Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Titan - 4,7 tommer Windows Phone

HTC Titan - 4,7 tommer Windows Phone

HTC har præsenteret HTC Titan en Windows Phone baseret smartphone med 1,5 GHz processor og 4,7" skærm.

HTC vil ikke kun satse på smartphones med Android-systemet. I oktober kommer HTC Titan, som kører på Microsofts styresystem Windows Phone 7.

Smartphonen Titan er designet i et 9,9 mm børstet aluminiums-kabinet som omgiver touchskærmen på 4,7 tommer (480 x 800 pixels). Alt i alt vejer mobilen 160 gram.

Kameraet er på 8 megapixels og den fysiske kameraknap kan aktivere kameraet, uden mobilen er låst op. Det sikrer, at billederne hurtigt kan komme i kassen. Der er også mulighed for HD-videooptagelse i kvaliteten 720p.

Titan har en indbygget hukommelse på 16 GB der dog ikke kan udvides, da det ikke er muligt at sætte et microSD-hukommelseskort i mobilen.

Derudover har Titan alt i bluetooth, trådløst netværk, GPS osv. Processoren er i øvrigt på 1,5 GHz.

HTC Titan koster ved salgsstart omkring 4.500 kroner uden abonnement.

Specifikationer på HTC Titan

- Processor: 1,5 GHz
- System Windows Phone (version Mango)
- Hukommelse: 16 GB / 512 MB RAM
- Mål: 70,7 x 9,9 x 131,5 mm.
- Vægt: 160 gram
- Skærm: 4,7" Super LCD-skærm med 480 x 800 pixels
- GPS, Bluetooth, trådløst netværk
- Kamera: 8 megapixels med dobbelt LED-fotolys
- Video: 720p HD videooptager
- Batteri: 1600 mAh

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

brian jensen 11-10-2011 13:02:55

har lige modtaget min titan, dang den er nice. og selv om det er en 4,7" så føles den faktisk mindre eller samme størrelse som min dhd.

0 0
Alfix 05-09-2011 23:13:35

I CRUSH YOU!

0 0
Alfix 05-09-2011 23:13:55

Sagde Titan til de andre.

0 0
blackknightdk 02-09-2011 12:19:55

hejsa.. nogen der ved om der er smileys når man skriver sms'er og om man kan vælge t9 tastatur??

0 0
NK 02-09-2011 12:40:24

Der er t9 tastatur i mango versionen, men ikke i den version der er på eksisterende mobiler. Der er smileys :)

0 0
blackknightdk 02-09-2011 13:02:09

bare så vi er enige. små gule fine smileys ??:-)

ok,så er det bare med at købe omnia 7 og så vente på mango kommer til den:-)

0 0
NK 02-09-2011 13:18:22

Som det er nu er der kun tekstbaserede smileys som denne " :) " men de gule banditter kommer vist også i mango updaten. Har selv lige købt omnia 7 og kan kun anbefale den.

0 0
blackknightdk 02-09-2011 14:03:32

nøjagtig den jeg kraftigt overvejer at købe koster jo kun 1800 kr i tyskland..
De ting der holder mig lidt er blandt andet navigation på win7. For mon ikke den kommende nokia win7 har nokia maps..

Hvor har du læst henne at man kan vælge det klassiske telefon tastatur(t9)når mango udkommer??

0 0
Logik 02-09-2011 15:07:18

Navigationen i Bing maps selv i betaen, er fremragende. Jeg har brugt den flere gange herhjemme og i Storbritanien. Ingen problemer overhoved i bil eller på gåben.

Men jo, Nokia's WP telefoner har Nokia Maps.

T9 er jo bare en stavekontrol/ordbog og ja det har den.
Tænker du på det her tastatur: http://iphoneroot.com/wp-content/uploads/2009/02/t9.png

0 0
blackknightdk 02-09-2011 16:23:55

nemlig lige nøjagtig det tastatur det kalder mange t9 smiler

med mango har den så det??

0 0
Logik 02-09-2011 21:39:07

Jeg kører pt. build 7112, men kan umiddelbart ikke finde det.

Det kan være det kommer i RTM, ellers må du finde et app

0 0
San 05-09-2011 11:55:32

Nope ingen gule banditter i RTM versionen på min Omnia 7. Nokia Maps skulle meget gerne blive frigivet på ALLE WP 7 telefoner, da de er partner med MS... hvert fald de sidste info omkring dette, bliver fedt ;-D

0 0
blackknightdk 05-09-2011 12:56:10

har da læst og set grafiske smileys på mango den endelige version:-)
Mon ikke nokia maps kun bliver med nokia telefoner

0 0
Ove Andersen 02-09-2011 09:29:27

Det er godt nok en stor skærm.. Og en lidt stor telefon. 1 cm brede ene Desire og 1½ cm højere. Men man skal nok have den i hånden for at føle hvor stor den faktisk er.

Og det er vist både godt og skidt telefonen kan "låses" op med et tryk på kamera knappen - kan vel give mange sorte billeder i lommen samt bruge en masse strøm?

0 0
Jesper 02-09-2011 10:32:45

Tjah, man skal dog holde knappen nede i et par sekunder, før den aktiverer kameraet!

0 0
Allan 02-09-2011 11:58:38

Hmmm, der røg ideen med at få hurtige billeder i kassen...

0 0
Bo 02-09-2011 19:29:43

Den idé røg da vist forhåbentlig da du læste, at det er en mobiltelefon det drejer sig om.

0 0
Allan 03-09-2011 08:08:02

Bo, jeg henviste såmænd blot til denne del af artiklen: "Kameraet er på 8 megapixels og den fysiske kameraknap kan aktivere kameraet, uden mobilen er låst op. Det sikrer, at billederne hurtigt kan komme i kassen". Det er jo nok desværre bare HTC's marketingmaterialet, der bliver gengivet af forfatteren til artiklen uden reelt at tænke det igennem først...

0 0