Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Sense 5 kommer til andre HTC-telefoner

HTC Sense 5 kommer til andre HTC-telefoner

HTCs nye brugerflade, der blev introduceret med HTC One, er på vej til andre HTC-telefoner – se hvilket modeller.

Med HTCs nye flagskib HTC One fulgte også en helt ny brugergrænseflade i HTC Sende 5.0 – En brugerflade, som mange HTC-ejere hurtigt kom til at savle over.

Derfor har det store spørgsmål, siden præsentationen af HTC One været: Kommer Sense 5? også til tidligere modeller?

Svare er til syneladende både ”ja” og ”nej”!

HTCs Facebook har en israelsk bruger spurgt, om opgradering af HTC One X til Sense 5, hvortil HTC svarer følgende:

”HTC will be offering upgrades to some of its existing devices in the next few months, including global variants of HTC One X, One X+, One S and the HTC Butterfly. Also, note that some features enabled by the new HTC One hardware will not be available in the software updates.”

Det er værd at bemærke, at det umiddelbart kun drejer sig om udvalgte topmodeller, og at ikke alle features vil være tilgængelige, da nogle er afhængig af ny hardware.

Kilde: HTC Facebook

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

kiss66 28-02-2013 19:16:51

De får ikke mig som kunde igen efter deres nummer med desire hd.

0 0
Malte 28-02-2013 10:01:06

Min kun 18 mdr. gamle HTC Sensation er stadig på Android 4.0.3 og kommer nok aldrig videre. Levetiden på en HTC mobil er øjensynlig omkring 12 måneder. Intet under, at det går dem dårligt.

0 0
Daniel Jørgensen 03-04-2013 19:24:43

Du får det til at lyde som om 18 måneder ikke er ret længe.. Det er det altså når vi snakker om mobiltelefoner..

0 0
August 28-02-2013 10:12:46

Så er den jo holdt opdateret i 18 mdr. Ergo kan du ikke klage, og desuden kan du ikke forvente, at HTC vil frigive noget som helst til dig, siden det er en ældre model.

0 0
Robert 28-02-2013 10:32:28

Du har da vist skyggeklapperne slået til, hvis hans telefon var holdt opdateret i 18 måneder så skulle hans 4.0.3 opdatering lige være rullet ud, og det kan jeg garantere dig, det er ikke tilfældet.

0 0
Klintø 28-02-2013 10:58:24

Sensation er fra Juni 2011....

0 0
Listapyssing 28-02-2013 11:04:58

Så ville det vel egentlig sige, at hvis den skulle opdateres i 18 måneder efter lancering, så burde den modtage Android 4.2, eftersom det udkom ca. 18 mdr. efter Sensation?
Det sker jo nok ikke, desværre :(
Hvis man vil gøre sig håb om at modtage opdateringer fra HTC, skal man for det første have en topmodel (hvilket Sensation også er) og dernæst skal man forberede sig på, at blive glemt ligeså snart der udkommer en ny topmodel - det er trist.

Jeg synes stadig det er et stort problem for Android, at vi modtager opdateringer så sent - også selvom producenterne til stadighed lover bod og bedring.

0 0
Peter Frederiksen 01-03-2013 01:43:53

Jeg syntes at Samsung har været rimeligt hurtig med Opdates..

4.2 er lige blevet lækket, så plejer der at gå et måneds tid..

S2 som har fået en fed update med fede features og TouchWiz UX, det tog lidt lang tid, som måske er den sidste, så Sammy har holdt deres 18 måneder.. (på S serien)..

Men man må håber HTC og LG har lært noget..

0 0