Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iOS 5: Se hvor meget en app fylder

iOS 5: Se hvor meget en app fylder

I iOS 5 kan du se, hvor meget plads de enkelte apps optager i hukommelsen.

(Foto: iPadinsight.com)
(Foto: iPadinsight.com)
Foto: iPadinsight.com

Når Apple til efteråret frigiver opdateringen af styresystemet iOS til iPhone og iPad, bliver det blandt andet muligt at se, hvor meget plads de enkelte applikationer tager i hukommelsen.

Det beretter iPadinsight.com

I app-oversigten kan der også vises detaljerede informationer om en app’s hukommelsesforbrug.

iOS 5 ligger klar til gratis download i løbet af efteråret.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Katron 24-06-2011 17:58:24

Der var engang..

Google var netop dukket op som en alternativ søgemaskine til yahoo.com.

Apple lavede mærkelige computere, som man egentligt kun så på grafiske kontorer.

Windows kørte i 98 versionen.

Man kunne se størrelse på sine app's på sin nokia smartphone.

Det var tider dengang, inden man begyndte at stjæle fra hinanden...

0 0
Mads-Ejnar 21-06-2011 12:22:52

jeg er android bruger. men er det ikke lige meget hvem der starter med det?
måske kom android men en kanon ide. så det jo klart apple også vil have det.
og omvendt. syns ikke det er mærkelig. men syns det mærkelig den kamp der altid er om hvem der stjeler fra hvem. slap af og nyd at vi kan deles om ting :)

0 0
Kokomo 21-06-2011 16:02:50

Jeg synes bare ikke det er fair. Apple sagsøger simpelthen alle for alt, men de stjæler sgu selv andres idéer uden nogen konsekvenser

0 0
Katron 24-06-2011 17:47:59

Ikke helt uden konsekvenser.

Apple har lige tabt den 3 år lange retsag mod nokia, som omhandlede ikke mindre end 28 patentbrud.

Nokia fik medhold, og vandt et meget stort beløb. Kun 5 patentbrud fik de ikke medhold i...

0 0
Katron 24-06-2011 17:48:57

Øhh ups. Ikke apples retsag mod Nokia, men nokias patentretsager mod apple selvfølgelig.

0 0
Mads-Ejnar 21-06-2011 20:22:52

ja det så rigtig nok. apple sagsøger alt. men ja de vil have alt og gøre alt for at få det. men intet give igen. jeg virkelig heller ikke apple fan. skal aldrig have noget fra dem. kan virkelig ikke lide ders ting eller den måde de styger alt på. men hvad kan man gøre? intet

0 0
Kokomo 21-06-2011 22:13:15

jeg prøver at skabe probaganda, ved at omvende folk til at tænke om dem, som jeg selv gør (:

0 0
Mikkel 20-06-2011 13:52:36

Og Apple for det til at virke;-) i modsætning til visse andre OS...

0 0
TF 20-06-2011 15:09:37

det virker da fint på android og symbian så hvilket os tænker du på ?

0 0
Mikkel 20-06-2011 16:46:04

Jeg har haft tre android telefoner så jeg kender godt hvilke steder android halter. Og ja der ligger også visse begrænsninger i iOS, men der hvor man kan sige android udmærker sig, ved at kunne noget iOS ikke kan, så fungerer det alligevel ikke... Behøver jeg at sige andet end flash;-) Det sløver jo helt vildt.
Jeg har fx heller ikke apps der crasher hele tiden mere... Jeg ved ikke hvad Apple gør til forskel, men de må bruge nogle flere timer på at programmere. Alt virker bare...

0 0
Mads-Ejnar 21-06-2011 12:26:25

en android mobil er ikke bare en android mobil. kommer and på om du køber en ordenlig eller en billig. også de fleste mobiler med andoid har ders eget skin. og vis der fejl i det og det halter. er det ikke android der halter :) tænk over det. mange andmelder tror de andmelder android hvor de enlig bare snakker om der skin der på det. som HTC sense og alle dem :)

0 0
Niki 21-06-2011 10:11:40

Flash on demand er vejen frem! Det ved de fleste...
Lukkethed er vejen frem for Apple. Kører du altid kun 40km/t i din Ferrari, er chancen for at du kører galt også mindre... ;)

0 0
Kokomo 20-06-2011 20:01:47

Undtagen lige deres antenne. Når man udgiver en telefon, så tjekker man da ikke om den kan ringe

0 0
Mads-Ejnar 21-06-2011 12:28:41

nu ikke kun apple der har fejl med antenne :) så den kan du ikke skyde efter dem :) det har snart alle selvskab. selv HTC sensation har problemer så. så det har alle :)

0 0
Pedro 20-06-2011 14:15:07

HØRT!!! he he ;-)

0 0
Kokomo 20-06-2011 13:48:38

Android burde virkelig til at få nogen patenter. Apple stjæler det hele og slipper godt fra det!

0 0
TF 20-06-2011 15:12:53

var det nu også Google/android der opfandt det ? eller er de også en kopi bandit ;)

0 0
HrLaursen 20-06-2011 13:28:07

Go Æble. I opfinder alt det nye...
Jeeeeebuuss....

0 0
DX 20-06-2011 13:21:08

Er det en nyhed ??? Det har vi da kunnet i flere år med Android OS.

0 0
TF 20-06-2011 15:19:45

det nye ligger i at apple ikke har haft det før og derfor er det en nyhed for apple produkt ejere, ligesom da vi fik betalings app´s til android, det var langtfra en nyhed for symbian og ios brugere med der var det for android brugere, så det blev skrevet som var det en nyhed selv om det ikke var det for alle.
forstår alle hvordan nået kan være en nyhed for nogen og ikke for andre, men alligevel er det en nyhed eller skal jeg finde mere pap og skære i ;)

0 0
DX 20-06-2011 18:25:00

Overskriften burde måske havde været: Nu kan iOS også endelig langt om længe vise hvor meget en app fylder

0 0
KimDotDK 20-06-2011 13:32:57

Og Symbian.. :)

0 0
Joddler 20-06-2011 12:44:42

en Android funktion?
Eller er det bare mig :D

0 0
TF 20-06-2011 15:13:17

det er vist bare dig :)

0 0