Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Huawei Ascend G600 kan holde strøm i 15 dage

Huawei Ascend G600 kan holde strøm i 15 dage

Huawei kommer med en smartphone der kan ligge standby i 380 timer. Taletiden meldes ud til seks timer.

Huawei Ascend G600.
Huawei Ascend G600.

Smartphones der kan holde strøm i lang tid, er på toppen af manges ønskeliste, men det er sjældent at producenter indfrier dette ønske.

Huawei har præsenteret Ascend G600 på IFA-messen i Berlin. Denne Android 4.0.4-baserede smartphone skulle angiveligt kunne ligge standby i omkring 20 dage, svarende til godt 380 timer.

Taletiden fortæller Huawei er op til seks timer. Batteriet i mobilen er på 2.000 mAh.

- Huawei: Mobilen skal holde strøm i lang tid

Skærmen er 4,5 tommer med QHD-opløsning, det vil sige 960 x 540 pixels, hvor overfladen er beskyttet af Gorilla Glass fra Corning.

Operativsystemet er Android 4.0 Ice Creeam Sandwich, og under dette ligger en dual-core 1,2 GHz processor fra Qualcomm, Snapdragon S4.

Der sidder et 8 megapixels kamera samt 4 GB intern hukommelse (768 MB ram). Brugeren kan udvide hukommelse med MicroSD kort. Der er desuden blevet plads til NFC-chip såvel som et frontkamera.

G600 måler 134 x 67.5 x 10.5 mm.

Det vides ikke om Huawei Ascend G600 når de danske butikshylder, men ifølge pressemeddelelsen lander den i Tyskland til december. Prisen forventes uden abonnement at ligge på cirka 2.800 kroner.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

DX 31-08-2012 15:42:37

i sammenligning med Samsung Galaxy S3 http://www.gsmarena.com/samsung_i9300_galaxy_s_iii-4238.php

0 0
hellas7 31-08-2012 20:35:48

nu koster den jo så også ~2000 kr mindre, så det er vel urimeligt at sammenligne den med S3?

0 0
Rene 01-09-2012 13:42:50

Hvorfor ikke?
Må man ikke sammenligne den med andre mobiler, det er da totalt idiotisk.. Jeg har en printer vil du sammenligne dem med den.
Du har ret i at man ikke kan forvente det samme af en mobil der koster ~2000,- mindre men ikke at sammenligne dem er da så dumt som det kan være man skal da nettop sammenligne for at finde ud af hvad der er vigtig for ens behov.

0 0
hellas7 01-09-2012 13:58:45

Du kan jo ikke kalde telefonen "ikke imponerende" på baggrund af at sammenligne med platformens topmodel der koster næsten det dobbelte. Hvis du havde sammenlignet med fx den nyeste Desire-model og kunne se markante forskel i specs ville jeg kunne forstå det

0 0
Rene 01-09-2012 20:49:33

Jeg har ikke kaldt den "ikke imponerende".
Men det er jo netop en del af det og sammenligne den koster ~2000,- mindre end den her telefon, den holder strøm det mindre - Hvad er mest værd for mig ~2000,- eller 100 timers standby tid.
Er det den rigtige mobil for dig, hvis du ikke sammenligner og ser på hvordan resultatet er vs dine behov finder du jo aldrig ud af det.
Det er simbelthen så langt ude i mit hoved ikke at ville sammenligne mobiler.

0 0
hellas7 02-09-2012 11:35:33

Nu gik hele min kritik på at DX (læs evt. overskriften på indlæget) skriver "Det var ikke imponerende" og henviser til at GS3 har bedre specs. Derefter skriver jeg, at det er urimeligt at kalde den "ikke imponerende" og henvise til GS3 når den koster næsten det dobbelte.
- Læs før du skriver :-)

0 0
Rene 02-09-2012 14:26:05

Ok så skal du nok lære at skrive lidt mere klart.
Du skriver i et i svar personlig til mig, at jeg (Du) kan jo ikke kalde telefonen "ikke imponerende".
Hvilken jeg ikke vil havde på mig da jeg er meget imponeret af telefonen... Hvis du måske lod være at bruge et personlig Du men skriver Man i stedet.

0 0
KimDotDK 03-09-2012 00:06:19

Eller også skal du lære at læse Rene. Du er vist den eneste der ikke forstod, hvad hellas7 skrev.

0 0
Rene 01-09-2012 13:42:49

Hvorfor ikke?
Må man ikke sammenligne den med andre mobiler, det er da totalt idiotisk.. Jeg har en printer vil du sammenligne dem med den.
Du har ret i at man ikke kan forvente det samme af en mobil der koster ~2000,- mindre men ikke at sammenligne dem er da så dumt som det kan være man skal da nettop sammenligne for at finde ud af hvad der er vigtig for ens behov.

0 0
Søren Resbo 31-08-2012 14:24:07

6, 15 eller 15 seks timer? ..

0 0
labodilsen 31-08-2012 14:07:47

G600 måler 10,5 x 67,5 x 13,4 mm.
Det var da en uhørt lille mobil telefon :D

0 0
labodilsen 31-08-2012 16:28:38

G600 måler 10,5 x 67,5 x 13,4 cm.

Nu er det så blevet til en uhørt stor mobil "67,5 cm". :P

0 0