Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Hurtigere Gmail-opdateringer

Hurtigere Gmail-opdateringer

Nu behøver du ikke vente, til der kommer en ny Android-opdatering, med at få den nyeste version af Gmail på din mobil.

Den nyeste Gmail applikation til Android-mobiler gør det muligt, at få opdateringer til Gmail - uden at vente på, at mobilen bliver opdateret til en nyere Android-version.

Samtidig er der kommet en række forbedringer og tilføjelser.

I mobil-versionen er det for eksempel blevet muligt at se de vigtigste mails, der i Gmail på PC'en ligger i toppen, under den nye funktion "Prioriterede e-mails".

Læs mere om alle de nye funktioner på Google Mobile Blog.

Gmail-app'en virker dog kun til mobiler med Android 2,2 (og nyere, når der kommer det).

Den nye Gmail-app kan hentes i Android Marked.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

LSK 23-09-2010 07:58:25

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Morten Bowman 22-09-2010 12:35:57

"Den nyeste Gmail applikation til Android-mobiler gør det muligt, at få opdateringer til Gmail - uden at vente på, at mobilen bliver opdateret til en nyere Android-version"

Men den virker kun med Android 2.2!!??

0 0
May Frederiksen 22-09-2010 13:39:37

Hej Morten,
jeg tvivler på, at Android stopper ved 2,2 og derfor skal brugere med Android 2,2 ikke vente på Android Gingerbread bliver frigivet - men kan som beskrevet få opdateringer direkte fra Gmail :).
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
Ulrik 22-09-2010 13:50:30

Enig Morten...det er noget vrøvleri,.... eller bare meget dårligt formuleret!;)

Og endnu engang sidder jeg med min Magic android og føler mig fuldstændig til grin! :(

0 0
JB 22-09-2010 18:33:58

Haha! :D

"Nu behøver du ikke længere at opdatere din mobil!
Men du skal altså lige opdatere den først...
Når opdateringen bliver tilgængelig altså... Eller når du køber en ny mobil...
Men SÅ behøver du altså heller ikke at opdatere den længere...
Næsten."

0 0
LSK 23-09-2010 07:57:56

Er man bare fuldstændig på røven hvis man ikke har android 2.2?! Og jeg har fået at vide at man ikke kan få den til x 10 mini :(

0 0