Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC udruller Sense 3.0 til Incredible S

HTC udruller Sense 3.0 til Incredible S

En opdatering, som indeholder 3.0-versionen af HTC's Sense-brugerflade, har nået flere franske Incredible S-brugere.

HTC Incredible S.
HTC Incredible S.

Der er gode nyheder til mobilbrugere med HTC Incredible S i lommen.

Ifølge htc-hub.com bliver der i øjeblikket udrullet en opdatering, som giver lidt nyt liv til telefonen i form af 3.0-versionen af HTC Sense - selskabets egen brugerflade, som er lagt hen over Android styresystemet.

Opdateringen kan hentes OTA (over the air) og har i hvert fald ramt Frankrig. Der skulle efter sigende være tale om download af 228 MB.

HTC Incredible S så dagens lys under Mobile World Congress i Barcelona i februar med Android 2.2 Froyo. I foråret blev den opdateret til Android 2.3 Gingerbread.

Har du haft held med at opdatere til HTC Sense 3.0? Hvilke forbedringer kan du i så fald berette om? Skriv gerne i kommentarfeltet nedenfor.


HTC Incredible S - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Thomas 12-12-2011 14:55:09

Jeg har selv en sensation XL.

Mener dog der er alt for mange små irriterende fejl i telefonen, der gør at jeg langt bedre kan lide både iPhones enkelthed og funktioner og Galaxy S2 som kører virkelig hurtigt og effektivt.

Så jeg er ikke meget for HTC udover designet.. Desuden de nye dr. dre in ear propper, de sidder bare ikke godt i ørerne.

Så den ryger nok på dba snart, bruger fortsat min helt gamle iPhone 3GS istedet. Så den nye XL kommer bare til at samle støv.

0 0
Ture 12-12-2011 20:35:18

Øhm ok, thanks for sharing!;-)
Intet i din kommentar har noget som helst at gøre med noget i denne tråd!... Men den gav mig da et smil på læben!:-)

0 0
Lindberg 13-12-2011 00:46:46

Det er da forståeligt man har en frustration over et produkt man har købt, og den frustration vil man gerne dele med nogen.

Jeg er enig i at HTC's telefoner bare ikke er lige så flydende i brugeroplevelsen som Samsungs og Apples bedste produkter.

0 0
Ture 13-12-2011 13:09:39

Hvorfor skal alle tråde dreje sig over i en diskussion oom hvilken der er bedst. Jeg er personligt ligeglad med at der er en, som stadig er glad for en gammel Iphone eller at nogle synes at brugeroplevelsen er god på en Samsung tlefon og jeg synes at man have lidt debatpli, og forsøge at holde sig til emnet.
Hvis man har et udestående med Sensation XL, så skriv det i en tråd, der omhandler netop den telefon.
Denne tråd bør handle om Sense-opdateringen til Incredible S!

0 0
Lindberg 11-12-2011 01:40:49

Hvorfor skal Desire S ikke have opdateringen også. Den er da lige så ny som Incredible S og Desire HD og har samme specs.

0 0
Alexander 11-12-2011 09:35:44

Sense 3.0 er ude til Desire S - mine venner har fået opdateringen ota!

0 0
Didsmi 10-12-2011 17:30:48

Andre end mig der har bemærket at batteritiden er blevet en hel del bedre?

0 0
Ture 10-12-2011 23:43:45

Ja, jeg oplever også en bedre batteritid.

0 0
Ture 10-12-2011 14:13:00

Det skal lige siges at det jo samtidig er en opdatering af android fra 2.3.3 til 2.3.5.

0 0
Lucas 10-12-2011 12:50:31

Jeg fik opdateringen i går og synes at det er bare en fed opdate. Det hele kører bare smooth over hovedt ingen forsinkelse bare bliv ved på den måde htc

0 0
IMads 09-12-2011 18:09:03

Jeg fik opdateringen i går og telefonen kører helt i top, godt smooth interface. Market opdateringen kom samtidig med sense 3.0. elsker lock-screen. Men nogle gange går min live bagrund i stå, er der nogle der har haft det samme?

Super opdatering!

0 0
Ture 09-12-2011 13:53:50

Eneste problem var at alle mine optagede videoer forsvandt.
Det hele kører mere smooth og noget hurtigere efter opdateringen. Desuden har kamera, album, vejret og kalender fået et løft og opdateringen af android marked kom samtidig.
En fejl med ikonbillederne i mapperne er rettet i den nye version. Fin lockscreen, som giver rigtig god mening, med hurtig adgang til telefon, email, kamera og sms. Jeg skulle dog lige genstarte en gang yderligere efter update inden det kørte ordentligt.
Man kan nu(kunne man det tidligere?)lukke alle eller enkelte programmer, der kører i baggrunden under fanebladet hurtigindstillinger.
Synes at alle startskærmene har fået et lidt mere blegt udseende!... Er det bare mig?

0 0