Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC vælger ny strategi fra 2012

HTC vælger ny strategi fra 2012

HTC vil fra det nye år udgive færre, men bedre mobiltelefoner på markedet.

HTCs strategi på mobilmarkedet ændres fra 2012.

Producenten vil nu til at fokusere på, at få kvalitetsprodukter på markedet. Det betyder også, at der bliver lanceret langt færre produkter fra det taiwanesiske firma i 2012 end vi har set hidtil.

En kilde fortæller til bgr.com, at HTC planlægger at udgive en telefon d. 5. februar 2012. Der bliver tale om en Titan-lignende telefon med et 4,7 tommer display og 4G. Det skulle ifølge hjemmesiden være den første Windows Phone med LTE.

Desuden skulle HTC også komme med et nyt flagskib til Android, i starten af april 2012.

Kilden angiver, at telefonen kommer til at hedde HTC Elite og skulle være udstyret med Android 4.0 - Ice Cream Sandwich.

Kilde: Bgr.com

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Peter 23-12-2011 13:31:40

Så kommer der ikke flere telefoner med Windows, hvis de fokusere mere på kvalitet :-)

0 0
23-12-2011 14:04:29

Nej de kommer med DOS istedet

0 0
Kim 23-12-2011 14:02:13

Rolling rolling rolling, look at Peter trolling...

0 0
22-12-2011 11:53:01

HTC vil til at levere kvalitetsprodukter, er det ikke det samme som at sige at de mener deres produkter ind til videre ikke har været kvalitet!?

0 0
Kim 22-12-2011 12:04:02

Tilføj et "udelukkende" og sætningen er helt fin.

0 0
22-12-2011 17:15:31

Det ville give mere mening. Hvis man læse kilden står der dog løst oversat "fokusere mere op kvalitet", hvilket er noget helt tredje, uanset er det ligegyldigt så længe de ikke kommer med en kvalitetsparameter. Den vigtigste del af artiklen(kilden) er efter min mening at de vil udgive færre mobiltelefoner, hvilket vel også er på tide.

@DX jeg har været en af mange lykkelige ejere af en HTC Desire, men pt har jeg ikke en HTC. Dog var det mest en kommentar til den måde HTC udtrykte sig på.

0 0
DX 22-12-2011 12:03:52

Kan forstå at DU ikke har HTC PeterL

0 0
Kim 22-12-2011 10:18:30

Menes der den første HTC WP med LTE? For Nokias Lumia'er er jo allerede ved at blive klargjort lidt lancering på det Amerikanske marked?

http://www.winrumors.com/verizon-and-att-reportedly-testing-lte-nokia-lumia-windows-phone/

0 0
Kim 22-12-2011 12:12:08

Har lige læst din kilde, der må du sgu komme lidt bedre ind i kampen. Der står tydeligt, at det bliver HTC's første WP tlf hos AT&T med LTE.
Intet om at det skulle være den første LTE WP tlf i USA - ud fra artiklen i sig selv, kunne HTC allerede være repræsenteret med en WP LTE tlf i USA nu.

0 0
Kim 22-12-2011 11:05:13

Og hvad jeg så ikke vidste var, at Lumia 710 allerede ER lanceret med LTE...

http://www.youtube.com/watch?v=Vanrb5Mzs1A&feature=relmfu

0 0