Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ice Cream Sandwich er nu klar til HTC Sensation

Ice Cream Sandwich er nu klar til HTC Sensation

HTC Sensation er den første i Sensation familien, og nu får den Androids seneste version, Android 4.0 Ice Cream Sandwich.

HTC meldte i starten af februar ud, at man forventede at have Android 4.0 klar til Sensation og Sensation XE i slutningen af marts. Nu ser det dog ud til at, HTC har været rimelig sikre i sin udmelding dengang.

Opdateringen er nemlig i dag på vej ud til flere HTC Sensation kunder i Danmark. Opdateringen kommer via OTA (Over the air) og fylder 297 MB. Derfor anbefales det at man henter den via Wi-Fi hvis det er muligt.

HTC udtaler til Mobilsiden.dk at opdateringen udrulles langsomt over netværket, således må du forvente at der kan gå lidt tid inden opdateringen er klar på din enhed. 

Du kan selv tjekke om opdateringen er klar til din Sensation ved at gøre følgende:

Gå til indstillinger, i menupunktet ”om telefon”. Her finder du punktet ”softwareopdateringer”. Her kan du trykke ”kontroller nu” og telefonen tjekker om du kan få den seneste Android version.

Ud over Android 4.0 er Sense også blevet opdateret til Sense 3.6, hvilket ikke er det nyeste, som vi har set på HTC’s nye One familie. som kører med Sense 4.0.


HTC Sensation - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Carl 10-03-2012 08:40:21

Er der nogen der ved hvorfor HTC har valgt at give os Sense 3.6 og ikke 4?

0 0
Betahelix 09-03-2012 19:13:53

Er der andre end mig som har opdateret som mangler muligheden for at installere apk pakker som ikke kommer fra Market...
Funktionen under sikkerhed er væk

0 0
Thomas 09-03-2012 12:23:26

Nogle der laver en lille youtube video hvor de viser nogle af de nye ting frem?

0 0
Casse 09-03-2012 08:55:12

opgradering af kameraets software. Smart måde at lave panoramabilleder på. Sej multi-shot funktion. Email opdateret og fejl rettet. Dejligt at kunne følge med i den i dataforbruget helt ned på applikationsniveau.
Savner dog selv at kunne rode med den nye bundbar i Sense 3.6!

0 0
Mads 10-03-2012 15:52:59

Fundet :)

0 0
Mads 10-03-2012 15:16:32

Man kan da hverken lave panorama eller multishot kan man?? I så fald, hvordan?

0 0
Thomas Kristensen 08-03-2012 23:19:50

Jeg har en Sensation og har kørt med ICS siden nytår. Og den seneste måned har jeg kørt med ICS Android 4.0.3 med Sense 3.6
I har virkelig noget at glæde jer til, telefonen bliver en del hurtigere og bedre med ICS og jeg kan virkelig godt lide den nye bundbar i Sense 3.6
Især det nye mørke look i ICS syntes jeg er fed og der er kommet nogle ekstra indstillinger i Sense 3.6.
Jeg har endnu ikke haft nogle problemer med app som ikke virker i ICS

Men jeg har nu alligevel planer om at købe HTC One X når den kommer, jeg tror simpelhen ikke jeg kan lade være :)

0 0
Bjørn 08-03-2012 22:03:11

Alt andet end lige så burde Samsung have været først - havde de ikke kildekoden til ICS tilgængelig inden alle andre?

Far her har svært ved at glæde sig på vegne af HTC Sensation ejerne, når nu hans dejlige SGS2 ikke har fået opdateringen endnu.

0 0
Thomas 09-03-2012 12:13:43

Du får den imorgen :)

0 0
Bjørn 09-03-2012 20:02:51

Nope, de har trukket meddelelsen om 10. marts tilbage iflg. Engadget.

0 0
Dennis 08-03-2012 19:39:45

Køre meget bedre og meget mere smooth nu end før... Sensation XE

0 0
Mike T 09-03-2012 14:52:40

Kan kun tilslutte mig dette.. Min kører også helt fantastisk... Var ellers begyndt at få problemer med at min genstartede sense konstant efter browsing og spil, og derved havde fortrudt mit køb.. Men det er godtnok lavet om nu må man sige =).. Helt kanon opdatering so far =)

0 0
Hans Jákup Danielsen 08-03-2012 17:21:24

see you again with ICS flavour

0 0
Hans Jákup Danielsen 08-03-2012 17:40:29

damn... den fylder 297MB :S
gingerbread til HTC desire fyldte 161MB
godt nok lidt ned droslet, but still...

0 0
Carl 10-03-2012 09:19:25

Hvat gert tú tá tú skalt skriva føroyskt?

0 0
Rena 08-03-2012 17:16:54

Håber at, de snart har en opdatering klar til HTC Desire HD.

0 0
Casse 08-03-2012 16:56:05

.... i skrivende stund! ;)

0 0
Mirzad 08-03-2012 15:43:06

Neeeeein...Neein...Neein!!!
Was mit meine kleine Samsung Galaxy zwei???!!!

0 0
Zeb 09-03-2012 08:49:28

Seneste nyt er 10. marts - altså imorgen. Men det er jo en lørdag så jeg ved ikke lige...

Kilde:
http://www.engadget.com/2012/03/08/samsung-galaxy-s-ii-ics/

0 0
08-03-2012 15:51:05

Hehe ;D Rygtet siger meget snart :D Ca. midten af marts...

0 0
MGApcPro 08-03-2012 23:40:11

Det er alt for lang tid ;[
http://www.youtube.com/watch?v=WWaLxFIVX1s

0 0
Mirzad 08-03-2012 16:21:14

Ja, det må vi håbe at holde vand.. :D
Glæder mig som en kæmpe barn!

0 0