Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTC Wildfire opdateres nu til Android 2.2 Froyo

HTC Wildfire opdateres nu til Android 2.2 Froyo

Først Desire, så Legend og nu HTC Wildfire. HTC sender i disse dage Android 2.2 Froyo ud til Wildfire.

HTC Wildfire
HTC Wildfire

Indehavere af HTC Wildfire kan glæde sig over, at mobilens grundlæggende styresystem Android, nu opdateres til version 2.2, præcis som det tidligere er sket med modellerne HTC Desire og HTC Legend.

Det fortæller flere brugere af Mobilsiden.dk, som i dag er begyndt at modtage den nye Android-version. 

Opdateringen betyder blandt andet, at flere af mobilens funktioner kører hurtigere og mere stabilt end tidligere.

Opdateringen sendes ud via mobilnettet (FOTA - Firmware Over The Air). Mobilen vil altså selv sige til i displayet, når den er klar til at blive opdateret. Det kræver ingen kabler eller tilslutning til en computer, for at installere Android 2.2 på HTC Wildfire.

Det anbefales at slå det trådløse netværk til, inden opdateringen hentes ned, da den fylder ret mange megabyte, og derfor kan blive en dyr fornøjelse. 

Tag backup af data!

Opgraderingen til Android 2.2 er en stor system-opdatering. Derfor kan nogle brugere opleve, at mobilen bliver sat tilbage til fabriksindstillingerne.

Beskeder og applikationer kan altså gå tabt ved opdateringen. Derfor anbefaler HTC, at man tager backup af vigtige data.

Det skal dog nævnes, at indhold på SD-hukommelseskortet ikke berøres af denne update.

Læs også:
- HTC Legend får nu Android 2.2
- HTC Desire med Android 2.2


HTC Wildfire - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Erik Nedergaard 04-01-2011 22:42:28

Jeg bliver snart utålmodig, ved nogen hvor lang tid der kan gå før man modtager opdateringen ? Erik

0 0
Mobilsiden.dk 05-01-2011 21:09:19

Hej Erik

Opdateringen er udsendt forlængst.
Det lyder næsten som om, at du skulle prøve at kontakte HTC's kundeservice.

0 0
ricky 22-12-2010 13:01:14

Har løst det.
Gik ind under menu / indstillinger / programmer / ad-programmer / alle-programmer /kalender + kalender-widget og ryd -data og + cache*** wupti så køre den igen. :-)

0 0
Thomas Andersen 21-12-2010 06:15:52

Det er ret sjovt at nogen af jer, har problemer efter opdateringen. jeg må godt nok sige, at min genstartet et par gange af sig selv til den faldt helt på plads. men nu køre den super, og hurtig. og har bedre wi-fi dækning end før

0 0
Kim Rieneck 21-12-2010 07:56:31

Det sammen syntes jeg har slet ikke haft problem med min mobil og den er blivet mere hurtig både med net og programmer det har nok noget med hvordan man behandler sine ting.

0 0
Mathias Flarup 21-12-2010 14:37:56

Hvad snakker du om Kim Rieneck?
Selvom man nu behandlede sine ting dårligt, hvordan skulle kalenderen så forsvinde?
Og i øvrigt en mærkelig kommentar at komme med når det muligvis er en fejl i opdateringen? - Jeg behandler i hvertfald altid mine telefoner ordentligt!

0 0
Kim Rieneck 21-12-2010 15:34:13

Så lidt mærklig vi andre som har sammen mobil og sammen opdateringen ikke får den fejl det var det jeg snakker om.

0 0
Mathias Flarup 21-12-2010 17:50:32

Der er åbenbart ligeså mange som har en mangelfuld opdatering, som folk der har en funktionsdygtig opdatering!

0 0
Mathias Flarup 20-12-2010 22:28:15

Hvorfor siger min telefon at jeg ingen kalender har når jeg vil oprette en begivenhed. Når jeg så vil oprette en ny kalender kan jeg ikke få lov til det..!

0 0
ricky 22-12-2010 12:11:37

har det samme prob her.
men ellers den køre den godt.
htc legend

0 0
peter 20-12-2010 18:15:42

hej :)jeg ville bare lige spørge om der er nogle der ved om der er en special tidsperiode på opgraderingen ?. Har nemlig tænkt på at købe en , men det bliver først om ca 2 uger, så det ville være meget rart at vide om den kan opdateres til den tid :) :)

0 0
Mikkel 20-12-2010 19:30:58

Findes der en opdatering er altid tilgængelig. Men hvis du først køber din nye mobil om 2 mdr er det meget muligt at den allerede er opdateret.

0 0
Kim Rieneck 20-12-2010 18:31:30

Det står der ingen steder noget om desværre

0 0
Jeppe Andersen 20-12-2010 18:04:38

Kan man ligesom på Desire lave sin mobil om til en wifi router via 3G forbindelsen?

Dette er alt afgørende for om jeg skal have Wildfire

0 0
phoenix 20-12-2010 21:03:23

Ja, med 2.2 opdateringen kan du bruge din wildfire til at virke som en router.

0 0
Kim Rieneck 20-12-2010 18:30:52

Jeg har trådløs netværk på når jeg hjemme og i toget.

0 0
re-typed 20-12-2010 15:54:06

Kan man med den nye opdatering køre angry birds uden lag?, og hvor den køre ligeså godt som på desire og de andre htc mobiler? =)

0 0
Kim Rieneck 20-12-2010 16:11:59

Den virker bedre end på 2.1 syntes jeg

0 0
re-typed 20-12-2010 16:14:02

er det med eller uden lag? ;)

0 0
Kim Rieneck 20-12-2010 16:45:37

Hvad betynder lige lag???

0 0
re-typed 20-12-2010 20:44:16

altså når jeg spiller angry birds på en wildfire hakker den meget, altså går i stå og starter igen :P
ved ik lige hvordan jeg ellers skal forklare det :)

0 0
re-typed 20-12-2010 20:46:02

gør den det =)

0 0
phoenix 20-12-2010 20:56:45

Lag er vel bare at spillet "hakker" i det, og det er dog ikke min oplevelse at angrybirds lagger med froyo.

0 0
prp 20-12-2010 14:26:10

efter opdateringen indlæser den data som tager en evighed og derefter kommer med en fejl som man skal tvinge til at lukke, kan ikke komme videre.......

0 0
Kim Rieneck 20-12-2010 14:42:46

Det gjorde min slet ikke jeg ved ikke hvorfor din gør det desværre.

0 0
prp 20-12-2010 15:54:22

var nødt til at lave en mobil nulstilling, så kørte den ! :)

0 0
djpede 20-12-2010 12:50:38

Det kræver ingen kabler eller tilslutning til en computer, for at installere Android 2.2 på HTC Legend. mener i ikke wildfire

Læs mere: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/htc-wildfire-opdateres-nu-til-android-22-froyo,lid.13786/?redirect=1#ixzz18eTZzvzY

0 0
Mobilsiden.dk 20-12-2010 21:01:52

Ups. Det retter vi lige...

0 0
Kim Rieneck 20-12-2010 12:20:51

Hejsa alle min data var der da den start op igen.

Jeg fik intet at vide, var selv inden og hente den via om telefonen, den er blivet mere hurtig ja.

0 0