Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Touch HD kommer i dag

HTC Touch HD kommer i dag

Mandag den 24. november er Touch HD-dag i Danmark.

Her er Touch HD ved siden af Touch Diamond.
Her er Touch HD ved siden af Touch Diamond.

Efter forskellige rygter om forsinkelser ligger det nu fast, at HTC's nyeste enhed er ankommet til landet. Det betyder at mandag er launch-dato.

-  "De første sendinger er ude, så HD kan sælges fra mandag", fortæller HTC Danmark til Mobilsiden.dk

Prisen ventes, at ligge på 4.500 til 4.800 kroner uden abonnement. Desuden vil produktet være, at finde hos de fleste store teleselskaber.

Mobilsiden.dk påbegynder nu en stortest af produktet.

Om produktet
HTC Touch HD har en 3,8 tommer widescreen med opløsning på 480 x 800 pixels. Det er uden tvivl en af markedets vildeste skærme på en mobiltelefon!

Hovedkameraet har autofokus, og er på fem megapixels, mens frontkameraet er standard VGA-kvalitet.

Den indbyggede hukommelse er 288 MB Ram, og der kan tilføjes yderligere 8 GB via microSD-udvidelsesporten.

Som noget nyt fra HTC har Touch HD 3,5 mm standard jackstik til hovedtelefoner.

Læs også...

- HTC Touch HD - de første indtryk
Flere billeder af HTC Touch HD  
- HTC Touch HD er nu bekræftet


HTC Touch HD - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mobilsiden.dk 24-11-2008 15:05:27

Jeg har netop talt med 3, som fortæller at Touch HD kommer i deres butikker medio december. Der skal nok smides egen software ind over, hvilket nok forklarer forsinkelsen.

0 0
Palle Ladbye-Hansen 24-11-2008 15:41:21

Det er rart, at alle medarbejdere hos 3 er opdateret med hvad der sker. Suk ... man skulle forvente, at de i salgsafdelingen vidste hvad de lavede :-p

Men rart at høre at den er på vej, men sgu' en skam at man skal vente så længe endnu.

0 0
Kennyl 25-11-2008 00:26:27

hørt!

0 0
Kennyl 25-11-2008 00:25:18

hørt!

0 0
Palle Ladbye-Hansen 24-11-2008 12:42:29

Vil lige nævne, at jeg netop har snakket med 3's salgsafdeling der ikke har noget kendskab til, at den skulle komme i handlen i dag. Faktisk så vidste de ikke engang om den blev taget i sortiment.

Ser ud til, at det er en historie der er startet uden hold i virkeligheden ... trist, for havde ellers regnet med et smut forbi forhandleren i dag.

0 0
Mobilsiden.dk 24-11-2008 13:50:29

Hej Palle. Jeg har netop talt med HTC igen, der bekræfter, at Touch HD kommer hos "de fleste store operatører". Men naturligvis kan der være forskel på, hvornår de rammer butikkerne. F.eks. kommer produkter jo traditionelt lidt senere hos 3 end andre steder.

0 0
Kennyl 24-11-2008 13:00:03

Æv. Men man burde vel også have set den med et abonnement nu så, og det er der ihvertfald ikke på mobilpriser: kortlink.dk/mobilpriser/5zpt
:(

0 0
Mobilsiden.dk 24-11-2008 13:51:03

Hej Kennyl. De skal nok komme med. Nu er den jo først lige frigivet til salg :-)

0 0
Kennyl 25-11-2008 00:22:40

ja ved det godt. man er bare utålmodig og har set alt der er om den ;o) så nu venter jeg til den kommer med et fornuftigt abonnement og så nupper jeg den.
men får heldigvis touch pro på arbejdet en af de nærmeste dage, så kan jeg lege med den imens.

0 0
peter 24-11-2008 12:05:43

Jeg har tjekket de store teleselskaber om de har touch hd, og ingen har den! Har også spurgt en fra telia, og hun sagde at de ikke havde den på lager! Så hvad mener i med at den kommer ud i dag hos de storeselskaber? Ved i hvornår den kommer ud med abonnement?

Hilsen en ivrig to be touch hd ejer :P

0 0
Zee 25-11-2008 09:13:43

Det ser faktisk ud til at den er kommet ud til nogle af butikkerne, i fredags var der INGEN der havde den på lager, men hvis man tjekker på mobilpriser.dk nu ser det ud til at flere af butikkerne der sælger den uden abb. har fået den hjem, f.eks. har denne butik 7 på lager:
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60016&prodid=176194

0 0
Kennyl 24-11-2008 12:29:35

Ja, har heller ikke set den mange steder, men stødte på den her:
http://pdauser.dk/news.php?id=322&p=news
http://tele-online.dk/product.asp?product=17613

0 0
22-11-2008 22:08:13

jeg tror også jeg venter på den jeg overvejer meget stort om jeg skal tage den på Mandag Altså HD eller Touch PRo

0 0
Kennyl 21-11-2008 18:38:46

Det var en god nyhed, både at den kommer på mandag, og at i nu laver en stortest (håber det også bliver som video).
Har set en masse anmeldelser af den, men lægger meget vægt på hvad i har at sige. Har set nogle klip af HD'eren hvor videoafspilning hakker lidt i det, når det afspilles :(

0 0
Mobilsiden.dk 22-11-2008 10:41:28

Hej Kennyl. Tak for dit input. Jeg kan oplyse, at vi påbegynder vores test af produktet her i kommende uge. Naturligvis laver vi en stortest i flere dele som vi har gjort med andre store produkter. I dette tilfælde kommer den i "dagsdele" skrevet som testen skrider frem. Hvis du ikke kan vente, kan jeg anbefale vores "første indtryk" vi lavede for noget tid siden: http://www.mobilsiden.dk/index.php?aId=6826

0 0
Kennyl 22-11-2008 16:36:17

Det har jeg da allerede ;) Men ellers tak :)
Jeg tror ikke der er det materiale af HD på nettet jeg ikke har læst/set :)