Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   HTCs nye Windows Phones er nu i butikkerne

HTCs nye Windows Phones er nu i butikkerne

HTC Radar og HTC Titan kan nu købes i Danmark.

En billig og en dyr. Sådan kan henholdsvis HTC Radar og HTC Titan beskrives.

Det er HTCs seneste enheder baseret på styresystemet Windows Phone, som også Nokia senere på året, vil benytte i deres smartphones.

Ifølge Mobilpriser.dk kan HTC Radar med 8 GB hukommelse, købes hos f.eks. CDON.com og Happii til lige omkring 3.000 kroner. Også Call Me har produktet på hylderne.

HTC Titan koster omkring 4.500 kroner. Den har 16 GB indbygget hukommelse og sælges gennem blandt andet Telekæden.

Læs også:
- Web-TV: Se Windows Phone på dansk
- Se billeder af HTC Radar og HTC Titan

Web-TV: Se de nye Windows Phones

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Henrik 16-10-2011 15:58:59

hælder mest til Radar modellen, tror den anden bliver en tand for stor, men ser bestemt ud til at være lækker også (Titan).

@Frederik J: er du sikker på og med stats garanti at du får dansk sprog på din mobil??? ved godt de har lovet det...men her skræmmer sporene lidt fra android mobilerne ( min lg optimus 2x) Mon man kan regne med microsoft sender hurtigere opdateringer ud til mobilerne, jeg er kunde hos telmore hvis det har nogen betydning?

0 0
Frederik 16-10-2011 21:00:49

Henrik,

Nej det er jeg ikke. Jeg venter desværre stadig på den Mango-opdatering, da min telefon er branded af T-mobile i Tyskland og de ikke er klar med opdateringen før "tidligt i november". Personligt rører det mig ikke, så længe der dog er dansk tastatur.
Men, som du kan se i en anden video her på siden, relancerer Samsung Omnia 7 modellen, så den bliver solgt med Mangoopdateringen. Den skulle meget gerne være 100% dansk :-)

0 0
Henrik 17-10-2011 05:37:51

Den samsung mobil ER fed, men bestemte mig for HTC Radar som jeg netop har bestilt, kan godt lide det unibody design, havde en legend som jeg var meget glad for, så håber det bliver lidt hen af det. nu får jeg den nok onsdag eller torsdag, så glæder mig ret voldsomt:-)

De videoer jeg har set virker det som om at de her windows mobiler kører ligeså smooth som på en iphone, hvad er jeres erfaringer med det?

0 0
brian jensen 17-10-2011 13:30:10

wp7 køre rigtigt godt, du bliver ikke skuffet.

0 0
Frederik 16-10-2011 11:44:13

Jeg synes du skulle tage og kigge på Samsungs WP7 modeller. Det er bestemt ikke det samme som deres Android modeller. Min Omnia 7 har en bagside af aluminium og føles rigtig lækker.

Desuden har Samsung jo super amoled skærm i forhold til den gammeldags skærmtype som HTC anvender.

0 0
Henrik 16-10-2011 00:28:12

Kære mobilsiden, kommer der ikke en anmeldelse af enten titan eller radar? Kunne være meget interessant at se hvordan mobilerne er der er "født" med mango. I har jo tidligere lavet en test på en "ældre" model, så håber i laver en ny på en af disse.

0 0
brian jensen 14-10-2011 13:01:42

at sige htc titan er i forretningerne, da alle steder på mobilpriser, de ikke har den på lager, undtagen callme som siger de har den. er dog ligeglad for fik titan i tirsdags, og daaang den spiller bare, er glad for jeg skiftede fra dhd til titan. stabil, god ved strømmen super hurtig os.
størrelses mæssigt lyder den så meget mere end dhd, men pga den er tyndere føles den faktisk mindre.

0 0
Zeb 13-10-2011 22:12:50

En HTC model med en reel brugar intern hukommelse - så begynder det så småt at blive interessant...

0 0
Nygaard 14-10-2011 11:55:12

+1.

0 0
Henrik 13-10-2011 22:36:32

Ja bestemt enig. Som jeg har skrevet tidligere så synes jeg systemet virker utrolig fedt, og glæder mig som et barn til at få mobilen:-)

0 0
Henrik 13-10-2011 16:55:02

Har fået bestilt en fra telmore, efter at have set lidt på market place, hva der er af apps og hvordan det hele virker, og jeg har været både på en iphone(2 gange) og en hel del android mobiler:-)
Men det her ser bare så møg lækkert ud den måde det hele virker på! og marketplace ser ligeledes lækkert ud, så jeg glæder mig utrolig meget:-)

0 0
Henrik 13-10-2011 18:10:53

Godt OS, lorte hardware. HTC bvadr!

0 0
Peter 16-10-2011 15:03:10

Lorte OS, lorte hardware. Det passe meget godt.

0 0
Michal 16-10-2011 19:51:32

Er på min 5 HTC, har aldrig haft en til reperation, Iphone der imod en gang på gulvet og så ryger glaset. Og hvorfor kun ikoner?

0 0
Allan 13-10-2011 20:21:13

Jeg venter på ordentlig hardware fra Nokia...

0 0
Henrik 13-10-2011 20:31:27

Har haft htc mobiler og må sige på hardware delen synes jeg de laver klart den bedste kvalitet i forhold til eks samsung galaxy modellerne. Men det er jo smag og behag, for mig er de de bedste (indtil videre):-)

0 0
Allan 13-10-2011 22:25:47

Øh, er der to forskellige, der skriver under navnet "Henrik" her??? "...lorte hardware. HTC bvadr" fra samme person, der skriver at HTC er de bedste - det hænger ikke sammen, eller hvad har jeg misforstået...???

0 0
Henrik 13-10-2011 22:33:00

Hej Allan, ja det må der være, for JEG kan godt lide denne htc model:-) det kunne den anden Henrik ikke:-) hvad for dårlige oplevelser har du med htc?

0 0
Allan 14-10-2011 08:03:32

@Henrik (der kan lide HTC): Jeg har ikke selv haft en eneste HTC, men har set en del i brug hos venner og bekendte og mit indtryk er "plastik". Det er også dette indtryk jeg får, når jeg kigger på deres nyere modeller, samt at de alle ligner hinanden, men jeg indrømmer, at jeg aldrig har ejet en HTC.

0 0