Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ice Cream-opdatering på vej ud til Asus Tranformer

Ice Cream-opdatering på vej ud til Asus Tranformer

Asus har nu via sin Facebook-side meldt ud, at deres opdatering af Transformer TF101 er begyndt.

Asus skabte fornyligt røre i andedammen da de meddelte, at opdateringen til deres mest sælgende tablet, Eee Pad Transformer TF101 var blevet forsinket.

Men nu er der godt nyt til alle med denne enhed, for Asus melder nu ud via deres Facebook side, at opdateringen er på vej ud til alle Transformers ejere i Taiwan.

Opdateringen er begyndt at rulle ud, og Asus forventer snarrest at kunne sende opdateringen ud via FOTA, (Firmware over the air) til andre regioner.

Samtidig slår Asus i sin Facebook-opdatering fast, at de fortsat 
vil sætte en stor ære i at forbedre deres ældre produkter med fremtidige opdateringer.

Firmwaren vil på TF101 efter opdateringen have version v.9.2.1.11.

Læs også:
Test af Asus Eee Pad Transformer TF101

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jakob 13-03-2012 15:42:02

Jeg venter stadig... kom nu!

;-)

0 0
Jacob Smidt 13-03-2012 16:18:56

Du kan manuelt gå ind og søge efter nyt software under indstillinger :)

0 0
Jakob 15-03-2012 14:03:39

Det er jo lidt underligt at nogle i Danmark har fået den sidst i februar og jeg så ikke kan hente den nu.

0 0
Jakob 19-03-2012 15:41:34

Du er nu modtaget ;-)

0 0
Jakob 15-03-2012 12:49:27

Det har jeg prøvet utallige gange... tænker på om de kan have trukket opdateringen tilbage igen?

0 0
cbp 24-02-2012 22:23:27

Kører rigtig flydende og er en fornøjelse.
Kan godt mærke brugerfladen er gpu accelereret, alt reagerer lyn hurtigt

0 0
24-02-2012 22:47:51

Ja den er godt lige blevet spændt ekstra op :-)

0 0
Kim Rieneck 25-02-2012 10:55:05

Glæder mig til at den også kommer til Flyver selvom om 3.2.1 virker fint nok er nu dejligt med noget nyt.

0 0
cbp 24-02-2012 22:20:09

Har modtaget ics nu men...
Hvordan slukker man for baggrunds data ???
Der er ingen indstillinger under konto og sync som der var under honeycomb...
Giv lige et prej hvis i ved hvordan :-)

0 0
24-02-2012 22:47:14

Er det ikke bare at lukke for wifi ? Eneste mulighed jeg lige kan se.

0 0
Henrikmand 24-02-2012 15:26:43

Ny systemfirmwareopdatering er ved at blive installeret nu.

Melder tilbage efter endt opdatering ;)

0 0
Henrikmand 24-02-2012 15:37:34

Android-version 4.03

YAY!!!

0 0
24-02-2012 18:23:30

er ved at hente ;D

0 0
Kim Rieneck 24-02-2012 16:04:59

Der intet kommet på min Flyver

0 0
Kim Rieneck 24-02-2012 16:55:34

HTCs kundeservice har bekræftet, at opdateringen til Ice Cream Sandwich (Android 4.0) kommer i løbet af første kvartal af 2012.

Mere præcis er udmeldingen fra Asus, der på deres officielle Facebook side skriver, at opdateringen til Ice Cream Sandwich, kommer i midten af februar til Asus Eee Pad Transformer TF101.

Har du Asus Eee Pad Transformer eller HTC Flyer vil vi meget gerne høre fra dig, når du modtager opdateringen. Vi vil meget gerne høre, hvordan du synes ICS fungerer på din tab.


Læs mere: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/android-40-pa-vej-til-asus-eee-pad-transformer-og-htc-flyer,lid.19037/#ixzz1nJbYHszw

0 0
Mikkel Andersen 24-02-2012 14:41:10

Så er spørgsmålet bare, om man skal købe en Prime eller spare nogle penge og købe den gamle.
Synes det er en hård nød at knække.

0 0
Henrikmand 24-02-2012 15:17:45

Nu ved jeg ikke hvad prisforskellen er, men jeg ville gerne ofre lidt mere på at få fingrene i Prime med en noget bedre processor!

Det er et skidt sted at spare!

0 0
Jonas Rasmussen 26-02-2012 17:05:55

der en halvtredser til forskel, sååå... der skal stå idiot i panden på dig hvis du køber den gamle;)

0 0
Mikkel Andersen 27-02-2012 08:27:38

Pointen er at jeg sikkert slet ikke får brugt den ekstra processorkraft, men det ender nok med at blive Prime.
@Jonas, 4999 - 3799 = 50, du skal vist klage over den der har lært dig at regne ;-)

0 0
24-02-2012 11:19:11

Af en eller anden årsag koster Tranformer og Transformer Prime ca. det samme.

Ikke desto mindre kunne det være spædende at høre om den opdatering har gavnet

0 0
Henrikmand 24-02-2012 11:41:07

Jeg har ICS på min Galaxy Nexus, og det er uden konkurrence den bedste Android - EVER!

Når det kommer til min Tranformer bliver den intet mindre, end genial! Den er superlækker allerede nu, og "ligegyldig tablet", er i hvert fald en fejlagtig betegnelse for dem, som har den.

Den er nøje udvalgt for sine specs, og ikke mindst hardware. Min har kørt upåklageligt i ½ år nu, og da den på et tidspunkt låste i opstarten, hentede Asus den med det samme. 5 dage senere havde jeg den tilbage med GLS - super service! Stærk produkt!

Jeg vælger Asus igen :o)

0 0
24-02-2012 12:09:42

Må også sige at min har kørt sindsygt godt, har ingen problemer haft. Men tror den bliver endnu mere smooth med ICS. Og asus er klart den android producent der har holdt deres hw hurtigst up to date....

Har da heller ikke noget at sætte på deres andre produkter, de laver ting der virker.

@PeterL: Dem der allerede har fået opdateringen, siger at den virkelig har givet et "boost".

0 0
Kim Rieneck 24-02-2012 08:35:00

Hvad med deres Flyver bliver den også opdater til 4.0

0 0
24-02-2012 09:40:28

Det er HTC.

0 0
Kim Rieneck 24-02-2012 09:47:49

Sammen sted den 4.0 kommer fra nemlig HTC og Goggle

0 0
24-02-2012 10:10:48

Asus eee pad transformer har ikke noget med HTC at gøre, men så vidt hvad jeg lige kan huske skulle HTC flyer vidst også få ICS.

0 0
Kim Rieneck 24-02-2012 10:47:13

Glæder jeg mig til er glad for min flyver

0 0
24-02-2012 08:18:55

Være update til både US og UK i dag. Taiwan og andre fik i går. Så måske vi for den i DK en af dagene.

0 0