Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   I/O 2014 - Se Googles største nyheder her

I/O 2014 - Se Googles største nyheder her

Mobilsiden.dk samler nyhederne fra Googles I/O Keynote i San Francisco - følg med her.

Velkommen til Google I/O 2014!

Google Keynote til udvikler-messen bringer et indblik i hvad søgegiganten vil forbedre og nytænke til deres voksende portefølje af software og hardware.

I/O 2014 skuffede ikke for alt fra de helt billige mobiler, til fjernsynet, bilen, uret, laptoppen og gruppe-arbejde fik en overhaling.

Herunder finder du Googles satsninger for 2014:


Android One

Android One er et initiativ som skal gøre det billigere at bygge en prisstærk mobil til de næste 5 milliard smartphone brugere i udviklingsøkonomier.

Google lancerer en platform der vil gøre det muligt for mobil-producenter, at udvikle en  mobiltelefon på under 9 måneder. Det vil være samme Android-software som driver Nexus enheder.

Android One mobiler vil koste under 100$. Googles vicepresident,Sundar Pichai, fremviste første Android One enhed fra Micromax - en telefon med 4,5" skærm og dobbelt-SIM til under 550,- kroner!

Ingen Lollipop eller Lemonade - kun Android L

Det fladeste design nogensinde

Næste version af Android, indtil videre bare døbt ’L’ får eet facelift. Hele brugergrænsefladen bliver nu ekstrem flad, men måden telefoner eller tablets vil reagere på touch, vil tilføje en dybdefornemmelse.

Den nye design-mantra er døbt ’Material Design’ og er ikke kun forbeholdt tablets og telefoner. Både Chrome og Googles web-sider vil få samme gestalt.

’L’ giver samtidig notifikationer nyt liv, både ved at gøre dem ’intelligente’, hvor de tilpasser sig brugeren, ved at gøre dem tilgængelige direkte fra låseskærmen eller inde i applikationer hvor de vil svæve ind over apps eller spil.




Fart over feltet

ART bliver en ny sæt koder som skal forbedre ydelsen i forhold til Android 4.4 KitKat. Google lover at L vil yde op til fem gange hurtigere i visse apps. Samtidig vil applikationer kodet i ART starte mærkbart hurtigere end forgængernet. 

Næste turbo-indsprøjtning kommer fra introduktionen af 64-bit support. Den tillader at anvende mere end 4GB RAM i fremtidige top-enheder.

Læs også: Så hurtige bliver efterårets mobiler

Er topydelsen ikke første prioritet, er L også i stand til at give en mere finkornet oversigt over telefonens strømforbrug. Bevæbnet med ART, 64-bit forbedringerne og den nye strømspare-mode kan man nu forvente op til 90 minutters ekstra levetid til telefonen.

Google Android Wear

Står det til Google får vi snart kraftige computere omkring håndledet, i enten rundt eller firekantet format. Det gør vi fordi, vi åbner telefonen op 125 gange dagligt.

Spild af tid mener Google - og foreslår i stedet at spare oplåsning af telefonen væk, ved hjælp af Google Android Wear. Med Wear vil telefonen føde Google Now-kort eller notifikationer direkte til håndledet. Det vil forhåbentligt spare brugeren for nogle af 125 telefon-pitstop.

Se også: Et kort kig på Moto 360 [VIDEO]

Wear vil få stemmegenkendelse, så Google Now søgninger eller forudindtastede SMS-svar kan skydes afsted fra smart-uret. Fitness-apps som skridttællere eller pulsmålere, vil også findes i Wear. Samtidigt er alle Wear-enheder i dag vandtætte.

Google åbner også op for samspil mellem telefon-apps og Android Wear. En demo viste hvordan en app kan lære at afkode brugerens vaner og tillyster og tilbyde en pizza, med den rigtige topping og størrelse - på det rette tidspunkt. Bestillingen tog mindre en 20 sekunder før pepperoni-pizzaen var betalt og på vej.

LG G Watch bliver tilgængelig senere i dag på Play Store. Samsung melder sig også ind i Wear-familien med Samsung Gear Live som også får debut i Play Store i dag, mens Motorola 360 vil få debut senere denne sommer.

Android Auto

Google pointerer at brug af gadgets bag førersædet er involveret i over 25% af biluheld. Google vil løse dette med Android Auto.

Telefoner eller tabletter får en forstørret og forsimplet interface, så søgninger eller musikvalg ikke kræver usædvanlig finmotorik.

Google stemmegenkendelse er naturligvis integreret, så hænderne kan forblive sikkert på rattet. SMS’er, Maps eller musik kan fjernbetjenes med Google Now kommandoer.

Android TV og stor Chromecast update

Google vil udvide Android til stuealteret. For at styre Android TV kræver det kun en fjernbetjening med et 4-vejs pad, eller den nyudviklede Android TV-app på telefonen. Selv Android Wear-ure kan bruges til at styre fjernsynet.

Brugerfladen er også her forenklet til nemt at kunne skifte mellem serier og film eller apps. Også her stemmestyring i fokus, Google Now kan søge på titler, skuespiller og meget mere ud fra spørgsmål i stuen.

Android TV vil finde vej til hele 2015 kollektionen af 4K-fjernsyn fra Sony, Sharp og Philips. TV bokse med Android TV fra Asus og RAZR kommer til efteråret 2014.

Chromecast får også en overhaling. Nu kan der castes, igennem Skyen, til andres Chromecast-dongle. Det er nu smart, at man kan caste feriebilleder til familie og venner, så længe de har en Chromecast tilsluttet.

Mest imponerende er den direkte spejling af ens Android-mobil eller tablet. Nu kan der streames fra yndlings-app'en direkte til den store TV-skærm. Opdateringerne til Chromecast vil rulle ud i løbet af sommeren 2014.

Chromebooks får Android apps

Det er allerede 3 år siden den første Chromebook blev til. Hastighed, enkelhed og sikkerhed er mantraet omkring Chrome OS.

I 2014 er sammenspillet mellem Android enheder og krombøgerne optimeret. Synkronisering mellem enhederne er nu automatisk og notifikationer fra telefonen dubleres på Chromebooken.

Android applikationer får også deres debut på ChromeOS . Apps får nu et vindue hvori de kan styres og afspilles på Chromebooks. Indtil videre er det dog kun i beta-stadiet.

Øvrigt nyt fra Google

Google sætter gang i produktiviteten

Google Docs bliver fuldt ud kompatible med Microsoft Office filer, slut med at konvertere mellem formater. Filerne kan stadigt opdateres til Google Docs formatter hvor flere kan samarbejde omkring de samme filer.

Google Drive bliver også opdateret med udviklingværktøjer til virksomhedsbrug. Og så tilbyder Google nu uendelig Drive lagerplads for bare 10$/måned.

Google og Samsung kooperer nu omkring Knox sikkerhedsløsning så data kan deles i en organisation med den nødvendige kryptering og sikkerhed.

... og fyrer op for fitness

Google forbedrer sammenspillet helse-apps imellem, med en ny protokol der kan bringe dem sammen. Anvender man en app til vægt-tab, en anden til at tracke løbe-ture og en tredje til at følge søvnrytmen kan de drage fordel af hinandens data. Med Google Fit vil applikationerne nu kunne tale sammen.

Vil du gerne se eller gense Googles I/O 2014 Keynote kan du stadigt nå at se den herunder.



Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kim Rene Jensen 26-06-2014 19:58:15

Så blev der godt nok ro fra Apple siden... Det er dejligt... 1 milliard aktive Android enheder... 62% af marketshare for tablets worldwide.. 80% af smartphone marketshare worldwide.. og RIGTIGE smartwatches, der blvier demonstreret LIVE og der kan købes i Google Play.. og Android Auto, der blev demonstreret LIVE... NICE... ;-)

3 7
26-06-2014 09:42:07

Faktisk rigtigt dejligt at se en keynotehvor man sælger sine produkter på hvad de kan og ikke hvad andres ikke kan. En dejlig ren keynote, uden klam mudderkastning.

4 8
TF 26-06-2014 18:55:38

Du plejer da at elske når samsung kaster med mudder på alle andre og de sælger da kun deres ting på hvad andre ikke kan, kan du bestemme dig for hvad du mener.

4 1
26-06-2014 21:09:54

Ehmm der er vist en der ikke kan huske hvad jeg skriver i mine indlæg, egentligt utroligt når man tænker på hviken stalker status du snart har. Jeg syntes bestemt ikke deciderede tilsvininger er ok, hleller ikke fra samsung. Men nu handler det her heller ikke om reklamer, men en keynote hvor man skal vise hvad man har INNOVERET . Det er google sq formidable til i forhold til andre, der ser sig nødsaget til at komme med det ene lamme/klamme skud mod konkurrenterne efter det andet. Men sådan er det jo åbenbart når man føler sig presset, og ikke kan leverer andet end en gang tyndt sjap.

0 2
TF 26-06-2014 21:53:38

Så næste gang samsung starter deres mudderkastnings kampagner så står du først og siger føj for s.... Det var da godt nok en kovending, men et klart fremskridt.
Alt dit andet stalker pjat og apple ævl nøjes jeg med at smile lidt af :-)

0 1
27-06-2014 09:01:39

Hvis de sviner andre, så ja, og sådan har det altid været. Ingen kovending.

0 1
TF 27-06-2014 11:40:24

Du har vist en ret skidt hukommelse ;-) nå men tillykke med fremskridtet.

0 1
27-06-2014 19:56:25

Nej Thomas F, det er stadigt dig d3r ikke kan finde rundt i alt det lort du hælder ud. Men her er en udtalelse fra mig ang. Samsung:

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/samsung-gar-i-flaesket-pa-apple-i-nye-reklamer,lid.30743/

0 1
TF 27-06-2014 20:14:36

Prøv at se forskellen på din kommentar der og her, hvor kalder du samsung lamme og klamme ;-)

Men det bliver spændende at se dine kommentare næste gang samsung smider om sig med svinere som de har for vane.

0 1
27-06-2014 20:59:45

For det første så er der sq meget stor forskel på en key,ote for udviklere og så reklamer der skal sælge dit produkt. For det andet så smider samsung generelt ikke om sig med svinere, men sammenligner deres produkter med konkurrenternes. For det tredje, handler denne artikel ikke om samsung men om google og android. Er det ikke dig der altid anklager mig for at trække apple medind i alting, hvad gør du selv?

0 2
TF 27-06-2014 22:18:57

"For det andet så smider samsung generelt ikke om sig med svinere" den var god :-)

Men vi får at se hvad fremtiden bringer af moral eller dobbelt moral fra dig ;-)

1 1
Thomas Larsen 26-06-2014 10:19:56

Jep, der var dog godt nok svar på tiltale fra noget af Apple's mudderkastning på WWDC :)

5 7
Bo 26-06-2014 09:38:25

Og det hele er ganske gratis, hvis bare lige du afleverer hele dit privatliv til verdens største reklamefirma. Fagre nye verden!

10 3
26-06-2014 09:40:17

Ja eller gå over til M$, så de rigtigt kan snage i alle dine billeder og dokumenter.

4 6
TF 26-06-2014 18:51:19

Ja det er jo så det samme google gør og så bruger de den info de samler fra deres snageri til at drukne dig i reklamer.

3 1
26-06-2014 21:04:09

Ehmmmm nej. De reklamer kommer du jo alligevel ikke uden om. Du kan endda slå det fra ;-D Og så frygtindgydende kan de jo heller ikke være når nu thomas F. selv er ejer af en nexus 5.............

0 0
TF 26-06-2014 22:01:48

Jeg viste hvad jeg gik indtil da jeg fik min nexus og jeg levede med det, men det ændre jo ikke det faktum at google også snager som de skældte ud på MS for og du ovenikøbet bliver spammet efterfølgende.

Jeg har forresten ikke nexus 5 mere men kun iphone 5s og lumia 520 (backup), iphone er bare bedste i dagligt brug for mig.

2 4
27-06-2014 09:05:48

Det har vist aldrig været nogen hemmelighed at google bruger dine data til deres forretning, de spiller med mere åbne kort end andre, som for eksempel M$, der beskylder andre for noget de selv er taget i at gøre. Derudover er det jo ikke Google der stammer dig med reklamer, de sørger bare for at de reklamer du ser måske er mere rettet mod dig og dine interesser. Bare det at du tror at det er Google der stammer dig med reklamer, fortæller vel egentligt meget godt din forståelse af hvordan det fungerer

2 1
TF 27-06-2014 11:52:30

Kære N det var dig der skældte ud på MS for noget og jeg fortæller dig bare at den du beskytter er lige så slem som den du angriber, faktisk en lille smule slemmere ovenikøbet, længre er den ikke.

Og med hensyn til din nexus og mig kommentar så kan jeg godt være kritisk overfor et firma selvom jeg har ting fra det, bare fordi man køber en ting behøver man ikke blive religiøs omkring den eller det firma der har lavet den ;-)

2 1
27-06-2014 19:50:31

Du er og bliver hjernelam. Hvor ser du mig beskytte google ? Hvor ser du mig skælde ud på M$? Er det at fortælle sandheden at skælde ud ? Grunden til at jeg overhovedet nævner M$ er fordi jeg tænkte at bo nok var M$ mand. Og så ville lige fortælle ham at selv hans egen kæledægge snuser i folks sager. Dette er et bevist faktum og ikke skældud.

Og jeg er helt enig i at man ikke behæves at være religiøs omkring døde ting, grunden til min kommentar var mere minded på hvorfor du køber et produkt der efter dine udtalelser er fyldt med malware og spammer dig med reklamer dagen lang ? Se det forstår jeg ikke, sammen med at dine præferencer for hvilke mobiler dbruger og har liggende i skuffen skifter alt efter hvilke brands det nu er vi diskutere. Dine meninger og holdninger er som vinden blæser, lidt ligesom en troll......

0 1
TF 27-06-2014 20:37:05

Bo kritisere google og straks er du der med et angreb på MS for at snage i folks ting som forsvar af google, det kan du vist ikke løbe fra, jeg påpeger bare at dit forsvar ikke er meget værd efter som google jo er lige så slemme og så lidt til.

Man kan ikke kritisere noget man ikke har brugt godt og grundigt og jeg prøver gerne det meste, i modsætning til dig der er religiøs, tilbeder en producent og kritisere uden ordenlig viden.

Og helt ærligt skulle vi ikke holde denne debat i en sober tone og droppe de barnlige hjernelam/troll kommentare.

1 1
Peter Frederiksen 30-06-2014 17:00:09

@Thomas

Når man kritiserer, er den gyldne regel at der skal være noget argumentation i kritikken, hvilket ikke er tilfældet i BO's kritik.

Nu ved jeg fra andre debatter at Bo er til Windows Phone, og det er heller ikke første gang han kommer med samme udtalelse om Google og Privat livets fred, men jeg tror ikke BO er klar over at hele Windows Platformene og Xbox er godt på til at blive en stor reklame platform, selvom det er en varer man betaler for i form af licenser.
Her er de nyeste reklamer fra Microsoft Advertising, som viser hvordan deres platforme og apps (som f.eks. Cortana, Transit, bing maps, musik afspilleren) kan bruges til at "Targetting" og "spamme" brugeren med reklamer uanset hvilken Windows platform , man benytter.

http://advertising.microsoft.com/en/videos#uuid=c58dd55a-220c-4435-a766-46828d42f46b
http://advertising.microsoft.com/en/videos#uuid=20B0EBD7-D1ED-4FA2-8AE6-5EE65F335F32

Og der yderlige 1600+ videoer fra Microsoft Advertising, hvordan man kan bruge deres platforme og Web Sites til reklamer.

Så hvis jeg var Bo, ville jeg nok være mere bekymret ved Windows, reklamer og privat livets fred end Google måde at tjene penge på reklamer.

Desuden Microsoft Advertising deler deres indsamlet Bruger data fra deres sites og platforme med:
24/7 Real Media, Advertising.com, Bidclix, BlueStreak, Blue Hive, Burst Media, DoubleClick, EuroClick, Eyeblaster, EyeWonder, Falk, Havas, Interpolls, Kanoodle, Mediaplex, Pointroll, TangoZebra, Zedo og mange andre, samt Foursquare, Facebook, Twitter og Yahoo.

Google deler ikke deres Bruger Data med andre, og kan ikke bruge deres Platforme (Android og Chrome OS) kommercielt, da det er under Linux licens.

4 0
27-06-2014 20:53:36

Du læser jo ikke hvad jeg skriver eler også forstår du det ikke. Jeg angriber ikke ms og jeg forsvarer ikke google. Jeg forklarer ham at selv ms kgger i folks ting. Det gør de alle sammen. Og som jeg også snart har skrevet flere gange, så er der vist ingen her der ikke ved at google indsamler data. Og din argumentation ang. brugen af dinnexus er stadigt underlig, så for at kunne skrive enormt mang dårligeindlæg om android, så vil du udsætte dig selv for sindsygt meget malware og blive spammet med tonsvis af reklamer? Sorry men troede kun det var tech j liberalister der gik så meget ind for det....

Og det med at holde en sober debat, er sq et kørt løb for dig.......At fjerne et F. i dit nick gør dig ikke pludseligt til en anden.

0 1
TF 27-06-2014 22:33:45

Dit indlæg kan kun ses som angreb på MS for at forsvare google, vis det ikke var det du mente med det må du formulere dig bedere en anden gang.

Ang dit nexus snak så har jeg forsøgt at forklare dig det mange gange, jeg kan sagtens kritisere ting jeg har, for vis man ikke kritisere så bliver fejl/problemer ikke rettet, det burde ikke være så svært at forstå skulle man tro.

Jeg fjernede F'et idet din hater kollega allan opførte sig barnligt med det og man skal ikke friste svage sjæle, mere lå der ikke i det.

Vis du ikke kan holde en sober tone og skal være barnlig så fint med mig det må bare være et udtryk for at du er presset og i sidste ende betyder det jo bare at folk opfatter dig negativt så det må være dit eget problem.

0 2
28-06-2014 12:14:45

At du forstår mit indlæg som et angreb på MS er ikke mit problem, men historien har vist at du har mere end svært ved at forstå hvad andre skriver hvis du ikke er enig. Min Nexus snak..... Jeg kunne forstå det hvis du købte et produkt der så viste sig efterfølgende at have en masse fejl og mangler, det ville være noget jeg kunne sætte mig ind i. Men du har jo været ude og købe noget du på forhånd har sablet ned, og har påstået at det var fyldt med skadeligt software, samtidigt med at hvis man brugte det, så ville man blive spammet dagen lang med reklamer. Se det forstår jeg ikke at man vil give penge for. Vi ved jo selvfølgelig begge to at det ikke passer. Du kan jo fortælle hvor meget malware du har fået fra Google play, og hvor mange reklamer Google sender dig hver dag, det må alligevel blive en del, når de spammer dig.

0 0
TF 28-06-2014 14:34:21

At dømme efter hvad du her skriver så er det vist dig der ikke læser hvad jeg skriver, men bare bruger din fantasi, men det er jo typisk dig N :-)

"Men du har jo været ude og købe noget du på forhånd har sablet ned" Hvor sabler jeg nexus ned ?

"har påstået at det var fyldt med skadeligt software" Hvor har jeg påstået at en nexus er fyldt med skadeligt software ?

"samtidigt med at hvis man brugte det, så ville man blive spammet dagen lang med reklame" hvor har jeg sagt det ?

Jeg har så vidt jeg ved intet malware fået men jeg er også meget forsigtig og henter kun apps fra de store velkendte firmaer, så det får jeg nok heller ikke og så vidt jeg kan forstå har google fjernet det snavs de havde før jeg købte min nexus.

Men helt ærligt N skal vi bare læne os tilbage og leve med alle fejl/mangler/problemer et evt produkt har eller er det ikke bedere at påpege disse ting og på den måde give firmaerne en grund til at rette det ?

0 0
28-06-2014 20:21:36

Nej det skal du ikke, men når du køber produktet, vel vidende at det indeholder en masse ting du absolut ikke kan lide, så syntes jeg egentligt bare du skulle lukke skuffen.

Du har aldrig udtalt dig om Nexus, men om android og Google. Nexus en ligesom = android/Google. Ang. at blive spammet af Google har faktisk lige her i denne debat proklameret at google spammer folk Med reklamer. Jeg citerer: Thomas 26-06-2014 18:51:19
Ja det er jo så det samme google gør og så bruger de den info de samler fra deres snageri til at drukne dig i reklamer."

Ang. malware på googles android(heriblandt din relativt nyindkøbte Nexus 5)

Så har jeg fundet et par eksempler:

Thomas - Re: Wow...
Kan du så også fortælle hvem der så skal fortælle os at der er et malware problem på android før det er ok at lytte til dem ?
12-11-2013 04:33:45
"

Thomas - Re: Ja uha da
Var det det bedste fanboy forsvar i kunne komme med :-)

Tænk at i forsvare at der er malware i google play, syntes i virkelig det er ok ?
05-07-2012 16:40:44
"

Der er en masse andre steder:
https://www.google.dk/search?q=malware+android+Thomas+site%3Amobilsiden.dk&rlz=1Y3GQQX_enDK577DK578&oq=malware+android+Thomas+site%3Amobilsiden.dk&aqs=chrome.0.69i59.1545j0j4&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&espv=1&ie=UTF-8

0 1
TF 28-06-2014 22:07:47

Så du indrømmer at jeg intet skidt har sagt om nexus, fint at du indrømmer du skød noget ævl af der men syntes du ikke også der er en del forskel på at påpege der er malware og så din påstand om at jeg skulle have sagt at det er fyldt med det ? Og det samme kunne jeg så sige om alle de andre påstande du kommer med som er groft overdrevne.

Og igen: N skal vi bare læne os tilbage og leve med alle fejl/mangler/problemer et evt produkt har eller er det ikke bedere at påpege disse ting og på den måde give firmaerne en grund til at rette det ?

0 0
28-06-2014 22:57:10

Ja jeg indrømmer at du ikke direkte har sagt noget skidt om Nexus telefonerne, men det har du jo indirekte. Du har været over android og Google som en frådende hund, og hvis ikke Nexus telefonerne er android og Google, hvad fanden er så? Jeg syntes det er Ufatteligt at du ikke bare indrømmer at du ikke har en skide styr på hvad du lukker ud. Vi beviser det jo gang på gang at du modsiger dine tidligere kommentarer.

0 0
TF 29-06-2014 01:55:02

Måske "indrømmer" jeg det ikke fordi det er forkert ;-) det er ikke min skyld at du læser hvad jeg skriver med dine fanboy briller på, det er jo tydeligt at du overdriver helt vildt om hvad du påstår jeg skulle have skrevet og hvordan du påstår jeg "overfalder" google/android, men så er alt jo som det plejer, vis du ikke har noget at brokke dig over finder du bare på noget.

Og igen igen: N skal vi bare læne os tilbage og leve med alle fejl/mangler/problemer et evt produkt har eller er det ikke bedere at påpege disse ting og på den måde give firmaerne en grund til at rette det ?

0 0
29-06-2014 09:10:57

Hvad læser jeg forkert i:Thomas 26-06-2014 18:51:19
Ja det er jo så det samme google gør og så bruger de den info de samler fra deres snageri til at drukne dig i reklamer." vil du påstå at du ikke skriver at man bliver spammet med reklamer? I så fald må du meget gerne uddybe "drukne dig i reklamer".

Og hvad med denne: Thomas 06-02-2013 12:35:48
Skal bruge google play eller skulle vi kalde den google malwarestore :-( og med disse ord så kan jeg kun sige vis google nogensinde skal logge mig, eller nogen jeg anbefaler en mobil til, til at købe android igen må de bevidse de kan styre deres butik."

At kalde Google play for malware store, hvordan skal det forstås, hvis ikke at google play skulle være fyldt med malware? Hvilket den jo aldrig har været.... Det sjove ved Google Thomas F, det er at google husker ALT hvad du skriver ;-)

0 0
TF 29-06-2014 20:29:00

Ja google husker alt hvad man skriver og N læser det som fanden læser biblen ;-)

Og skal vi lige prøve en sidste gang: N skal vi bare læne os tilbage og leve med alle fejl/mangler/problemer et evt produkt har eller er det ikke bedere at påpege disse ting og på den måde give firmaerne en grund til at rette det ?

0 0
29-06-2014 22:18:29

Sjovt som du altid undgår at svarer på spørgsmål. Og for sidste gang Thomas F. Nej du skal ikke leve med fejl du er uvidende om, men i dit tilfælde har du jo købt et produkt du på forhånd ifølge egne udsagn er noget af en hvepserede. Og med hensyn disse problemer, så har jeg spurgt om du har oplevet dem på dit produkt. Dette har du heller ikke givet et klart svar på. Så nej man skal ikke bare læne sig tilbage, medmindre man udmærket er klar over hvad man køber.

Og jeg læser åbenbart: drukne dig i reklamer, forkert. Det betyder åbenbart ikke at man bliver spammet i din ordbog, så er det jo at jeg gerne vil hører med dine ord, hvad du så mener med den sætning. Eller Google malware store, hvordan skal man lige forstå det, hvis det ikke er at google play skulle være fyldt med malware. Kom nu Thomas F, svar dog på disse simple spørgsmål.

0 0
TF 30-06-2014 00:33:59

Vi kommer ikke længre, vi køre bare i ring, vi bliver aldrig enige og er helt af sporet i forhold til hvad det hele startede med.

0 0
28-06-2014 20:24:21

Glemte helt at gøre det færdigt, Google har ikke gjort en skid i lang tid ang. malware, det har de ikke fordi der intet problem er og heller ikke har været. Du har igen igen igen ikke en skid styr på hvad du siger, og beskylder folk for.

0 1
TF 28-06-2014 22:15:49

Tro på det N :-D

1 0
Thomas Larsen 27-06-2014 05:44:47

Det var MS der skældte Google ud, ikke omvendt Thomas F, kom nu ud af dit reality distortion field.

2 5
TF 27-06-2014 11:42:30

Nej det var N der skældte ud på MS, det du snakker om er en anden sag, så læs før du skriver ;-)

4 1
Kim Jensen 26-06-2014 07:37:27

Tonsvis af opdateringer, opgraderinger, ingtegration og helt nye features. Alle platforme bliver integrerede og kan anvende helt nye features som 3D, Voice Enabling, shadows og flere lag i GUI. Alt blev vist LIVE dvs. ikke slideware. Se præsentationen. Det giver et rigtigt godt indbliik i den hæsblæsende produktudvikling på mange fronter samtidig hos Google.

6 12
25-06-2014 19:37:55

Er du da gal, de disker da op med den helt store buffet

19 14