Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC udsender opdatering til HTC One X

HTC udsender opdatering til HTC One X

En softwareopdatering til HTC One X er netop nu på vej ud til mobilerne.

HTC One X. (Foto: Mobilsiden.dk).
HTC One X. (Foto: Mobilsiden.dk).
Foto: Mobilsiden.dk

Købere af HTC One X kan se frem til en snarlig opdatering af deres ny-købte smartphone.

Versionsnummeret er 1.28.401.9 og selve opdateringsfilen fylder 23,85 MB. Der slettes ikke data på telefonen, i forbindelse med opdateringen.

Der er endnu ikke forlydener om, præcist hvilke rettelser eller nyheder, at software-opdateringen indeholder.

Der kan søges efter den nye software via Indstillinger – Om – Softwareopdateringer – Kontroller nu.

HTC One X bliver opdateret. (Foto: Mobilsiden.dk).
HTC One X bliver opdateret. (Foto: Mobilsiden.dk).

Læs også:
- HTC One X - læs den store test
- Web-TV: Se testen af HTC One X


HTC One X - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Batman 19-04-2012 14:03:02

Er der andre der har problemer med at multitaske med One X.
Min lukker programmerne delvis eller helt ned når jeg skifter mellem faner.???

0 0
Robert 19-04-2012 09:58:23

Det er en fin opdatering for os som havde forventet lidt mere af Tegra 3 processoren, spil kører virkelig bare ovenud fantastisk nu. Et par opdateringer mere til at rydde diverse fejl af vejen så kommer denne telefon til at kunne holde et godt stykke tid!

0 0
cJoey 19-04-2012 08:53:34

Kig lige endnu en gang på denne sætning, John:

"Der er endnu ikke forlydener om, præcist hvilke rettelser eller nyheder, at software-opdateringen indeholder."

Alle der har taget folkeskolens afgangseksamen burde kunne skrive bedre end det der...

0 0
Rinas Tamidi 18-04-2012 15:13:54

Jamen så må du gå ind med den, fordi min er slet ikke sådan !
Jeg har overhovedet ikke haft noget med min, jeg er virkelig blevet glad for den, og jeg kommer fra Iphone 4S!
Derfor jeg skrev at mobilsiden ikke har ret i det de skriver !
:)

0 0
Dan Mørk Frandsen 18-04-2012 16:01:30

hehe har fået den byttet 2 gange allerede. smutter lige ud i morgen og høre hvad de siger igen igen

0 0
Rinas Tamidi 18-04-2012 14:54:55

Jeg har lige modtaget min opdatering, men det ser ud til at de har fået det hele til at virke. eller det meste...
Men jeg er super glad for min, og alle de punkter hvor Mobilsiden har sagt de oplever den er dårlig, passer ikke. jeg har haft min i 2 uger nu, og den kører 100000 gang bedre end en Iphone 4s...

0 0
Dan Mørk Frandsen 18-04-2012 15:03:16

min skærm flikker stadig når der er grå baggrund, så man kan se at det flimmer lidt. det har den ikke rettede på min.

0 0
Dan Mørk Frandsen 18-04-2012 12:51:04

Builddate 14 april 2012
New HBOOT 0.94
New RADIO 1.26.401.2
Force GPU still not working
Sense Calander widget crashing fixed
HTC Calander double dates has been fixed
EA Games app not included
Speed improvement
HTC Sense not crashing anymore
Screen glitches are gone
Playing Tegra3 optimized games feels better now, have not had any lag yet
No 3.x kernell :(
HTC Gallary playback goes smoother
NvCPLSvc.apk not fixed :S
ICS detection improved, dots removes in Youtube app
Beats audio improved, no more skipping
Non-Sense widget scrolling is now smooth
Live Wallpaper pausing while going to other pages is still pressent
HTC Teeter running smooth now


Ved ikke om den passer.

0 0