Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iCloud er den hurtigst voksende cloud-tjeneste nogensinde

iCloud er den hurtigst voksende cloud-tjeneste nogensinde

iClouds-brugertal er eksploderet.

Tim Cook har netop meddelt fra scenen i San Francisco, at iCloud er den hurtigst voksende cloud-tjeneste nogensinde. Der er nu 300.000.000 iCloud konti, det tog Facebook fem år at nå samme antal konti.

Også Game Center har succes, her er nu rundet 240.000.000 bruger-profiler.

Der er sendt 800 milliarder iMessages, der er Apples egen besked-tjeneste.

Alt i alt store tal Tim Cook har kunne viderebringe fra scenen.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

10-06-2013 21:27:39

Der er sq snart ikke flere steder hvor de topper med deres tal. Så nu er vi nået til hvor mange brugere deres cloudtjeneste har....jesus hvornår fanden stopper de med at være så satans selvfede.....

0 0
TF 10-06-2013 21:53:49

Hvornår stopper du med at svine dem til i alle tråde ;-)

0 0
10-06-2013 22:05:12

Når de stopper med at være det klammeste på jorden....

0 0
Christoffer_FM 11-06-2013 00:50:49

Hvorfor al den had?

0 0
11-06-2013 06:28:43

He he man skal jo føde Thomas med lidt guf, så er det nemmere at få ham i gang ;-) men som jeg skrev til Thomas, så hader jeg ikke, men bryder mig bestemt ikke om firmaet. Deres metoder er i mine øjne ikke noget jeg bryder mig om, men had det nærer ikke til nogen eller noget....

0 0
Christoffer_FM 11-06-2013 21:07:21

Okay, det er godt at du ikke hader. Det fører ingen vegne.
Jeg synes bare at en kommentar som: "Når de stopper med at være det klammeste på jorden....", ikke ligefrem udtrykker positivitet. Og det er nok heller ikke hensigten, går jeg udfra.
Jeg synes ikke personligt at de praler. De er bestemt stolte af hvad de har opnået, men det er jo ikke løgn det de fortæller. Så jeg kan ikke se noget galt i det. Men vi har jo alle forskellige meninger.

0 0
11-06-2013 22:05:02

Jamen det skal de da også være, der hvor tingene ligesom ikke er i orden(i min verden) det er når de skal promovere sig selv på bekostning af andre. Og det er jo lige nøjagtig det de gør. Hvorfor ikke bare vise alle de flotte tal, og så lade dem tale for sig selv.... De siger altid at det ikke handler om kvantitet, men kvalitet. Hvorfor skal de så altid vise tal for et eller andet hvor de er bedre end de andre?

0 0
TF 11-06-2013 23:34:47

N "at promovere sig selv på bekostning af andre" du mener som dit elskede samsung konstant gør, men nå ja det er jo ok med dig de gør det, hvad siger det om dig, moral er godt dobbelt moral er dobbelt så godt ;-)

0 0
Christoffer_FM 11-06-2013 22:42:02

Måske kan det også være et tegn på kvalitet, at man har mange og/eller flere brugere. Jeg tænker at folk vil bruge noget andet i stedet, hvis en stor del f.eks. mener at iCloud er en dårlig service.

0 0
TF 11-06-2013 10:18:07

Så du indrømmer altså du er en troll, godt du kom ud af skabet.

0 0
11-06-2013 11:08:05

Hvad angår dig ja....Du er jo umulig at debatterer med. Så må man jo bare føde kanonen, og få sig et grin i stedet....

0 0
TF 11-06-2013 16:50:02

N det er da stor du indrømmer det, det er ikke vær dag man ser folk indrømme de er en troll, men trist for dig du er det :-(

At jeg skulle være umulig at diskutere kan jeg kun smile af, det store problem for dig er nok at jeg ikke lader dig slippe afsted med dit spreden had og usandhedder om apple og ja så hopper jeg ikke på din tilbedning af samsung, men dig om det :-)

0 0
11-06-2013 19:19:21

Ha du er godt nok langt ude. Men det er jeg jo ikke den eneste der mener ;-) Jeg spreder ikke had, jeg omtaler apple negativt. To meget forskellige ting. Og jeg skriver da på ingen måder usandheder om Apple. Det er da ikke mit problem at de fuldstændigt har gjort det de ikke vil have andre gør.....og at de blæser antallet af deres icloudbrugere op til noget helt vanvittigt er da heller ikke noget jeg er kommet med. Hvis du læser rundt omkring på nettet, er jeg jo heller ikke den eneste der mener det. Men vi er jo alle bare en flok hater's, for vi er jo ikke enige med Thomas!

0 0
TF 11-06-2013 23:29:20

Nu var det jo dig der uden grund kaldte mig en hater for under en uge siden, så det med at slynge om sig med det ord går jo fint for dig og det var dig selv der indrømte du troller ikke mig husk det.

Vis det ikke er had du spreder så lad os kalde det ubegrundet negativ omtale og om det er løgne eller uvidenhed du udviser en gang i mellem må du bedst selv vide, det vil jeg ikke gætte på.

0 0
12-06-2013 06:42:09

Det er da ikke uden grund, alt hvad du skriver i tråde omkring samsung er at deres brugere er samsung sheep og at alt hvad de laver er lort. Så ja, den med moralen passer meget godt, men husk nu at feje foran egen dør. Og fortæl mig gerne hvad jeg har skrevet om Apple der ikke passer?

0 0
TF 12-06-2013 12:31:40

Jeg har aldrig sagt at alle der har samsung er sheep men nogen af jer er og i være grad end nogle apple fans var før i tiden.

Jeg har aldrig sagt at ALT hvad de laver er "lort" kun deres design og byggekvalitet på sgs3/4 er for ringe.

Så ja her ses jo tydeligt at du har det med at lyve.

0 0
12-06-2013 14:50:24

Ja puha jeg er en slem en der lyver :D Hold da kæft du lyder som min datter :D

0 0
TF 12-06-2013 15:12:31

Det er da godt at høre din datter er klogere end sin far, synd du lyver for dit barn også, det er ikke nået man gør i mit hjem, men faktum er jo at du lige har løjet og det underbygger min påstand og det kan du ikke løbe fra.

0 0
12-06-2013 19:52:32

Jeg gider simpelthen ikke ned på det plan. Men jeg kan forsikre dig om at der fanden galme ikke bliver løjet i mit hjem!især ikke over for mine børn. Fjols!

0 0
TF 12-06-2013 20:30:22

Uhha så blev man sur, men det var ikke mig der ville der ned jeg fulgte jo bare dig ;-) men ja sandheden kan jo gøre ondt.

0 0
Footiefan 11-06-2013 23:19:20

Nå ja det står på nettet, fra flere personer. Så er det jo sandt, den eviggyldige sandhed ;-)

0 0
12-06-2013 06:45:15

Hold nu op mand...... Det handler for fanden da ikke om sandheden. Det handler om at der er ret mange GADGETSIDER OG TECHSITES der syntes at der er blevet kigget godt over skulderen hos konkurrenten.

0 0
TF 13-06-2013 01:01:20

Ret mange GADGETSIDER OG TECHSITES skrev også at samsung kopierede apple med bla. Sgs2 men det benægtede du jo selv skulle være rigtigt, så igen dobblet moral er bedere end ingen moral ;-)

0 0
Footiefan 12-06-2013 07:53:18

Nå okay, men så er den jo ikke længere. Det kan ikke diskuteres, flere sider har skrevet det!

0 0
Footiefan 11-06-2013 11:14:16

Men stadig lidt sjovt. Du har virkelig et behov for at skrive negativt i alle Apple tråde. Det dyrkes ligefrem... ;-)

0 0
11-06-2013 12:19:15

Hmm det har jeg faktisk ikke. Har jeg kommenteret i alle artikler om Apple i dag? Nej. Gør jeg det generelt i alle artikler om Apple, nej. Gør jeg det i artikler om emner jeg er uenig/enig i, ja! Og ja jeg bryder ikke om Apple, nok derfor jeg ikke skriver ret meget positivt om dem. Og på en dag som denne hvor mobilsiden langer den ene apple relaterende artikel over disken efter den anden, så ser det nok sådan ud ;-) men jeg kommenterer da trods alt på indholdet og ikke som på personerne der kommenterer.

0 0
Footiefan 11-06-2013 14:07:11

Nej okay har ikke talt efter, men du ved nok, overdrivelse..... Men nu er dagen jo heller ikke slut endnu, såå.. ;-)

Det virker bare af og til som et mål i sig selv - jeg skal sgu være negativ og tale ned om andre ting/firmaer. Det synes jeg bare er lidt trist. :-)

0 0
11-06-2013 15:08:00

Du kan være ganske sikker på at mit mål for en dag ikke er at være negativ inde på mobilsiden.dk :D

Og hvis du syntes det er trist at jeg taler negativt om et firma, er det så ikke også trist at selv samme firma i sin keynote, hvor DE skal vise hvad DE har lavet, bruger så meget tid på at trash talke konkurrenten. Hvis jeg ikke skulle udtale mig så negativt, skulle de hellere bruge tiden på at vise hvad det er de har lavet...Vise hvor fedt det er, og så måske lade være med at pive over andre "stjæler" deres ideer :D

0 0
Footiefan 11-06-2013 15:23:09

Godt, hehe ;-)
Ikke trist du taler negativt om firmaer - mere hvis det bare var et mål for dagen. Nå men nok om det ;-)
Ingen af disse firmaer er perfekte, selv om mange sikkert vil hævde det om Google og især Apple. Men så er folk jo selv ude om det.
Synes nu ikke det var direkte trash talk, mere lidt sjove hentydninger og humor hist og her. Fint nok, det bruger de jo alle. Jeg kan i hvert fald ikke se problemer i det :-)

0 0
11-06-2013 20:47:49

Jeg er da helt enig i at ingen af dem er perfekte, langt fra. Ang. trash talk, så er det da i orden at komme med et par jokes, men direkte at vise grafer osv. hvor man sætter sig selv op mod konkurrenterne, det er det jeg syntes er usmageligt. Og de grafer de viser ændre sig jo år for år, alt efter hvad konkurrenterne har toppet dem på. Først var det antal enheder, så var det antal apps, så var det fragmentering.... Og nu er turen så kommet til cloud tjenester. Gad vide hvor mange brugere du kunne samle, hvis du tog alle android brugernes cloud konti og lagde dem sammen?

0 0
Footiefan 11-06-2013 23:17:34

Ja helt enig. På en kongres for udviklere, skal man da ikke vise hvor man står stærkt og fremhæve sig selv. Hvor vover de, fy haaa... ;-)

Og ja igen den der med det samlede Android mod Apple, gider ikke rigtig høre på det, hverken fra den ene eller anden side. Er fløjtende ligeglad - men hader netop ingen af dem. Det er altså kun elektronik for mig. Ja undskyld religion for andre ;-)

0 0
TF 11-06-2013 01:13:53

Tja det forstår jeg heller ikke, man skal vel glæde sig på andres vegne, så længe de spiller fair.

0 0
TF 10-06-2013 22:57:13

Arrr det er vist samsung der tager den tittel ;-)

Det må være træls at hade nogen så meget, jeg har ondt af dig.

0 0
10-06-2013 23:08:31

Jeg hader dem såmen ikke :-) Bryder mig bare ikke om dem, og det har jeg vel lov til? Du går jo ind for det frie valg. ;-) Derudover er du jo ikke en pind bedre selv, det er bare et andet navn.....

0 0
TF 11-06-2013 00:19:22

Jeg går 100% ind for det frie valg men i modsætning til dig spammer jeg ikke alle samsung tråde ;-)

Jeg hader ikke samsung kun deres tarvelige design og byggekvalitet, men dig du sviner at hvad der har nået med apple at gøre, så jo jeg tror du hader apple og jeg har stadig ondt af dig, for det må være træls at være så indebrændt og had fuld.

0 0
Arthur 11-06-2013 07:35:00

"Jeg går 100% ind for det frie valg men i modsætning til dig spammer jeg ikke alle samsung tråde ;-)"

Frie valg mellem iOS devices?
Nej, kun 95% af alle samsung tråde.

0 0
Footiefan 11-06-2013 09:27:35

Jep, frit valg. Kan man ikke li' en iPhone, så kan man nemt vælge noget andet = frit valg.

Hvis man er mest til Android, hvorfor så så travlt med at være efter andres valg og produkter man alligevel ikke har eller ønsker at eje. Ak ja, der må mangle noget i tilværelsen...

0 0
11-06-2013 09:48:13

Der er noget du helt misforstår...Der er ingen der ytre sig om hvad andre køber/bruger. Det jeg har kommenteret på er apples ynkelige forsøg på at være et firma der topper de andre på nogle helt latterlige parametre. Jeg kan da ikke være mere ligeglad med hvilken mobil du eller andre har....

0 0
Footiefan 11-06-2013 11:12:15

Nu var det mere en generel kommentar - om den genrelle negativitet ;-)
Og tak og lige måde, er faktisk også ret ligelglad med din mobil ;-) Jeg har dog en i5 og en HTC ONE, og sidstnævnte bruges i dag mest. Er ikke så snæversynet som andre kan være ;-)

0 0
TF 11-06-2013 16:42:31

Jeg er på en lumia 820 og i5 og var med på android helt fra start så det snævert synede gælder heller ikke her :-)

0 0
Footiefan 11-06-2013 23:12:59

Man SKAL åbenbart være über Google/Samsung lover og Apple hater, for at være at rette støbning. Ak ja....

0 0
TF 12-06-2013 12:50:21

Ja trist ikke :-(

0 0
TF 11-06-2013 10:21:14

N det er jo ligemeget hvad artiklerne er om bare det er apple er du der med det samme.

0 0