eller tv-serien til fem forskellige HTC-enheder.

HTC Watch downloader film gradvist, så det er muligt at se filmene uden at skulle vente på, at hele filmen er hentet.

HTC Sensation kommer til Europa i midten af juni.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

tue 18-04-2011 13:52:20

vil de tidligere htc modeller få det nye sense?

0 0
JensHolm 13-04-2011 23:39:20

Kan det virkelig passe at der ikke sidder en LED over skærmen til at fortælle at mobilen lader op, man har fået en sms, misset et opkald osv. ligesom på fx HTC Desire? :( Det håber jeg den har, for ellers bliver det nok et no-go for mig...

0 0
JensHolm 14-04-2011 10:40:13

Nevermind, så på en video at det har den.. :)

0 0
Jim Flower 12-04-2011 16:33:55

Hedder det ikke HDMI-udgang? Og at HTCs Watch-service henter indholdet gradvist, betyder vist bare at den "streamer" indholdet, ikke sandt?

Jeg forstår stadig ikke hvorfor en teknisk ukyndig pige skal skrive for mobilsiden, når det ikke er hendes område.

0 0
Andreas 13-04-2011 12:49:10

Der er absolut intet galt i at skrive HDMI-stik: Der monteret et stik på telefonen, og dette stik overholder en HDMI-standard - altså et HDMI-stik..... BASTA!

Mht. din kommentar omkring streaming viser det, at du ikke har styr på begreberne. Hvis du læser det, som May skriver, lidt grundigere, vil du (forhåbentligt) forstå, at det rent faktisk er download: Filmen downloades til telefonen, men du kan begynde at se den før den er færdig. Ved streaming downloades filmdata kun til en cache/et midlertidigt lager på telefonen mens man ser den, men filmen kan ikke findes i sin helhed når man er færdig med at se den.

Så husk nu: Hvis du absolut VIL være en idiot og nedgøre folk skal du som MINIMUM have styr på begreberne.

Men du kan selvfølgelig også bare gøre som de fleste mennesker - hvilket vil sige at opføre sig ordentligt og komme konstruktive kommentarer.

0 0
B-Man 13-04-2011 12:38:21

Kan kun være enig med Mokka og Simon, find nu noget andet at gi' dig til.

0 0
Simon Kjær 12-04-2011 23:29:12

Klaphat...

Sådan kan det vist opsummeres... Det er da en omgang flueknepperi.

Find en anden side og slå dig løs på...

0 0
Mokka 12-04-2011 18:09:30

...og Jim Flower....Jeg forstår ikke at en "mobil/teknik-ekspert" læser Mobilsiden. Det er jo tydeligt at du ikke kan udvide din tekniske horisont her.

Så hvorfor kommer du tilbage??? Set over dine sidste indlæg er din eneste mission at påråbe fejl og mangler.

Der er helt sikkert formuleringer der kunne være mere præcise.....men sjovt nok er du ikke i tvivl hvad de enkelte formuleringer dækker over.

Så måske du skulle holde dig til de mere tekniske sider og lade os glade amatører læse Mobilsiden.

Jeg,persoligt, er træt af din "heksejagt" på May og i min optik er dit eneste formål med at læse Mobilsiden at påpege fejl og mangler.

Find dig et andet sted at lukke galde ud!

0 0
Alexander 12-04-2011 15:32:45

Slår den HTC Desire S og HTC Incredible S?

0 0
Klintø 12-04-2011 15:36:36

med flere længder...

0 0
Alexander 12-04-2011 15:38:15

Så venter jeg med at købe ny mobil! :-)))
Tak for svar

0 0
Jesper 12-04-2011 16:03:53

så kan man blive ved med at vente :)

0 0
Christian Carstensen 12-04-2011 15:11:36

125.5 x 65.4 x 11.54mm

0 0
JensHolm 12-04-2011 15:10:01

Hvor tyk er den?

0 0