Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Sensation har signal-problemer

HTC Sensation har signal-problemer

Flere medier rapporterer om problemer med signalet på HTC Sensation, i stil med de problemer iPhone 4 havde.

HTC Sensation er lavet i en aluminiums-body, hvilket angiveligt giver problemer med signalet på mobilen.

Holdes mobilen på en bestemt måde, hvor bagsiden berøres fra top til bund, forsvinder blandt andet Bluetooth- og Wifi-signalet.

Det er dog et lidt underligt greb, der udløser problemet, så spørgsmålet er, om det overhovedet bliver et problem ved normal brug af mobilen.

I de to videoer herunder har NordicHardware demonstreret problemet.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Shawn S. Ø 10-06-2011 08:13:23

Jeg oplever intet problem med min Sensation. Det er en super mobil og den drøner bare derud af.

0 0
Joddler 08-06-2011 21:15:39

Flere media rapportere at de ikke har problemer med dette signal problem, og nordic hardware har også været ude og sige at det tyder på en fejl på deres enhed, også slashgear siger de ikke har oplevet problemet på hverken dem fra UK eller dem fra USA, uanset netværk...

0 0
Brian Koch 08-06-2011 18:10:00

undrer mig meget over den meget hårde og uberettiget kritik som mobilsiden og John har fået for denne anmeldelse for mener da ikke han siger noget der forkert i anmeldelsen og den kritik man kommer med angående den karekter den får i forhold til galaxy s II er også helt ok fordi hvis man kigger på hvilken platform der er sket mest på er det helt klart på samsung's og kigger du på sensations forgænger og galaxy II forgænger så mener jeg helt klart at htc har udviklet sig mindst men det jo også hele deres koncept de bygger videre på at sense skal ligne hinanden og når det er sagt så det begge 2 fede mobiler som klart kan matche hinanden og vil nok umildbart vælge htc på grund sense hvor hvis man mere er til bedre skærm hurtigere mobil samt måske bedre kamera skal man nok vælge samsung

det var alt herfra forsæt det gode arbejde på mobilsiden læser med glæde jeres anmeldelser

0 0
johnny 08-06-2011 20:59:20

Der er faktisk lavet test hvor sgsii vinden men også test hvor HTC vinder

har set og prøvet begge og hastigheden er stortset ens.

Så ja det er 2 fede telefoner på hver deres måde, og det Sensation har ekstra i tykkelsen har SGSII jo i bredden

0 0
Brian Koch 08-06-2011 21:10:58

uden tvivl det begge fede telefoner og ved sensation har fået høvl af nogen anmelder for den har lidt lack i nogle menuer men går jeg stærkt ud fra er fordi sense er meget tungere og dybere end det der er på samsung galaxy s II

så valget står vel egenligt mellem enten er man til sense eller også vil man selv have lov til at præge telefonen

0 0
johnny 08-06-2011 00:07:47

Sjovt nok er det kun de aller dårligste netværk der forsvinder, og sjovt nok er det når telefonen bruges på en ikke naturlig måde, hvor imod Iphone gjorde det i en naturlig måde at holde telefonen på.

Må sige at Sensation er en fed telefon, og specielt når man tænker på de 3 stjerner den fik før antenne problemet nu er mobilsiden vel nede på 1.

Så det er godt nok cool af have en telefon der er så ringe i følge den tidligere test, hvor man selv bare er glad for den.

Siger godt nok mere om hvad de test er hver, nemlig at der ikke kigges på produktet men hvad man selv kan lide.

en af de ting der undrede mig var johns klage over vægten og tykkelsen i forhold til galaxyII, men ingen ros for den er smallere hvilket jo er lidt federe

0 0
toysoldier 08-06-2011 05:25:55

Jeg tror nu mere det er fordi du har bestilt sensation før der var lavet test af den, i forventning om at den ville være god. Nu har det så vist sig at den er ... hmmmmm. Nu forsøger du så at retfærdiggøre over for dig selv, at det var et godt køb selvom du inderst inde har fortrudt at du ikke ventede og købte en anden telefon.

0 0
johnny 08-06-2011 20:57:24

Faktisk

Nej, men det er nok fordi jeg har brugt HTC siden de kom og er super glad for sense og dens fubktioner, og så er SGSII godt nok alt for meget plasticlook for mig.

Men Sensation er bestemt på højde med de undenlandske tests resulter mere en Johns

0 0
August Larsen 07-06-2011 22:08:15

Sker det også hvis man ligger Sensation på et bord eller i sin lomme?
Det ville være et stort problem hvis man går der hjemme (Med WiFi connection) og skal downloadde noget, og så putter den i lommen...

0 0
Bepper 07-06-2011 16:20:45

Det er en feature som mobilen har for at hurtigt kunne stoppe afspilningen af ringe musik, eller stoppe overførslen af vovende billeder ægtefællen sender!

0 0
Jørgen E 07-06-2011 16:12:34

Som jeg har forstået det (GSM-Arena), så har det ikke noget med coveret at gøre, men det, at hånden fysisk blokerer for signalet. Halvdelen af bagsiden er i øvrigt plastik. At noget blokeret fysisk for et antennesignal kan man ikke give telefonen skylden for. Ved iPhone var det der i mod en "kortslutning" af to antenner der gav fejlen, og dermed en design-fejl. Sensation var i øvrigt annonceret som "uni-body", hvilket har vist sig ikke at være tilfældet.

0 0
thomasD 07-06-2011 15:59:07

Vil væde med at Jobs sidder og gnider sine små grådige hænder lige nu....

0 0
Søren 07-06-2011 15:53:22

Man skulle have uddannet sig til at blive antenne ingeniør i stedet, det ser ud til efterspørgslen er høj i mobilbranchen :D

Men nu står der problemer som iPhone 4 "havde" ? Har den ikke stadig det, og vi blot har lært at leve med det, fordi det ikke er noget der påvirker bemærkelsesværdigt ved almindeligt brug?

0 0
Lars Hansen 07-06-2011 15:48:07

nu sagsøger apple nok htc.

=]

0 0
Lennie 07-06-2011 19:30:21

Nice one... Mangler lige en "like" knap, for det var sku en nice kommentar :D

0 0
08-06-2011 13:14:01

haha thumbs up :D

0 0
Joddler 07-06-2011 15:12:54

Jep, der er flere medier der rapportere om dette "problem" MEN de rapportere alle sammen fra samme kilde: http://www.nordichardware.com/news/442-smartphones/43365-htc-sensations-lider-av-iphone-4-liknande-qdoedsgreppq.html

Dermed mener jeg ikke man kan konkludere noget som helst endnu, jeg og en kollega afhenter vores Sensation i efter middag og vi vil tjekke for problemet ;)

0 0
Mads 07-06-2011 15:30:58

Vil du så ikke skrive en mindre andemeldelse af den? Inklusiv hvad du synes om skærmen? :)

0 0
Joddler 07-06-2011 20:23:33

Der vil komme en anmeldelse af den inde på androidforum.dk
Inden alt for længe:-)

Dog kan jeg allerede nu afsløre at skarmen er meget klar, gengiver farverne meget naturligt, og når du læser tekst på qHD skærmen, fremstår teksten meget skarp!!

0 0
Svend Brinch 07-06-2011 14:57:32

Som skrevet før " Hvem ville holde sin mobil med flad hånd? Jeg ville ikke, for så taber jeg jo den " ;-)

0 0