Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Huawei Honor - det første kig

Huawei Honor - det første kig

Huawei leverer ikke bare mobiler med gode specifikationer, de leverer dem til ekstrem gode priser - se mere her.

Huawei som vi efterhånden har haft godt fat i under Mobile World Congress, levere nærmest "mobiler for alle". Og Huawei Honor er ingen undtagelse.

Huawei Honor kommer med en 4" skærm, 1,4 GHz processor og et kæmpe batteri på hele 1900mAh. Foruden de hadwaremæssige specifikationer, så bliver telefonen lanceret med Android 2,3, men vil allerede til april få opdateringen til Android 4,0.

Og det hele til en markedspris der er et stykke under hvad man ser på tilsvarende telefoner i dag. Se indslaget med mobilen herunder - og bliv overrasket.

Læs mere:
Sådan vil Huawei forføre danskerne

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

05-04-2012 13:11:47

Hej mobilsiden.
Jeg har et spørgsmål angående sproget på mobilen. Når den nu vil blive solgt i DK vil den så også komme med dansk sprog? Sådan at menu samt indstillinger fremgår på dansk? :-)

0 0
Jacob Smidt 05-04-2012 23:10:05

Hejsa.
ja den er med dansk sprog og menu, læs eventuelt vores anmeldese af mobilen:)

0 0
Alfix 13-03-2012 08:48:35

Fik kaeresten paa en Lumia 710. Maa godt nok indroemme at det er en telefon der spiller max til under 2000,- Hold da helt... Jeg troede den ville vaere plastic agtig og en smule slatten, men nej, den er helt sindsygt godt lavet og WP spiller jo op til dans. Paa en fon til 1999,- kroner.

Uslaaeligt hvis i spoerger mig.

0 0
Jacob Smidt 01-03-2012 12:30:10

Det er korrekt, Det er samme model som vi ser på i artiklen her. Mobilen har også været ude i andre dele af verdenen, dog hele tiden kun med Android 2,3 Gingerbread.

0 0
01-03-2012 07:53:07

Må sige at de godt nok har fået strammet sortimentet op. Der er nogle umiddelbart lækre mobiler imellem.

0 0
mawteN 01-03-2012 00:52:47

Synes det lyder som en spændende telefon. Ja okay, ingen dual-core, men til den pris og udsigten til Android 4.0 kunne jeg godt overveje at springe på og få det prøvet af :)

0 0
Rune Kock 01-03-2012 00:31:10

Samsungen sælges til omkring 1900 kr og lyder til at have nogenlunde tilsvarende specs. Og prisen kan nå at falde yderligere inden Honor kommer på gaden.

0 0
alni 01-03-2012 11:29:01

Men kan den opgraderes til android 4.0?

0 0
Urbanus 01-03-2012 09:12:50

Jeg har altså ikke set Galaxy S plus til under 2000 nogen steder, kun Galaxy S. Plus'eren har jeg set til omkring 2500-2600 de steder hvor den har været billig.

Galaxy S Plus er en opdateret version af en telefon der er næsten 2 år gammel. Den har dårligere batteri, dårligere kamera og får vel næppe Android 4.0.

Men når det er sagt, så er det vel næppe heller Galaxy S Plus, der faktisk er en ganske ok telefon til prisen, der er den største konkurrent. Jeg tænker mere i retning af skodtelefoner som HTC Wildfire og Galaxy Y og Gio. Men generelt ser det heldigvis ud til at bundniveauet er hævet betydeligt på MWC - når man ser de low end-modeller Sony og HTC har lanceret nederst i deres hierarki. Hvis de kan komme til en attraktiv pris med tilskud, så kan vi forhåbentlig få udryddet en del af de skodtelefoner der giver især Android et dårligt navn hos folk der tror de har købt en smartphone.
Der vil nok komme nogle mere skrabede udgaver for marked der går efter en telefon uden abonnement til under 1000 kr. i Elgiganten, men forhåbentlig er det et marked der skrumper, når der efterhånden kommer så meget god kvalitet til attraktive priser.

0 0