Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iOS 7 er en realitet

iOS 7 er en realitet

Apple har nu præsenteret iOS 7-styresystemet.

Som forventet præsenterede Apple ved WWDC 2013 den næste version af iOS-systemet til iPhone og iPad. Ud over nyt navn, iOS 7, er der også kommet et nyt logo og en ny låseskærm.

Ikoner såvel som typografi er redesignet. Det hele er blevet mere enkelt i sit grafiske udtryk.

Der vil i højere grad blive anvendt gennemsigtige lag, og grafik der ændre sig afhængig af brugerens bevægelse af enheden.

Ved at vippe enheden, bliver det muligt at kigge lidt bagom ikonerne på skærmen.

Apple siger selv, at det skal opleves nyt, men stadig være genkendeligt. iOS 7 beskrives som den største nyskabelse på platformen, siden introduktionen af iPhone i 2007.

iOS 7 bliver frigivet til opdatering fra iPhone 4 og fremefter, i løbet af efteråret.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Allan 11-06-2013 10:00:28

Jeg sidder har med min vens Iphone og jeg er meget skuffet på hans vegne over det Apple fremviser her, funktioner fra Android og UI og især multitasking fra Microsoft.
De henter inspiration fra hinanden, fint nok, men det fortæller mig at Apple ikke længere er kongen der viser verden hvordan ting skal se ud og fungerer, som de præcis gjorde tilbage i 2007.

Nu hænger de i den grad bagefter, og i forhold til min Windows Phone 8 kan flowet i Iphone slet ikke følge med og for slet ikke at tale om de super smarte sociale funktioner som findes i WP8.

Jeg kommer ikke tilbage til Iphone, den tid er ovre. Windows Phone 8 viser nu vejen… :-)

0 0
Footiefan 11-06-2013 11:22:41

Sjovt alligevel. Du sidder med en iPhone der ikke er din.....og er skuffet på en andens vegne. Det er allgievel stort af dig. Må næsten håbe din ven også er skuffet - ellers er det jo spildt arbejde ;-)

0 0
Allan 11-06-2013 11:33:52

Jeg har selv haft både Iphone 3 & 4s da det endnu var stort og nyt.
Og ja min ven er sgu heller ikke super begejstret,
Og vi kommer ikke uden om det faktum at Apple ikke kan forny sig, samme halvrunde ikon basseret brugerflade som bare er justeret hist og her.
Jeg har ikke brug for den slags legetøj men noget ordentlig hardware med et PROF. OS med fuld office pakke som jeg får i WP8.

Det er mit valg og det bedste valg. :-)

0 0
Footiefan 11-06-2013 14:12:17

Okay så var det ikke helt uden grund ;-) Men så er det jo fint man kan vælge et andet produkt - ingen er tvunget til at ha' den mobil de har.
Set fra Apples synspunkt er den jo nok lidt svær. De SKAL lave noget nyt, det forlanger medier, investorer og nogle brugere. Men de skal heller ikke støde alle væk, dem der hidtil har købt deres produkter. Så virker som om de tager det i små skridt. Og det er vel fint nok. Ellers er der jo andre valg.. Nu tror ikke flertallet af mobilbrugere har brug for office på deres mobil. Det har du, så fint med et andet valg til dig :-)

0 0
Allan 11-06-2013 14:32:27

Du har sikkert ret i at flertallet måske ikke har brug for office netop på mobilen, men der imod tror jeg stort set alle bruger facebook, twitter eller lign. Og præcis på det sociale aspekt gør WP8 noget helt allerledes end bare apps på apps. Selvom jeg tidligere har henvist til linket hvor dette sammenlignes med IOS, gør jeg det lige en gang til, bare for at tydeliggøre hvad jeg mener.
Er godt klar over at der sammenlignes med IOS 6 men det ændre jo ikke det store i selve funktionaliteten.

http://www.youtube.com/watch?v=caYSx2u9VZU&list=LLtzAqsvxOujtejZGpzLsXLQ

0 0
Footiefan 11-06-2013 15:18:20

Ja det har de lavet godt. Havde selv en Lumia 920 i ca en mdr. Den var dog fucked up og genstartede konstant, hvis den da ikke lige frøs fast. Havde ikke tålmodighed til at vente på updates, så den røg retur. Og så savnede jeg stadig lidt apps hist og her. Ved det kommer, men røg i stedet på en Nexus 4 - og siden en HTC One og en i5.

0 0
TF 10-06-2013 22:09:27

Det hele ser fint ud og så kan jeg lege med min WP mobil indtil det kommer :-)

0 0
Frederik 10-06-2013 21:56:11

Føj..

Den nye startskærm er godt nok ikke heldig. Nogen siger den er inspireret af Android/WP, jeg synes mere den minder om Symbian i sin døende fase. Og hvorfor også prøve at efterligne WP og Android når de fleste iOS brugere er til det der "glossy" design? Brugergrænsefladen passer heller ikke til iPhonens design mere.

0 0
Jesper Nielsen 11-06-2013 00:37:37

Say What????
Rønnebærene er vist sure, som ræven sagde ;o)
Er du klar over, at det er den samme mand, der har designet både iPhone og iOS? iOS 7 er gennemsyret af, at det er en genial industriel designer, der har slået stregerne, og hans ophav eller kilde til inspiration går igennem alle hans produkter.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dieter_Rams

http://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Ive

Der er så tydelig en linie gennem alle hans produkter, og inspirationen fra Dieter Rams er tydligere i iOS7 end i noget andet af Ive's designs.
For første gang nogensinde har du en smartphone, hvor design af både telefon og platform er fuldstændig sammensmeltet.
Der er sq grund til, at jeg sidder og klapper, så mine fingre gør ondt.
Det bedste af det hele er, at min snart tre år gamle iPhone 4 stadig kan være med på noderne.

Forskellen på Apple og de andre er, at Apple bruger en industriel designer med et klart formsprog, mens de andre brugere grafikere til at designe deres OS. En grafiker kan lave en pæn tegning, men den industrielle designer tænker det hele ind i en kontekst og skaber sammenhænge.

Så du hvor smukt sorteringen af billeder i billled-galleriet er blevet i iOS7?
Og kalenderen? Smukt, enkel og overskueligt.
Og måden systemet maksimere brugen af hele skærmen, så der ikke skæres noget væk til anden brug?
Og swipe til navigation i Safari som på Mac OS?
Enkelheden i brugen af kameraet?

Jeg har kun et ønske, jeg ikke fik opfyldt. At man kan designe mapperne, så de ser mere forskellige ud i stedet for bare at vise micro-ikoner af Apps i mappen.
Bortset fra det er der bare totalt thumbs up herfra til Jonathan Ive.
iPhones er pludseligt sofistikeret igen, mens WP8 ligner noget fra IKEA og Android, ja We don't wanna go there ;o)

Det er faktisk kun Black Berry og HTC One, der har noget, der er lidt unikt, men igen uden et samlet formsprog i deres OS/skin. Deres mobiler skinner kraftigt igennem, at de er løbet i halen på Jonathan Ive, ligesom Samsung gjorde det med Galaxy S og Galaxy S II. Det har været en øvelse i, hvor tæt kan vi komme uden at blive beskyldt for direkte kopiering.
Det sjove er, at de kom op med fuldstændig samme recept på forsiden.

0 0
Thomas 11-06-2013 10:27:55

Haha. Du er helt væk.

Jeg forestiller mig dig sidde i en lille RDF-kapsel med to billeder af Ive og Jobs, som du knuger imod brystet i et desperat håb om, at en lille smule af deres (påståede) genialitet smitter af på dig.

0 0
TF 11-06-2013 10:34:50

Hvorfor er han helt væk ?

0 0
Thomas 11-06-2013 11:04:02

"For første gang nogensinde har du en smartphone, hvor design af både telefon og platform er fuldstændig sammensmeltet.
Der er sq grund til, at jeg sidder og klapper, så mine fingre gør ondt"

Det er sgu en bunke lort at lukke ud. Læs gerne hans indlæg igen, hvis du er i tvivl om resten.

0 0
TF 11-06-2013 16:34:49

Jeg er faktisk tildels enig med ham.

0 0
Bo 11-06-2013 08:34:36

Forskellen på Apple og 'de andre' er at Apple bruger en designer med et klart formsprog?

Der var flere designere involveret i udviklingen af Microsofts designsprog, Metro (nu, modern UI). Chefdesigneren hedder Albert Shum, uddannet ved Stanford og har tidligere arbejdet for Nike.

Apple har lige bevist, at de netop IKKE har haft et klart formsprog, der forbandt deres hardware og software. Det er jo derfor de netop har redesignet iOS.

0 0
Bo 11-06-2013 08:34:35

Forskellen på Apple og 'de andre' er at Apple bruger en designer med et klart formsprog?

Der var flere designere involveret i udviklingen af Microsofts designsprog, Metro (nu, modern UI). Chefdesigneren hedder Albert Shum, uddannet ved Stanford og har tidligere arbejdet for Nike.

Apple har lige bevist, at de netop IKKE har haft et klart formsprog, der forbandt deres hardware og software. Det er jo derfor de netop har redesignet iOS.

0 0
Jesper Nielsen 11-06-2013 18:02:53

Du har helt ret. Ive har designet hardwaren, mens udseende af softwaren i store stræk har været styret af Jobs.
Men udviklingen er jo netop det fantastiske ved Apple. Hvor ellers finder du et firma, hvor samme designer får lov at styre det totale helhedsindtryk?
Nu glæder jeg mig allerede til afløseren for MacOS Maverick, for det ligger bestemt i kortene, at Jonathan Ive får lov at sætte sit aftryk på næste version af MacOS

0 0
Frederik 11-06-2013 05:01:58

Ja jeg er udmærket klar over at det er Jony Ive der står i spidsen for iOS 7. For mig at se er det dog tydeligt at iPhone 5 blev designet med det nuværende iOS i tankerne. iOS 7 passer ikke til iPhone 5 som jeg ser det. Og det ligner stadig Symbian Anna/Belle synes jeg.

0 0
Frederik 11-06-2013 05:03:01

Og jeg er helt med på at der er mange positive tiltag i iOS 7 som kontrolpanelet, mv.

0 0
Kasper 10-06-2013 21:29:55

Enhedelig er der kommet en masse af de funktioner jeg har savnet siden den første iPhone som Android har haft næsten hele tiden...

MEN! Jeg bryder mig godt nok ikke om nogle af de nye ikoner og tror det generelle design er noget man lige skal vende sig til :S

Puha...

0 0
LukasMendez 11-06-2013 08:41:42

Er lidt enig med dig, designet er generelt fedt i de fleste apps. Men når vi støder på hjemmeskærmen, synes jeg der er nogle af dem der ser bare lidt for billige ud.
Tænker dog at det kunne gå hen og ændre sig i fremtidige betaer

0 0
Thomas 10-06-2013 21:23:25

Find popcornene frem drenge!

http://finance.yahoo.com/q?s=AAPL&ql=0

0 0
Morten 10-06-2013 21:20:31

...da han sagde, at man ikke behøves at slå telefonerne sammen for at dele. ;)

0 0
TF 10-06-2013 21:49:46

Den var lidt frisk :-)

0 0
August 10-06-2013 21:53:58

Elsker kommentaren under præsentationen af Mac Pro: "Cannot innovate more, my ass"

Slå DEN, Samsung.

0 0
Thomas 10-06-2013 22:04:27

De har lavet en iTrashcan... det er floooot! hehe

0 0
Jesper Nielsen 11-06-2013 00:44:29

Det er faktisk ret smart teknik. Ved at folde motherboardet rundt om en central køletunnel, der går fra bund til top, har man lavet en Mac Pro, der er som minimum er 2,5 gang kraftigere end den forgående på en ottendedel af pladsen. Med grafisk power til at trække 3
4K skærme.
Rørdesignet kan man diskutere, men størrelse kontra ydelse kan man vist ikke sætte noget på.

0 0
Tbm2 10-06-2013 21:43:35

Så er vi to;)

0 0
Morten 10-06-2013 21:50:11

@N ... Ja men skal du ikke lukke din eksisterende wifi forbindelse først? Mener ikke du kan bruge WiFi Direct uden at slå din wifi fra ... og er det tilfældet, så kan jeg bedre lide at Samsung skal slå telefonerne sammen. ;)

0 0
Peter Frederiksen 10-06-2013 23:38:59

@Morten

Det er ikke kun Samsung, men alle Android 4.0 devices med NFC
Android beam NFC og bluetooth
http://goo.gl/TtErY

Samsung S-beam NFC og Wifi direct..

Så vidt jeg husker kunne man ikke være forbundet til en router og et andet Wifi direct devices med S2 og android 2.3, men jeg mener dog det blevet lavet om i Android 4.0, som har support for WIFI direct...

0 0
10-06-2013 22:45:11

Du bruger bla. Wifi direct til miracast, så jo jeg vil mene du kan bruge begge dele samtidig.

0 0
Ole Christensen 10-06-2013 20:55:51

- langt de fleste ting der, indtil videre, er blevet afsløret på keynoten, kommer klart fra og er inspireret af, Android og Windows.
Ikke at der er noget galt i det som sådan.
De skal bare ikke begynde at påstå det er deres ideer..

0 0
Morten 10-06-2013 21:18:35

Nu har jeg ikke erfaring med Android, men måske de herre kan uddybe præcis, hvor det ligner Android og Windows Phone? Ja, den enkle stil (GUI) kan måske godt have en snært af windows phone, men også kun en snært. Jeg har leget med Windows Phone og syntes da, der er mile vidt forskel på flowet, funktionaliteten osv. på iOS7.

0 0
Mads 11-06-2013 08:38:17

Morten:

Nu har jeg ikke erfaring med Android, men måske de herre kan uddybe præcis, hvor det ligner Android og Windows Phone?


Der er en lille mock-up her:
https://twitter.com/xplodwild/status/344184683673841665/photo/1

0 0
Thomas Larsen 11-06-2013 09:04:46

Som supplement til Mads, så i forhold til Microsoft er der tale om "Metro Design Language".

Det er den manual hvorpå fx. Windows Phone og Windows 8 er baseret på.

Metro designet ligger meget vægt på tekst og et fladt design og vægt på at undgå "farvelade" i mangel af bedre måde at forklare det på.

En stor del af de nye designændringer i iOS7 ser i den grad ud til at have fulgt netop dette koncecpt.

0 0
Thomas Larsen 11-06-2013 09:09:17

Og lige i tilfælde af at mindrebemidlede skulle have lyst til at bruge ovenstående indlæg i deres surrealistiske trolleri, så er ovenstående ikke en påstand om at Microsoft er de første til at komme med denne designstrategi og at de i sin tid ikke har taget den fra andre.

0 0
Thomas Larsen 10-06-2013 21:33:17

Det er en blanding af Android's fleksibilitet, i.e. control og Microsoft's metro design language.

(Great artists steal)

0 0
TF 10-06-2013 21:49:08

Great atistts steal ja det kender vi jo fra android med deres control center som de jo også har stjålet, jeg havde da nået meget lignende på windows mobile (HTC diamond) i tidernes morgen.

0 0
Peter Frederiksen 10-06-2013 23:47:32

@Thomas

Var Control center en M$ eller en af HTC Touch Flo skin?

0 0
Peter Frederiksen 10-06-2013 23:48:17

Edit..
En del af HTC.....

0 0
11-06-2013 06:23:43

Det var HTC's skin og havde absolut intet med Windows Mobile at gøre....

0 0
TF 11-06-2013 10:31:11

Så fik vi opklaret det :-) så alle har stjålet det fra HTC, med mindre det var i symbian før det som nogen siger.

0 0
11-06-2013 11:13:35

Ja der er jo ingen der piver over at man kigger lidt ved hinanden...Eller jo vent nu lige lidt: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2051793/Steve-Jobs-vowed-destroy-iPhone-rival-Android-thermonuclear-war.html

Er sq lidt sjovt at grundlæggeren til firmaet var SÅ MEGET imod at "kigge" lidt ved hinanden, og så leverer de i den grad et plagiat fra andre OS.....

0 0
Thomas Larsen 11-06-2013 12:40:35

Præcis.

Det er som sådan kun godt at de har kunne tage fra andre for at forbedre deres eget produkt.

Det er bare ikke smart at gøre når man har travlt med thermonuclear war og kalde alt andet for stjålne produkter.

Så går der lidt hykleri i den, og det er selvfølgelig en helt anden ting.

0 0
TF 11-06-2013 00:12:55

Jeg ved det faktisk ikke, jeg har kun haft den ene windows mobile model og jeg har før hørt folk nævne at control center startede helt tilbage ved symbian, men det mindes jeg dog ikke.

0 0
Peter Frederiksen 11-06-2013 07:48:36

@thomas

Og de første androids blev lavet af?

0 0
TF 11-06-2013 10:29:09

Hvor vil du hen ?

0 0
Peter Frederiksen 11-06-2013 23:02:22

Google, T-mobile og HTC udgav den første Android "T-mobile G1"...

HTC har leveret features, som er standard i Android idag f.eks. Slide to apps fra låse skærmen Sense... Flip to silence...

0 0
TF 11-06-2013 23:15:47

Det gør det stadig kun til en HTC opfindelse (vis ikke symbian) det er sødt af htc at lade google få tingene men det er stadig ikke en google/android opfindelse

0 0
Peter Frederiksen 12-06-2013 01:44:30

Jeg tror ikke du har forstået android, Google købte android og lavede derefter en alliance, som går under navnet "open handset alliancen", som android kom under, dog leder Google udvikling af android

http://goo.gl/8QFJp

Thomas, du må endelig ikke tro det er en hyggeklub, de firmaer, er der alle for at indflydelse på udviklingen af android og for at tjene penge.

F.eks. NFC der er 5-8 firmaer i OHA, som har NFC produkter eller udvikler software..
F.eks. er NXP medlem...
http://goo.gl/BCetH

Der er f.eks. en række firmaer, som laver bluetooth chips eller andre produkter.
http://goo.gl/gnSxb
Bemærk at Google ikke bliver nævnt i BT artiklen...

Men får at vende tilbage til HTC, så er de også Android og har været det siden 2007.....

0 0
TF 12-06-2013 12:39:38

Ja ja alt det du skriver er jeg klar over og jeg var selv med på den første android mobil i danmark men det ændre ikke på at control center er en HTC opfindelse (evt symbian) som blev brugt andre OS før android og derfor ikke en android ting.

0 0
Peter Frederiksen 12-06-2013 23:44:07

Det virker dog ikke sådan....

Control center? (har selv haft HTC Diamond, kan ikke mindes Control center, fordi så er det vel system settings?), vi snakker notifikations center, ik?

Hvis Ja... Patent ansøgning fra Jan 2008...
http://goo.gl/gcokN

HTC Diamond kom i maj 2008....

0 0
13-06-2013 06:35:05

Den er god nok Peter, jeg kontrollerede det selv forleden :-) Diamond havde quicksettings, i en meget primitivt udført udgave. Men det var Quick settings. Men det er egentlig også ligegyldigt hvem der opfandt dem, det var i hvert fald ikke apple.

0 0
Thomas Larsen 13-06-2013 12:24:34

Det er mucho importante for Thomas, for ham er det jo mere relevant hvem der originalt har lavet det, fremfor hvem Apple har taget det fra.

Der er jo som sådan ingen tvivl i at Samsung også har kigget over skulderen hos Apple (Det har alle såmænd sikkert), men selvfølgelig er der en masse ting som Samsung har kopieret fra Apple, som de ikke nødvendigvis har opfundet.

Dette er dog et svært koncept for Thomas at forstå.

0 0
TF 14-06-2013 15:03:00

Larsen at du har et personligt problem med mig er dit problem men eller er det jo rigtigt nok det du skriver lige her :-)

Jeg skal prøve at holde mig fra dig fremover da du jo ikke kan tåle at diskutere og bliver pinligt meget personlig og nedgøre folk uden nået at have det i, jeg syntes du skulle arbejde med din måde at opføre dig over for andre, men det kommer nok ikke til at ske, det var sidste ord fra mig hygge.

0 0
Thomas Larsen 14-06-2013 19:23:44

Har intet problem med dig, ellers ville jeg jo ikke have forsøgt at give dig chance på chance for at deltage i diskussionen på en sober måde.

Det er jo meget meget lang tid siden du har vist dig umoden til diskussion, alligevel får du da chancen i hver tråd vi mødes.

Muligvist spild af min tid, men så er det da godt du tager beslutningen for mig :)

0 0
Thomas Larsen 13-06-2013 12:27:21

Forresten skal vi nok alle til at acceptere at der nok ikke er meget, hvis noget overhovedet, i nudagens mobiler som ikke er taget fra folk langt før mobilen blev opfundet for ikke at tale om den moderne smartphone.

0 0
13-06-2013 12:56:11

Ja vi er nok nået dertil, eller er tæt på. Derfor ville det også være dejligt hvis alle i industrien lagde advokaterne på hylden, da alle alligevel låner hos hinanden :D

0 0
TF 14-06-2013 14:55:34

Det kunne være dejligt men det kommer nok ikke til at ske :-)

0 0
TF 13-06-2013 00:56:32

Nej vi snakker control center hvor man tænder og slukker funktioner.

0 0
Thomas Larsen 10-06-2013 22:03:31

Det fint, men hvad har det dog med noget at gøre? :)

0 0
TF 10-06-2013 22:06:24

Jeg ville bare lige fortælle dig og de andre droids det inden i komme for godt igang med den gamle hvem stjæler fra hvem sang :-)

0 0
Thomas Larsen 10-06-2013 22:08:44

Du forstår vist (som sædvanlig) ikke, jeg har intet imod at de har taget funktionen fra andre.

Jeg skrev bare Apple havde taget det fra Android og Microsoft.

0 0
TF 10-06-2013 22:12:11

Jeg forstår fint jeg ville bare lige sørgefor du ikke giver firmaer æren for nået de ikke har lavet :-)

0 0
Thomas Larsen 10-06-2013 22:14:27

Det gør du jo så ikke, jeg skriver at Apple har taget det fra Microsoft og Android, ikke at Android og/eller Microsoft ikke har taget det fra nogle andre.

Det er lige det der med at læse hvad der bliver skrevet Thomas istedet for at komme med de der irrelevante observationer på falsk grundlag.

0 0
TF 10-06-2013 23:02:29

Du får ikke ret ved at være nedladende, som du jo altid er.

Du lavede en lille fejl som så mange andre og blev rettet længre er den ikke, lev med det.

Nu vil jeg ikke bruge mere tid på dine nedladende og dårlige opførsel hyg dig :-)

0 0
Thomas Larsen 10-06-2013 23:16:13

Du kan blive ved med at gentage dig, men det ændrer jo ikke på at jeg aldrig skrev at Android originalt havde kommet på idéen.

Der er intet mere nedladende end at påstå folk mener noget andet end de egentlig gør, men det er jo ikke nyt for dig hvor fx. support af åbne standarder ifølge dig betyder du er til "monopol og tvang".

Faktum forbliver er at hvad der står, er hvad jeg mente :)

0 0
TF 10-06-2013 23:17:59

Jeg gentager lige:

Du får ikke ret ved at være nedladende, som du jo altid er.

Du lavede en lille fejl som så mange andre og blev rettet længre er den ikke, lev med det.

Nu vil jeg ikke bruge mere tid på dine nedladende og dårlige opførsel hyg dig :-)

0 0
Thomas Larsen 10-06-2013 23:24:56

Du vil jo så åbenbart gerne bruge tiden på at få sidste ord :)

Du kan fortsætte med at gentage dig selv, det ændrer ikke faktum at jeg mente hvad jeg skrev, og skrev hvad jeg mente, længere er den ikke.

Dine forsøg på at endnu engang at proppe ord i munden på folk er den faktiske nedladende og arrogante opførsel i denne tråd.

0 0
TF 11-06-2013 01:08:15

Jeg gentager lige:

Du får ikke ret ved at være nedladende, som du jo altid er.

Du lavede en lille fejl som så mange andre og blev rettet længre er den ikke, lev med det.

Nu vil jeg ikke bruge mere tid på dine nedladende og dårlige opførsel hyg dig :-)

0 0
Thomas Larsen 11-06-2013 06:02:47

Og du skal have lov til at fortsætte da jeg kan se det åbenbart er så vigtigt for dig at have det sidste ord :)

Mage til barnlig opførsel skal man lede længe efter.

0 0
Frederik 11-06-2013 06:54:05

Du er lige så barnlig. To pattebørn, tag jer sammen ;-)

0 0
Thomas Larsen 11-06-2013 07:01:21

Det skal du have lov til at mene :)

Men der er en stor forskel på at proppe ord i munden på folk og diskutere ude fra sin egen forskruede realitet og så diskutere ud fra hvad der faktisk står skrevet.

Det er også lidt skægt at han ikke vil bruge mere tid på mig når han alligevel godt vil vil have sidste ord. :)

Det må komme an på en prøve hvor lang tid han vil fortsætte med sin gentagelse til trods for han ikke vil bruge mere tid på det, og det er såmænd ganske legitimt :)

0 0
serpent 11-06-2013 12:45:36

Ja, lidt sjovt at se hvordan Thomas er i stand til at skælde ud over noget at han selv finder på. Jeg spår en fremtid som politiker ;)

0 0
TF 11-06-2013 16:32:16

Jeg spår en større for dig og larsen ;-)

0 0
Tbm2 10-06-2013 21:26:02

Altså sådan noget som controlcenter har været på android (samsung) i evigheder og multitasking(udseende) ligner android 70%

Men synes nu at iPhone er blevet MEGET MERE interessant; )

0 0
TF 10-06-2013 22:07:29

Og control center har været i windows mobile før android ;-)

0 0
Svend Ole Nielsen 10-06-2013 21:12:51

Nemlig - ikke noget revolutionerende som de selv sagde. Itunes radio bedste måde at opleve ny musik. Synes Spotify klarer det ganske fint. Control Center? Det er vist en gammel traver på Android.

Er sq lidt skuffet, men udseendet - det er der ikke så meget at sætte en finger på.

0 0
Tommy 10-06-2013 21:04:15

jeg synes det ser meget elegant ud, men ja, der er rigtig mange ting fra droid og nogle få fra WP...ikke synderlig innovativt

0 0