Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Sensation kommer tidligere end forventet

HTC Sensation kommer tidligere end forventet

HTC giver nu et mere præcis tidspunkt for, hvornår HTC Sensation rammer butikkerne - og det bliver tidligere end først annonceret.

Da HTC præsenterede den nye topmodel HTC Sensation, blev lanceringsdatoen for Europa sat til midt i juni.

Men nu fortæller HTCs danske direktør for norden, Peter Frølund, til Mobilsiden.dk, at HTC Sensation kommer til Danmark endnu tidligere.

HTC Sensation rammer, i følge ham, de danske butikker allerede i løbet af maj - højst sandsynligt i løbet af de sidste to uger af maj.

Prisen er udmeldt til 4800 kroner uden abonnement ved salgsstart.

Læs også:
- HTC Sensation - de første tanker
Video: HTC Sensation: Her er den
HTC Flyer snart i butikkerne
HTC: Se HTC Sensation i vores konceptbutik
Her er prisen på HTC Sensation
Her er HTCs præsentations-video for Sensation

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

lasse 15-04-2011 20:33:25

har lig leget med den i kbh ,den er mindre end Desire HD men stadig 4,3 tommer ,sindsyg flot skærm micro usb og HDMI er samme stik ,der medfølger en adaptor,flot samle kvalitet,afgjort min næste tlf. glæd jer den er hurtig og lækker.

0 0
Skolekridt 15-04-2011 22:51:31

Kan du fortælle lidt mere. Bor nemlig i nordjylland og kan ikke lige se den i kbh. :(

Den adaptor der følger med. Er det til HDMI i tv. Og er det MHL. Eller er det en boks hvor HDMI køre fra den og op i tv. Og hvor oplader går der fra og til et el stik?
Ved du om der er etui med i salgs kassen? :)

Håber du kan svare på overstående?

0 0
lasse 16-04-2011 14:47:12

det er en lille microUSB MHL adapter der medfølger og ja lige ind i tv .... ifølge det de lige havd fået af vide ,stikket sidder på venstre side lige som på wildfire ,den kører med sense 3.0
og 2.3.3 virkelig en lækker tlf.
den er mindre end hd men som skrevet 4,3" ikke så meget spild plads omkring skærmen...
etui aner jeg intet om desværre...

0 0
Søren 15-04-2011 15:02:11

Jeg har lige snakket med CallMe, og de får telefonen ind til forudbestilling inden for et par dage siger de.
Meen, jeg er jo ikke meget for at bestille den, før jeg har hørt hvad eksperterne på mobilsiden siger :)

I ved vel ikke noget om hvornår I får jer et testeksemplar? :)

0 0
Shawn S. Ø 18-04-2011 11:52:08

Dan dig et overblik over hvad de forskellige toneangivende sider siger i stedet for kun at holde dig til en side som feks. Mobilsiden.

Ofte får du et langt bedre resultat ud af dette

0 0
Søren 18-04-2011 15:16:20

Tak for fif..
Men jeg har udmærkede erfaringer med mobilsiden, de ligger vægt på (for det meste) det samme som jeg selv.
De har ikke skuffet endnu, og så længe de ikke gør det, holder jeg mig til dem ;)

Dog skal det siges at man jo altid hører lidt hist og her rundt på det store net! :)

0 0
Shawn S. Ø 18-04-2011 16:20:01

Du må endelig ikke tro det her er en peget finger i forhold til Mobilsiden. Men kun en klar påmindelse om at hvis du vil have et klart billede af en mobil, så er det en fordel at se flere tests.

Hvis du kigger på div. tests her og andre sider så kan du se at der ofte er en meget stor forskel på resultatet. Og helt klart også hvor grundig en test er. Nogle gange er der både på Mobilsiden og andre steder funktioner de overser.

Jeg enig i at Mobilsiden gør sit bedste også selv om der er alvorlige svipsere(Incredible S) men fejl i test finder du mange steder.

Så igen for at få det bedste resultat er det godt at surfe lidt rundt ;)

0 0
Morten S 15-04-2011 13:34:43

... at det lader til at den bliver SÅ KÆMPE stor..!

0 0
Morten S 14-04-2011 20:35:54

Nogle der kan fortælle mig størrelsen på telefonen..??

Og her tænker jeg ikke på dimensioner, da de ikke siger så meget, mere en telefon man kan sammenligne med.!? Desire HD eller Incredible S...? Desire S..? Hvor stor bliver denne Sensation..?

0 0
Michael 15-04-2011 11:26:13

http://www.htc.com/www/product/sensation/specification.html

her er alt du vil vide omkring sensation

0 0
Skolekridt 13-04-2011 16:36:06

Nu skriver de jo dette flere steder på nettet:

Jeg har lige været i kontakt med HTC, og de siger, at det var en fejl med maj - vi skal regne med at se den på hylderne i Danmark i juni :)

F.eks. her: http://beep.tv2.dk/entry.php/id-400737.html

0 0
Claes 13-04-2011 12:48:15

Håber den kommer hos callme også, da de pleger at være godt til at lave nogle tilbud.

0 0
Lenny87 13-04-2011 11:05:57

Fedt, det var rigtig gode nyheder. :)

0 0