Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC smider lagring med i kassen

HTC smider lagring med i kassen

Med alle nye HTC-mobiler følger 3 GB storage i skyen hos Dropbox.

HTC har indgået et samarbejde med Dropbox, der tilbyder opbevaringsplads i skyen til alle dine filer, dokumenter, billeder med mere.

Med alle nye HTC-mobiler, der har Android 3.5 eller mere, følger 3 GB plads hos Dropbox.

De 3 GB opbevarings-plads er tilgængelige i et år fra aktiveringsdatoen, og ligges oveni den plads man i forvejen har hos Dropbox. Dropbox tilbyder lige nu 2 GB gratis opbevaring, så HTCs kunder får altså 5 GB plads, uden at have pungen oppe af lommen.

Også kunder med en betalt løsning får lagt de 3 GB oven i pakken.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Svend Ole Nielsen 25-10-2011 23:25:18

Og hvis man har en iPhone og downloader box.nets app får man 50GB hos dem. 5GB - pppppffff

0 0
Thomas Kristensen 26-10-2011 11:53:06

Jo men hvem gider at eje en iphone. Jeg vil hellere have 5gb med en HTC end jeg vil eje en iphone :-)
Vi har desuden også 25 GB gratis med skydrive :-)

0 0
Footiefan 27-10-2011 09:21:53

Åbenbart ret mange, hvis man kigger på salgstallene ;-)

0 0
bent c 25-10-2011 21:52:11

Problemet med plads er ikke løst med en Dropbox-account på min gamle Desire. Problemet her er at der kun er 175 MB plads på telefonens interne hukommelse. Det er skod. Jeg får hele tiden besked på, at nu er der næsten ingen plads tilbage. Og her taler vi om 10-15 MB - så hvad hjælper det med 5 MB i skyen?

0 0
Thomas Kristensen 25-10-2011 22:20:10

Hvor for du de 5 MB fra?

0 0
Dis 25-10-2011 16:26:11

Hej
Har lige opdateret min Desire til 2.3.Må stadig bruge Skandinavisk tastatur fra androidmarked og samtidig oplever jeg at tilpasningen af siden ved zoom heller ikke kører automatisk. Andre der har de problemer, eller skal jeg indstille anderledes.
M.V. H. Dis

0 0
25-10-2011 16:24:29

Det er rart at se HTC samarbejder med et firma som ikke låser ens data til HTC modsat hvad et vist æblefirma gør

0 0
Footiefan 25-10-2011 16:34:57

Surprise....... Første kommentar om en historie der intet har med Apple at gøre - er om Apple. Flot nok fandroid... ;-)

0 0
Thomas Kristensen 25-10-2011 17:55:42

Din kommentar er da ikke meget bedre :)

0 0
Footiefan 25-10-2011 20:50:37

Nåhh....

0 0
Thomas Kristensen 25-10-2011 16:28:39

Så vildt syntes jeg hellere ikke det er
Jeg har 3.5 GB dropbox som jeg har fået gratis
Og jeg kan få endnu mere, hvis jeg bare skaffer nogle bruger :)

Og det med at det kun er 1 år, er da helt tosset :)

0 0
Andreas Hein 25-10-2011 17:30:59

Glimrende tiltag ja, men kun for et år? Pis nu af med det der bondefangeri. "Her er en gave, du kan bruge den alt det du vil, men om et år tager vi den fra dig igen"... OM'er!

0 0
25-10-2011 18:02:44

Det havde jeg overset, så ja fantastisk er det ikke.

0 0